Ik heb nieuwe allergie tabletten, lijkt wel echt te werken.
Gebruiken meer mensen hier dagelijks die tabletten? Zo irritant, sinds november sla ik constant aan.
Ik heb nieuwe allergie tabletten, lijkt wel echt te werken.
Gebruiken meer mensen hier dagelijks die tabletten? Zo irritant, sinds november sla ik constant aan.
Ahw heb even een persoonlijk ding gedropt bij een vriendin omdat het me hoog zat en ik het ergens kwijt moest. En ze reageerd zo lief
Hoe bedoel je dat, dat je aanslaat?
Ik gebruik al wel 25 jaar dagelijks allergietabletten.
Nou, welkom terug op de universiteit. Ik had super zorgvuldig mijn vakken gepland zodat ik geen overlap zou hebben (overal aanwezigheidsplicht), verandert mijn docent VANMORGEN NOG het tijdstip van de werkgroep. Naar hetzelfde tijdstip als de werkgroep van mijn andere vak. En nu heb ik een probleem want kan nergens wisselen en als ik dit vak niet kan doen moet ik volgend blok 2 vakken en een scriptie
Ben echt helemaal over de zeik
Wordt 9/11 bij geschiedenis of maatschappijleer behandeld tegenwoordig?
Oh wat kut :/! Is jouw werkgroep de enige of kan je nog wisselen? En anders gewoon die docent van vanochtend mailen, misschien kan hij meedenken?
Nee er is helaas maar 1 werkgroep. Had ook al contact met de docent opgenomen en het enige wat hij zei was sorry, dit was de enige mogelijkheid, probeer bij je andere vak maar te ruilen. Maar dat wordt ook heel lastig…
Op de site van het rivm staat ‘ Bent u Rhesus c-negatief? Dan is er een kleine kans dat u tijdens de zwangerschap antistoffen tegen de bloedgroep van uw kind maakt. U krijgt daarom tijdens de zwangerschap extra bloedonderzoek.’
Edit: maar ik neem aan dat je dit zelf ook had gevonden met Google haha.
Je kan rhesus c en rhesus d zijn en dan positief of negatief. De meeste mensen zijn positief dus als je negatief bent moet je extra gecheckt worden, want als je baby wel positief is dan ga je antistoffen aanmaken tegen je baby
Shit zeg, planningen zijn hel. Hopelijk lukt er toch nog wat, anders kan de studieadviseur meekijken? Misschien ook door vakken te wisselen etc.? Succes iig!
Ik kreeg net bij de Hunkemöller de vraag of ik “een lekker geurtje” wilde op het papier waar mijn setje in werd gepakt.
Vanmiddag het sollicitatie gesprek gehad en ik hoop zó hard dat ik aangenomen word! Functie is precies wat ik wil en gesprek was alleen maar positief. Duimen jullie voor me?
Studieadvieseurs kunnen hier meestal niets mee en vak wisselen kan niet meer maar misschien omdat het nu zo op het allerlaatste moment gewijzigd werd wel. Ga het proberen iig! Bedankt voor het meedenken
zeker voor Valentijn.
En je mag ook geel dealtje sluiten dat je bijv. ene week ene werkgroep doet en de week erna de andere bijwoont of doe je daar ook echt veel dingen dat je in groepsverband afhankelijk van elkaar bent.
Ja dat ook, en je hebt dus aanwezigheidsplicht waardoor je maximaal 2 colleges van ieder vak mag missen. En het blok duurt 8 weken. Lekker soepel allemaal #not
Dit is trouwens wel gelijk één van mijn grootste ergernissen als ik ga winkelen. Van die winkels die literflessen huisparfum elke dag leegsprayen in hun winkel. Vaak ook van die heel zware geuren. Instant allergieaanval en benauwdheid.
Gelukkig heb ik nu allergiepillen, maar ik vind het nog vervelend. Soms proef ik de parfumlucht die er hangt gewoon?
Lekker wat alcohol op mijn zakkie
Loop altijd tegen een muur aan in de Zara Home winkel.
Ze willen hier ook echt geen uitzondering voor maken als je de hele mailhandel doorstuurt? Dat dit onmacht is. Of heb je dat niet geprobeerd? Heel soms zijn ze nog een klein beetje coulant.