Jeetje wat schrikken. Sterkte voor jullie!
Hard op lachen om kapot.
Ik heb nu pas weekend voor een uurtje. De hele zaterdag en zondag aan de studie gezeten.
Dankjewel nee, hij is er niet bij. Hij kende haar verder ook nietâŠ
Dat is absoluut niet veeleisend! Juist vreemd dat het niet vanuit hem komt. Heel veel sterkte de komende tijd
iemand nog tips voor voedsel/drankwaren die in mooie glazen flessen of potten zitten? voor hergebruik haha, om zelf kliekjes of stekjes in te doen
Lief dat je dat vraagt. Nee, niet per se. Juist omdat hij haar niet kent en hij weinig met (al dan niet gemengde) emoties kan, bespaar ik hem (/ons) dat liever.
Maden hebben het opgegeten
Heb de hele dag in bed liggen lezen, youtuben en gewoon chillen en nu ben ik niet moe.
Maar morgen gewoon om 7 uur op
Wat gebeurt er als je aan het uit van Yoga geen ânamastĂ©â zegt? Ga ik nu dood?
Im not crying⊠you are!
Ik moet vandaag invallen op de school waar ik vorig jaar stage heb gelopen. Ik heb daar zoân intens (positief) jaar gehad, de kinderen zo gemist. En nu ga ik zeer waarschijnlijk mân oude begeleiders en de kinderen van vorig jaar zien (ik geef ze geen les). Dat voelt zo raar! Zie er ook een beetje tegenop. En waarschijnlijk kom ik ook in de groep van mn achterneefjes wat een dag gaat dit worden na weinig slaap.
Pfff mân bff kwam gister langs en dat is altijd gewoon gezellig en soms blijft hij slapen, ik vroeg vlak van tevoren. Blijf je slapen? Hij antwoorde âals je dat fijn vindtâ. Ik durf namelijk niet alleen te slapen in mân ouders huis maar daar slapen we alleen als zij op vakantie oid zijn verder altijd gewoon bij mij thuis. Ik wilde eigenlijk liever niet dat hij bleef slapen. Love him maar ik trek dat gesnurk niet, ik hoef er pas om half 8! uit. Maar ik ben nu al wakker want in de ochtend begint hij standaard keihard te snurken. Ik zit nu maar op de bank. Zoveel respect voor zân vriendin, heb zin om hem gewoon op zân bek te slaan? Maar ik vind het ook zielig. JFJCJDJSJEICHRJSJSKOSIRUVHE vreeeselijk houuuu OP. Hij lijkt ook telkens zelf wakker te schrikken van zân eigen gesnurk, na jaren trek ik dit echt niet meer.
Ik heb mân eerste werkdag maar ik wil gewoon slapen neeeeee
Ik ga me toch maar ziekmelden, ben al een week half ziek, maar vanaf donderdag heeft het echt doorgezet. Ik vind het klote, want ik ben in het voorjaar ook al n keer ziek geweest, maar ik sta hier echt gewoon te zweten en voel me hondsberoerd. Gisteravond voelde ik me best goed, dus had verwacht dat het vandaag wel weer zou gaan.
Tiny house, big pile of bodies (including a severed head)
Is het weer Blue Monday?
Shakira & JLo

Ik wou het net posten!!! Mn dag begint zo goed nu.
Dacht meh Shakira en Bey en toen kwam in plaats van Beyonce ineens J.Lo!!!
Wat een krakers al die liedjes mijn god