Dit vond ik juist altijd het ultieme genot, helemaal moe en dan last minute de les gecanceld dus weer lekker terug m’n warme bed in
- post: Ik had gisteren vogelgeluiden opgezocht omdat ik wilde weten welke geluiden ik altijd op kantoor hoor. En nu weet ik dat ik een koolmeesje en een vink hoor zo leuk.
Ik dacht eerst waarom moeten ze het delen maar ze hebben het echt leuk gedaan samen.
En dat Jlo haar dochter let’s het loud inzetten met het kinderkoor😍
Awwww
Ik heb een nieuw doel in het leven: ik wil Shakira worden. Damn, wat blijft zij een geweldige vrouw zeg.
Vanmorgen werd mijn vriend in paniek wakker omdat hij zich verslapen had en naar Brussel moest. Dus hij was helemaal aan het rondspringen en aan het stressen en slaat uiteindelijk de slaapkamer deur dicht. Vervolgens probeert hij boos de deur
weer open te trekken, en eindigt hij met de deur hendel in zijn handen waardoor we opgesloten zaten in de slaapkamer hahahaha. Gelukkig ging de deur weer open toen hij die hendel er weer op deed, maar ik moest er zo om lachen dat hij dan stresst dat hij zijn trein niet heeft gehaald en wil opschieten, en ons vervolgens opsluit
Vandaag voor het eerst in een halfjaar weer naar de universiteit. Echt even wennen weer, maar wel lekker dat ik niet meer elke dag zo vroeg op moet voor stage.
Eerste dag als werkeloze toos!
Jas om je heen knopen?
Ik was al weken een sweater aan het dragen die in de was moest maar durfde hem niet te wassen omdat ie zo duur was. En vandaag is het moment daar… heb eerst de wasmachine schoongemaakt en nu zit ie erin
Ik zou morgen eindelijk naar m’n vriend toevliegen dus heb alles ingepakt en van iedereen afscheid genomen etc en nu werd mijn vriend net gebeld door die visum-afdeling dat ze een onderdeel vergeten te beoordelen zijn en dat ik nog niet mag komen omdat ze weer met een heel team rond de tafel moeten zitten en dat dit MINSTENS 1,5 maand gaat duren tot we een antwoord hebben (wat dus alsnog negatief kan zijn!!!)
Back to square one. Ik ben ZO teleurgesteld en kwaad.
Nu moeten we wéér wachten in onzekerheid. Terwijl ze een week geleden hebben gezegd dat mijn visumaanvraag in orde was en dat ik kon komen. Dit lijkt wel een grote mindfuck ofzo
Had ook al een verrassingsweekendje voor Valentijn geboekt en geregeld, nou dat kan ik dus ook weer annuleren
Echt godverdomme wat een kutzooi
Ik heb de hele week gedacht dat ik hem morgen eindelijk weer kon vasthouden dus dit doet echt pijn
Ah, dat is echt heel slecht nieuws. Raar ook dat dat dat zo slecht geregeld is. Heel veel sterkte!
Aw wat klote man, ik kan me helemaal voorstellen hoe je ernaar toe leeft om elkaar weer te zien. Fingers crossed dat ze het eindelijk goed regelen!
O mijn god dit meen je niet joh. Jullie zitten in Kafka’s proces ofzo man, dit is zooooo gestoord gewoon. Sterkte, wat ee klotenieuws. Hopelijk wordt het snel alsnog goedgekeurd
Oh wat ontzettend vervelend! En raar dat dat last-minute nog zo mis kan gaan. Sterkte!
Jezus wat kut dat ze dit zo last minut doen zeg pff. Ik hoop zo voor je dat je het snel hoort.
Ach wat een klotebericht! Ik vind het allemaal zo oneerlijk! Echt enorm zwaar. Heb echt veel respect voor je en hoe je hier allemaal mee moet dealen.
Ik zou even snel naar de dokter gaan, had mijn tanden net gepoetst en wilde niet eten.
Nu moet ik een foto maken en heb ik echt honger. Zelfs mijn buik knort
Nee meen je niet Vind het zo rot voor je. Wat een stelletje sukkels daar. Hoop dat jij en je vriend elkaar snel in de armen kunnen sluiten!
Jezus moest gisteren nog aan jullie denken. Echt erg dit.
Ik ga vanmiddag eindelijk weer eens naar de kapper en verwacht zoals altijd als een ander mens naar buiten te stappen. Never happens