Ik ben paddenstoelenrisotto aan het maken en ik wil het nu eten, schiet op haha
Gefeliciteerd!!
Ik haat wachten op een pakket. Komt tussen half 6 en half 10. Kan niet eens lekker douchen ofzo
Hebben jullie allebei een google of gmail account? Dan is Google Keep ook heel fijn voor allerlei verschillendr notities!
Lol, ging vandaag naar de bios, maar werd tijdens de voorstukjes zo misselijk. Ben maar voor de film begon naar huis gegaan
Moest echt vandaag toevallig nog aan je berichtje laatst denken! En vroeg me af hoe het ermee was. Wat GAAF en wat gegund!! Gefeliciteerd
Jaa ik wilde hem delen voor eventueel geĂŻnteresseerden
Als ik mân sollicitatie naar zoân naam zou moeten sturen zou ik gelijk niet meer durven :â)
Hahaha ja is wel heftig
Gewoon doen alsof het een afkorting/ezelsbruggetje is voor eurolanden
Ik had vandaag dus mân tweede dag bij mân PhD en ik vind het zo leuk en ben helemaal blij!!! (Ik weet nu dat alle ouderejaars PhDs nu denken âmwuahahaha wacht maarâ, laat me maar even in de waan okĂ©?)
Ik heb een Serhat eurovision bui omdat iemand zijn naam liet vallen op Reddit. Weer lekker nanananaaaanen.
Hahaha geweldig. Ik heb ooit via een foto moeten bewijzen dat mijn horloge het niet deed
Die Serhat was ik alweer vergeten. Ik had mijn toen nog baby dat liedje geleerd. Als ik zei âsayâ dan ging zij ânanananaâ
Ik was gister een jaar in dienst en omdat ze zo trots op me zijn wat betreft school en mijn prestaties heb ik cadeaubonnen gekregen ter waarde van 100 euro. Zo zo zo lief.
Zootropolis deel 2
Ben je nog bij die baan met opleiding eraan vast waar je mee wilde stoppen? Gaat het nu wat beter?
Echt al een dag geleden, maar ik lees nu bij en ik wilde nog even kwijt dat mogelijk libido verlies niet gelijk staat aan minder vochtig worden als vrouw. Volgens mij nemen meer mensen dat aan, maar je kunt prima opgewonden zijn maar niet nat genoeg en andersom; tegen je zin in seks hebben en wel nat zijn. Mensen (mannen) grijpen dit ook aan om seksueel geweld goed te praten âje bent nat dus je wilt seksâ en ik vind het wel goed om daar even bij stil te staan.
Verder met je eens dat dokter het anders had kunnen verwoorden, zeker in combinatie met de andere zaken maakt het een raar verhaal.
Ja helemaal waar natuurlijk! Dat nam ik niet aan want ken het verschil zeker maar wel te snel en kort door de bocht gereageerd.