Wat je even kwijt wil #33

Je hebt al genoeg adviezen gehad, maar gesproken door iemand die nog drie maanden had tot ik 28 werd en overal derde stond en dacht dat ik het wel zou redden: het lukte niet, en nu zit ik nog steeds bij m’n moeder en vind ik al helemaal niets, haha. Dat was twee maanden geleden en zit met m’n handen in het haar atm.

Als je dan toch al in noord bent is de NDSM wel echt de leukste plek om te zitten, het is daar best wel levendig, Pllek en IJver zijn heel leuk, ik zou daar echt zo wonen als ik de kans kreeg en baal bij het lezen hiervan dat ze dit niet drie maanden eerder op Woningnet hebben gezet, haha. Denk echt dat je er wel wat leuks van kan maken, dus doen! Je krijgt spijt als je het niet doet, de woningmarkt hier is echt niet leuk nu, en dit klinkt verder heel goed. Je wil niet weten in wat voor krotten ik op bezichtiging mocht komen, een vloertje en wat muren schilderen is echt wel te overzien!

1 like

Meh wat een gekke dag met de uitvaart van mijn oma en mijn relatiestruggles (waar ik op de uitvaart nog om moest huilen ook) en hoor net dat de cliënt waar ik hier over vertelde ook is overleden vandaag. Oh en mijn moeder en haar vriendin waren beiden tegen mij bezig dat ze het niet normaal vonden dat mijn vader (gescheiden ouders) niet even iets had laten horen.

Hoop dat jullie dag beter is :sweat_smile:

1 like

Totaal geen humble brag hoor. Vind het rot dat je aan dingen gaat twijfelen want met dit soort dingen klopt je gevoel haast wel. Als jij je totaal onprettig hebt gevoelt zou ik daar soieso een melding van maken. Wie weet hebben meerdere vrouwen dat gedaan en samen staan jullie sterker tegen die viezerd.

1 like

Jezus wat een klote dag. Kan er ook nog wel bij… hoef je nu in ieder geval niets meer vandaag, kan je gewoon naar huis?

1 like

Maar bijwerkingen objectief benoemen zou zijn ‘mogelijk libidoverlies’ en ‘mogelijke gewichtstoename’, dat is echt heel wat anders dan deze bewoordingen hoor. Bah echt naar joh, je bent al zo kwetsbaar in zo’n arts-patient machtsverhouding dus ik vind dit echt fout hoor.

4 likes

Ja ik ben gelukkig nu lekker thuis maar weet ook niet héél goed wat ik met mezelf aan moet nu. Denk dat ik zo maar ga sporten.

Ik doe precies helemaal niks op werk. Zit al een uur beneden in de kantine, krijg de cholera maar :joy:! Heb camerabeelden op computer beeldscherm gezet dus mocht er een klant komen loop ik naar boven

4 likes

Dat heb ik helaas zelf al keelrochel komt omhoog

3 likes

Mijn buurvrouw (zweverig type) heeft zojuist mijn moeder gebeld met de boodschap dat haar hond met een hondenfluisteraar heeft gepraat, en aan heeft gegeven niet meer te willen leven. Hij is hierom dus afgelopen vrijdag ingeslapen. Vind het vreemd. Ten eerste gaat ze nooit naar de dierenarts, want zelfs een enting is niet zuiver etc. En ten tweede, doet een dierenarts dat zomaar? Ze heeft dus de dierenambulance gebeld en die zijn toen langsgekomen om hem in te laten slapen. Hij was wel 15, maar vind het zo’n gek verhaal? Denk dan dat er toch flink wat meer aan de hand is geweest, want ze slapen toch niet zomaar honden in?

Ik had net echt iets raars in de trein. Ik zat helemaal alleen in zo’n coupé. Komt ineens halverwege de reis een jongen in het bankstel naast me zitten, pakt zijn levensvoorraad drugs en gaat coke zitten bewerken met zijn bankpas. Daarna ging hij nog verder met wiet. 1. Waarom doe je dit in de trein. 2. Hij had letterlijk overal kunnen zitten zonder dat ik iets gezien zou hebben, maar nee perse in mijn blikveld.

(Mijn reactie was wel een beetje slecht. Ik heb echt een fobie voor overgeven en was bang dat die jongen in mijn rustige coupe kwam zitten omdat hij rustig wilde kotsen o.i.d. Dus toen hij zijn drugs pakte dacht ik: “ooh gelukkig! Daarom wil hij privacy, nou prima!” Lekkere prioriteiten heb ik :thinking: )

11 likes

Volgens mij begint first dates weer volgende week :biggrin:

1 like

Heb vorige week zo’n stanleymes te veel/verkeerd gebruikt en ben nu alle kracht in m’n hand en pols kwijt. Kan ook niet meer fatsoenlijk schrijven en typen. Zo vervelend :sob:

:heart: wat vervelend. Wees maar lief voor jezelf. Misschien sporten om je hoofd een beetje leeg te maken en daarna je lievelingseten?

1 like

Nieuwe verslaving kaas schnitsels van de aldi.

( ik schreef eerst snitschels… what is wrong with me.)

2 likes

Die zijn echt de shit :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Fiets er speciaal voor naar de Aldi (oké en de koffiecupjes)

1 like

Laatste alinea is zo herkenbaar.:see_no_evil: Je hoofd gaat zo lekker met je aan de haal meteen he.

Die vind je bij de lidl haha.

1 like

Ah neeee toch, heb je verhaal niet op de voet gevolgd maar wat rot voor jullie zeg. Sterkte!!

Echt he! Mijn hoofd kan zulke onrealistische scenario’s bedenken om de kleinste dingen, en alles is ineens een aanwijzing voor een mogelijke confrontatie met kots. Ben echt blij dat ik vanaf maart een stuk minder reistijd + geen trein meer heb. Want opgelucht zijn om een drugsdealer naast je is echt bizar natuurlijk haha.

Ik denk eerlijk gezegd dat de dierenambulance sowieso geen dieren laten inslapen. Dat zijn (bijna?) allemaal vrijwilligers. Ik weet van bevriende diergeneeskunde vrienden dat je als dierenarts altijd mag weigeren een dier te euthaniseren als je vindt dat je niet nodig is. Lijkt me dus dat je dat voor een gezonde hond niet doet.

1 like