Wat je even kwijt wil #33

Je zou verbaasd zijn hoe slordig sommige mensen zijn, wij kregen regelmatig aanvragen met stomme fouten erop. Maar zoiets kan als het goed is snel gefixt worden als het alleen maar letters zijn.

1 like

Ik heb een muggenbeet :rage:

Ik droomde vannacht een horrorscenario dat allemaal mensen op raadselachtige wijze opeens verdwenen omdat ze een vragenlijst niet hadden ingevuld.

2 likes

Dat verhaal ga ik vandaag vertellen als ik vragenlijsten ga uitdelen voor mijn scriptie

16 likes

Ik had vannacht dienst en heb wel wat uurtjes kunnen slapen voordat ik vanochtend vroeg gebeld werd, en nu zit ik thuis op de bank en heb geen idee wat ik ga doen :woman_shrugging: Wil niet gaan slapen want dan voel ik me de rest van de dag zo suf, maar heb ook geen zin om volwassen dingen te doen als schoonmaken :grimacing:. En heb ook geen trek in eten nog. Wat een problemen heb ik :roll_eyes:

1 like

Wat lief!!!

Heeft er iemand een abbo op NLziet? Kun je hiermee gewoon live tv kijken? Als ik google wordt er vooral gesproken over terug- en vooruitkijken.

Heb onlangs Digitenne aangeschaft, maar dit is echt pure poep.

Ja ik heb dit. Vind het heel fijn en je kan live tv kijken ermee. Vele malen beter dan digitenne

1 like

Omg haha net stelde iemand zich voor en hij zei my name is (ik noem hem ff jack) jack you pronounce it as jack. Hij zei gewoon exact hetzelfde zijn naam 2 keer. Dat vond ik al heel grappig. Toen vroeg hij of ik wist wat de betekenis van z’n naam was en dat het grappig was want het was het omgekeerde ofzo van wat je verwachte bij hem. Nou is die gast lang, + 2 meter. Dus ik zei van ja weetikveel wat de betekenis van je naam is en ik zei “tiny little man?”. Het was zooo random en we lagen helemaal dubbel. :joy: Hmm het was denk ik een hier had je bij moeten zijn moment haha.

5 likes

Thanks! Dan ga ik mn Digitenne annuleren

Nancy Pelosi die de speech van Trump verscheurt :heart: wat een held.

10 likes

Ik was mn fietssleutel kwijt, wat een stress. Heb mn huis geheel getrasht en hem wel gevonden, maar nu al geen zin om dat op te ruimen

1 like

Ik heb op de 2e dag op mijn nieuwe school al het idee dat ik weet wat ik de afgelopen weken moet doen. Daar ben ik blij mee want ik heb er zo’n hekel aan als het voor mij onduidelijk blijft hoe of wat ik nou precies moet doen. Ik houd van duidelijkheid en orde scheppen. :cheer:

6 likes

Lol doet me eraan denken, laatst moest een collega een ‘peper’ nakijken

14 likes

Ik doceer met ingang van deze week o.a. :netherlands: op een mbo. Dus ik ga het meemaken. :wink:

2 likes

Ik zal je een rappertage sturen na deze periode. /iswydt

6 likes

Hahaha ik zou echt het gezicht van die wetenschappers willen zien toen 'ie uiteindelijk ging bewegen :joy:

Als nEeRlanDiCA zou ik het best willen opnemen tegen een paar Vlamingen. Mocht ik niet winnen, dan heeft het Nederlandse onderwijssysteem hard gefaald. Dat heeft het Nederlands systeem sobiezo, maar goed.

3 likes

En nog meer toch?

Dit werkt echt als een tiet
2 likes