Wat je even kwijt wil #33

Goed geluid hoeft geen hard geluid te zijn he. Spreekt iemand die zulke buren heeft gehad :woman_shrugging:

1 like

Je hebt hier ook verschillende apps voor! Ik gebruik al jaren de app ā€œlady pill reminderā€. Je kunt dan een tijd instellen (bijv. 20:00) en dan krijg je vanaf dat moment elk uur een melding dat je de pil moet slikken, tot dat je aangeeft dat je de pil hebt genomen.
Ik vind dat echt heel prettig werken!

1 like

Ik heb net de laatste aflevering van The Good Place gekeken en ik moest een beetje huilen aan het eind :cry:
Redelijk uniek voor mij want ik huil niet zo snel.
Moest ik even kwijt! zijn er andere die de serie ook gekeken hebben?

6 likes

gvd MARIEKE

5 likes

Oooh dit ga ik morgen bingewatchen, nieuwe afleveringen en ook nog laatste omg

1 like

Love het geluid van m’n gelnagels op m’n scherm

Net besloten dat ik morgen even rondje Düsseldorf doe: Sostrene Grene, Muji en gewoon even kijken. Voor huisspulletjes :hugs: lekker dichtbij ook

10 likes

9 van de 10 keer met DHL. En het dan naar een pakketpunt brengen 30 minuten verderop terwijl er minstens drie pakketpunten in mijn straat zijn :roll_eyes: :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ja füuuuuuuuuuuuu :sob:

2 likes

Oooh ik moet ā€˜m nog zien, maar wil niet dat de serie stopt haha😭 Vond ā€˜m grappig en mooi en zo lief tegelijk!

1 like

Op je kussensloop? Ben nog aan het bijlezen dus wie weet ben ik al te laat.

1 like

Pfff ik ben op teamweekend. Ik heb superleuke collega’s maar het huisje is supergehorig dus ik ben op bed gaan liggen met oordoppen en nog voelt het alsof ik 19 mensen naast mijn bed heb staan.

1 like

Ik lig nu al op bed (heel vroeg voor mijn doen) en ik lig zoooooo lekker. En het regent keihard tegen de ramen heerlijk

2 likes

Thanks, ga ik checken!

1 like

Ik heb zooooo’n trek in verse tonijn met sesamzaadjes en wat sojasaus, moet er gewoon bijna van kwijlen.

Ik kwam vanmiddag buiten en had mijn winterjas aan met een dikke sjaal, ik smolt gewoon bijna want het was echt bloedheet. :tired_face:

Mijn wekker gaat over 5,5 uur en er is gewoon totaal geen spoortje moeheid te bekennen :weary:

ik heb zo’n erge kater nog steeds :sob: gisteravond veel te veel en alles door elkaar gedronken, blegh. lig nu ook met een existentiĆ«le crisis in bed hahaha

1 like

Late reactie, maar even terugkomend op gedachten en beelddenken: als jullie het bijv. over februari hebben, zien jullie dan dit ook voor je?

Ik zie echt een tijdlijn die van september tot juli loopt met ergens rond 't midden een streep want Nieuwjaar en verder zie ik alle maanden erop staan en nu staat er een pijl boven februari.

3 likes

Ja, en dat heeft ook een naam:

Ik betwijfel overigens of het echt zo zeldzaam is.