Wat je even kwijt wil #33

@June88

2 likes

De zon schijnt hier een halfuur en ik ren gelijk hoopvol naar mijn planten om te kijken of ze een nieuw blad geven :sweat_smile:

4 likes

m’n ma wilde een recept van 24Kitchen maken en ik kan alleen maar aan dit recept weer denken

8 likes

Trots to be Tata, elke dag.

4 likes

Ik gebruik wel regelmatig zon keukentrapje als ik weer iets achterin uit het bovenste keukenkastje wil pakken. En ineens stap ik ernaast en verzwik ik m’n enkel? Echt zo klunsig. Die enkelband is alleen al een keer afgescheurd geweest en altijd eigenlijk slapper/zwakker gebleven. Maar omdat m’n stem nog steeds weg is of amper aanwezig kwam er een soort zielig zeehondgeluidje als pijnkreet uit. En toen kreeg ik de reactie “ahhhhh meisjeee, doet het pijn?”. En ik schudde nee maar ineens moest ik een soort van huilen. Zo beschamend he :persevere::pleading_face: nu heb ik weer een klein ei op m’n enkel. Maar echt hoezo stap ik nou naast zo’n dom keukentrapje jezus ben nog geen 80 jaar of blind. Ik ga gewoon geen dingen meer op de bovenste planken zetten achterin het keukenkastje.

1 like

Je doet bijna nooit boodschappen? Maar je woont niet meer bij je ouders? Oprechte vraag haha.

2 likes

Haha mijn scharrel/date achtige man is turks en kan best goed Nederlands, maar hij blijft maar zeggen “ik ben spannend voor blabla” en dan bedoelt hij eigenlijk ik ben excited. Ik ben maar gestopt met hem erop verbeteren, het is zo cute gehe

25 likes

Laten we het hopen!
Dan heb ik nooit meer een kapster die door de hele salon schreeuwt hoe erg m’n hoofdhuid er aan toe is :frowning:

1 like

Misschien laat ze haar boodschappen thuis bezorgen?

1 like

Misschien besteld ze vaak eten in de avond! Of laat ze boodschappen bezorgen haha. Ik denk even mee

2 likes

Nee ik eet vaak met vrienden of op werk of ik bestel en lunch eet ik vaak in de kantine. Echt een schande, I know hahaha

1 like

Kan je in de kantine alleen pinnen? Anders kun je daar (een gedeelte van) het contante geld kwijt. Of aan je vrienden geven als ze boodschappen voor het gezamenlijke eten hebben gedaan.

Gisteren de hele dag ziek op bed en op de bank gelegen. Ik was het binnenzitten vandaag even zat dus ik dacht: laat ik even wat buiten de deur doen. Nou dat heb ik geweten hoor. Op de parkeerplaats van de kringloop komt er zoveel wind op de deur van mn auto dat ik bijna geen deur meer had. Ik heb gillend de deur dichtgetrokken maar nu sluit hij niet goed meer. Om te janken. Met spanning naar huis gereden en morgen maar naar de garage. Ook al zo’n hobby van mij (not). Ik vind die sociale interactie zo ongemakkelijk. Ik merk ook bij mezelf dat ik helemaal aan het overdenken ben hoe dat dan morgen gaat. Wedden dat het meevalt haha. Fijn begin van de voorjaarsvakantie in ieder geval :muscle:t2:

Alleen pinnen helaas. Ja dat tweede kan wel, als zij contant geld fijner vinden

Ik ben elke dag verliefd op een andere danser. Ik vind ook iedereen mega lief hahaha. Wie ben ik.

1 like

Ik heb dat ook een keer gehad en de deur sloot toen ook niet meer goed, het scharnier was te ver doorgebogen waardoor het dus niet goed meer sloot. Een monteur heeft toen er een paar keer tegen geslagen en toen sloot ie weer prima, de andere optie was om het scharnier te maken en de deur opnieuw te balanceren, maar mijn auto was 18 jaar oud en het boeide me verder niet zo veel. Reed voor de zekerheid (meer voor mijn eigen gevoel want de deur sloot gewoon weer goed genoeg) vaak met de deur op slot haha.

Net begonnen aan the stranger en hoop echt dat m’n vriend niet met schuin oog mee gaat kijken en het ook wil gaan volgen. Dat gebeurt altijd en dan moet ik steeds wachten tot hij tijd heeft om weer een aflevering te kijken. Wil gewoon weer eens een serie kunnen volgen op m’n eigen tempo :upside_down_face:

3 likes

Geen idee of iemand dat leuk vindt maar ‘weet ik veel’ begint zometeen op rtl4. Misschien leuk om mee te spelen (met de app) :blush:

3 likes

Jaaa zoiets zal het hier ook zijn. We komen zelf niet goed genoeg bij het scharnier om er kracht tegenaan te zetten. Alleen het gedoe wat dit allemaal met zich meebrengt, ugh :unamused:

Mijn ouders weggebracht voor hun carnavalsfeestje. Nu is iedereen aan het feesten en ik vier mooi m’n eigen feestje. Op de bank met zelfgebakken brownies, chips, een quiz en vanavond nog een sportwedstrijd. Soms vind ik het wel jammer dat ik niet zo’n feesttype ben (want ergens heel ver weg lijkt het me wel gezellig ofzo) maar ik vind dit ook zo heerlijk

8 likes