Wat je even kwijt wil #33

Lief dat je het vraagt, maar ja! Ben toen begonnen aan de opleiding wat totaal niet goed beviel (joh :joy:) en toen heb ik mogen switchen. Opleiding die ik nu doe sluit nog steeds aan op mijn beroep, maar het is zo veel leuker! Op werk heb ik afgelopen maanden veel meer verantwoordelijkheid gekregen, en echt mijn draai wel gevonden. Ben echt heel erg blij dat ik heb doorgezet.

21 likes

Love die reclame met Fransie Bauer. Have joe a moment for me? Make some tijd for mie frie :musical_note:

11 likes

Zoo chill

1 like

Nee! Ook raar joh, hoeveel nummers hebben ze dan wel niet ingetikt

Geweldig, het wordt dit jaar vast weer een deprimerende verjaardag.

Wtf.
Ik heb de afgelopen maand al meerdere keren een melding van FB gehad met de vraag of ik moeite met inloggen heb terwijl ik gewoon aangemeld ben.

Net midweekje Krakau geboekt! Suuupergeweldig appartementje midden in het centrum ook. Is net een oppenhuisje, superleuk ingericht. Nu nog wachten tot september XD. Buiten Auschwitz nog even opzoeken wat we willen doen

11 likes

Ik ben nu al solliciteer-moe :sob:

1 like

Krakau is zoooo leuk. Echt heerlijk!!

1 like

We hebben nog bijna 3 volle dagen zonder invulling, dus als je tips hebt :sunglasses:

Ik vond daar alles gewoon leuk! De Burcht op, lekker door de straatjes wandelen, je hebt een gratis stadswandeling met een macaber tintje (ga je langs plekken waar mensen zijn vermoord en dingen met heksen en geesten), hard rock café vond ik leuk, een tour in de zoutmijn, het winkelcentrum bij het station is wel leuk als je nog wat tijd wil vullen… er is een hele leuke karaokebar waar het publiek geen 18 meer is (die naam zal ik even moeten opzoeken). De Joodse wijk vond ik zelf best saai. Lunch vond ik ook een drama maar voor avondeten zijn er ook allemaal leuke goedkope tentjes (wel veel vlees). Okee dat was mijn spreekbeurt!

1 like

Lunch drama??? How come? Eten gaat wel goedkomen, wij hebben sublieme google skills haha en de host heeft me echt in 2 uur tijd al allemaal tips geappt via airbnb! Echt chill mens

Ze hebben nergens lekkere snelle broodjes ofzo, we konden ook geen normale bakker vinden. We kochten meestal maar wat in de supermarkt en dan wandelen naar een picnickplekje

Een donut vind ik niet echt lunch :flushed: er waren idd wel veel muffinbakkers! Wij gingen ook een keer ergens zitten voor een tosti uiteindelijk en toen kregen we zo’n vierkante boterham met een plakje smeltkaas en van die cocktailkersen.

Ik wil ook weer naar polen! Werkweek middelbare school memories.

Hahaha ooo best leuk om te zien wat er van hun is geworden. Precies niks

20 likes

Jaaaaa

GODVERDOMME! Ik heb dit gegoogled en ik wil dit nuuuuu.

Heb je dat toen niet op???!

Hallo tips aub dankewaal :rofl: