Wat je even kwijt wil #33

Ja met heet water durf ik dat ook niet. Heb ook 2 contigo flessen waarin het wel afkoeld en als ik een hele lange dag heb neem ik ook een chilly fles met heet water mee en dan kiep ik het er in over. Stoom komt er dan nog af als ik hem na 6 uur open draai.

Ik had zin in iets van taart of cake. Mijn vriend is met de auto weg en besloot lopend naar de super markt te gaan, is 10 minuten. Ik woon hier serieus al meer dan 2 jaar en moest net op het eind Google map aanzetten omdat ik was verdwaald :sweat_smile:

Helpt niet mee dat ik 's avonds de weg nooit herken en altijd met de auto naar de supermarkt pak ipv al die short cuts lopend.

4 likes

Erg bekend

6 likes

Gister ochtend in t ziekenhuis kwam mijn zoontje heel verdrietig binnen.

Hij moest mama wat vertellen

Tinus ( onze huisspin) was overleden.

Nu gaat hij hem samen met papa begraven.

Dankzij mijn kraantranen heb ik heel hard gejankt om de dood van een kruisspin :roll_eyes:

63 likes

Deze meid heeft net vakkundig de politie met lampjes controle ontweken door snel de andere kant op te fietsen. Heb gewoon verlichting maar vergeet zo nu en dan die krengen aan te doen, toen ik ze niet meer zag alsnog gedaan maar ik had dikke hartkloppingen hahaha.

2 likes

Ahhw Tinus. Ik had verwacht dat “hij” nog wel even mee ging. Gecondoleerd haha :heart:

Heb al 4 mensen geappt deze avond en iedereen leest het maar reageert niet of praat eroverheen
 oke leuk

1 like

Wat een achterlijke reactie van die vent zeg, of je nou wel of geen voorrang hebt. Hopelijk kan je het wel van je afzetten!

1 like

Ik heb vandaag 9 uur gewerkt waarbij ik non stop loop en sjouw (logistiek), toen nog 5000 stappen gewandeld en een uur gebodypumpt, ik ben kapotttt :sweat_smile:

Pfff ben bij een Mongoolse metal keelzangband en ben m’n oordoppen vergeten. Ik ga kapot.

10 likes

Jup

1 like

Hahahahahaha zo’n auto ben ik een keer op de snelweg tegengekomen.

1 like

Ik kijk de laatste tijd af en toe weer eens de zwakste schakel, en ik moet zo lachen om hoe hard en low key hysterisch iedereen altijd ’ BANK’ roept, Doet me echt een beetje denken aan het ‘GROEN’ van Lingo haha. Laatst moest ik ook allemaal bankzaken regelen en toen zei ik de hele tijd ‘BANK!’ hardop tegen mezelf en mijn vriend :joy: Ik denk niet dat mijn vriend het snapte, hij heeft het ook nooit gevraagd hahaha

13 likes

The Hu toevallig? :grin: En oeiii ik zou weggaan. Als iemand met allerlei vage oorklachten en ellende zou ik het echt niet adviseren om daar te blijven staan als je er veel last van hebt. Of anders iig een beetje meer afstand nemen van de speakers. Ik hoop wel dat je alsnog een leuke avond kunt hebben!

1 like

Volgt iemand Humans of New York? Er wordt nu een verhaal gepost over een man die ontsnapte uit een gevangenis en veertig jaar heeft geleefd zonder dat ze hem konden vinden. Het zijn elf delen en ik hoop echt dat iemand hier een film van gaat maken.

8 likes

Hahahaha ja! Ik zat net ook te kijken :joy: Het werkt echt op mijn lachspieren, die vent was het toppunt. Ze zeggen ook idd echt BHÀNK allemaal. met zo’n sterke nadruk op de A haha

Ik moet idd aan een soort kruising tussen een schaap en een kip denken ofzo. Ik moest het gewoon even nadoen hahaha :joy:

9 likes

Ik ben echt net een half uurtje thuis, was echt zó gezellig. Dingetjes uitgepraat van “vroeger” en er achter gekomen dat we gewoon onvolwassen waren haha. Nee maar het was echt voor herhaling vatbaar en misschien zelfs ooit weer een vriendschap, we hebben zoals vanouds echt dubbel gelegen om slechte humor.

13 likes

Ik zou in pak/rokkostuum gaan, maar misschien een beetje cliché?

1 like

Ga in een gescheurde jurk en uitgesmeerde make-up, geĂŻnspireerd op Rebel Rebel van David Bowie

Rebel Rebel, you’ve torn your dress
Rebel Rebel, your face is a mess

5 likes

Ik heb dit bij mijn S10 ook ineens de laatste tijd??