Wat je even kwijt wil #33

Waarschijnlijk onderdanige vrouwen waar de jongens niet naar hoeven luisteren, omdat ze simpelweg niks anders zeggen dan ja en amen.

1 like

Voorheen vond ik dat formulier altijd best wel duidelijk? Maar dat is wel een tijdje geleden.

Leuker kunnen ze ‘t niet maken en makkelijker kennelijk ook niet. Ik zou wel even voorzichtig zijn met annuleren, moet je dan niet even bij de gemeente informeren?
Bij onze gemeente lag een genummerde stapel en als die op was: pech. Of er nu aangevraagd was of niet (want dat is niet bij te houden). Denk dat je mss niet zonder meer een nieuw formulier krijgt van de gemeente. Beter eerst even informeren!!

Hee wat leuk om te horen dit! Supergoed van je dat je hebt doorgezet, echt fijn dat het wisselen kon en goed heeft uitgepakt en je op je plek zit nu :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik zit al een maand op les en er is een jongen in mn les waar ik nooit een woord mee heb gewisseld. En ik zie hem ook vaak oo feestjes en daar vraagt hij mn vriendin of mij ook nooit ten dans. En net wouden we weg gaan vraagt tie me ineens ten dans en tijdens die dans had tie een heel interview aan vragen. Que?

1 like

Maar ik hoef geen nieuw formulier van de gemeente. Die toewijzing is goed gegaan. Het gaat om de aanvraag bij de SVn zelf. Ik ga morgen in elk geval even bellen (al is het alleen al om mn naam goed in het systeem te laten zetten) en dan even vragen wat de mogelijkheden zijn.

En ik vond de aanvraag doen ook duidelijk, daarom snap ik ook niet wat er allemaal mis gegaan is.

Ik dacht altijd dat de luiaard mijn spirit animal was, maar deze past veel beter!!

5 likes

Aahh ik zit nu bijna een maand bij mijn ouders maar ik ben er zo klaar mee :sob:
Heb zelf al 2 maanden in de verhuiszooi gezeten in mijn oude huis. En echt net nu hebben mijn ouders zelf hun huis in de verkoop staan. Ze zijn dus echt iedere dag aan het opruimen, er zijn al twee dagen kijkers geweest. En dan moet ik dus ‘s morgens voor mijn werk mijn bed wegruimen, al mijn kleren, make-up. Alles, iedere keer weer. En komende week komen er weer twee dagen kijkers.

Heb dus wel afgelopen vrijdag de sleutel van mijn nieuwe appartement gekregen. Maar het is een hele klus met behang eraf halen en alles 3x verven. En helaas ook nog 3 muren tegengekomen die echt opnieuw gestuct moeten worden. Een slaapkamer is echter wel klaar en ik wil die gewoon vanaf aankomend weekend daar gaan slapen. Of er dan wel of niet al gestuct is in de andere slaapkamer en woonkamer. Uiteraard wel alles zo goed als kan schoonmaken en dweilen.
Mijn ouders zeggen dus helemaal van ‘neeee, het is daar nu koud (eh ik heb verwarming), vies (vieze ramen zegt mijn moeder ook echt. Like care :woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3:) en nat. Ben niet zo eigenwijs. Blijf gewoon nog even hier’. Ik wil hier echt niet meer 2 weken langer zitten in dit drukke huis in dit saaie dorp. Wil mijn eigen leven terug :sob::sob:

Ok lekker dramatische rant sorry. Maar ik ben verdorie 30 en als ik dan in de rotzooi wil zitten dan laat me lekker. En dan ben ik volgens mijn moeder ook nog egoĂŻstisch en moet ik maar geen relatie meer krijgen. Want ik doe toch wat ik zelf wil. Ja joh laat me :weary:

Haha ja dit had ik me dus ook al bedacht :sweat_smile: ah ik moet er ook gewoon schijt aan hebben maar wil kennelijk gewoon graag goedkeuring van mijn ouders. Maar weet precies weer waarom ik 12 jaar geleden zo blij was om op kamers te gaan haha

3 likes

Kak kak kak heb stoelen op marktplaats staan en die man wilt ze nu ophalen dus ik zeg joeeee prima
Want ik wil er van af
Dus heb gebluft dat mn vriend thuis is

MAAR IK HEB HELEMAAL GEEN VRIEND EN NU ZIT IK MET ANGST TE WACHTEN

15 likes

Mochten dit mn laatste woorden zijn: ik heb van jullie genoten :heart:

5 likes

@lightbox, oh waarom heb je niet gewoon een andere dag gedaan dan?
Ik zou de stoelen al in de hal / evt buiten onder een afdak zetten. Heb je nog iemand die je kunt bellen?
Hhaha sorry je doet het jezelf natuurlijk wel aan nu :see_no_evil::see_no_evil:

Jaaa hou op schei uit!! Zit in mn laatste minuten nu :sob::sob:

Goed idee, ga ze nu naar de voordeur schuiven

1 like

Het was leuk je gekend te hebben.

2 likes

Leg een huishoudelijk ‘wapen’ klaar voor evt zelfverdediging in de hal :joy: (niet echt een grapje eig). Niet te opvallend natuurlijk haha

Heb mn sleutel in het slot gedaan en kan die er gelijk uit trekken en STEKEN!!!

3 likes

Ben moed aan het indrinken. Als ik ten onder ga dan het liefst lam aub

Wie heeft er op dit tijdstip stoelen nodig.

2 likes

Wilde deze nog even met jullie delen. Hep op feesboek gestaan. Weet ook meteen waarom ik daar niet meer kom.

afbeelding

25 likes

Joeee ik leef nog! Hele aardige man, hebben nog samen wat gedronken (niet goor, hij was 50)

Ben wel blijven bluffen over mn vriend die zogenaamd boven lag

36 likes

Ahh de denkbeeldige vriend. Ik heb hem ook als het uitkomt. Rustige jongen.

66 likes