Mooie gala jurk met sneakers of dr martens.
Eindelijk lekker thuis na het werk.
Pootjes omhoog, kop thee, nijnies een pluk hooi.
Gelukkig morgen vrij
Ook sinds de update?
Ik had vanavond mijn tweede sessie bij een therapeut. Ik voel me alsof ik door een vrachtwagen overreden ben, zoveel emoties komen er los. Maar tegelijkertijd ben ik blij dat ik eindelijk ruimte geef aan een probleem dat ik jarenlang weggedrukt heb. Daardoor heeft het zich stilletjes kunnen ontwikkelen tot een monster. En nu kijk ik het eindelijk aan. Pff… Vanaf hier kan het alleen maar beter gaan.
3e nacht op rij dat ik gewoon NIET in slaap kan komen. Word er zelf gek van waardoor het natuurlijk nog moeilijker lukt
Ik heb voor het eerst m’n haar laten highlighten en tonen en knippen bij de kapper en voel me echt een ander mens, het is zooo mooi geworden
Niet gezien nog! Is hij na 40 jaar gepakt en moest hij toen weer de gevangenis in?
The hu?
Nieuwe gezondheidsupdate: vandaag 2 gesprekken en mn stem is weg, joe!
Oooh bah. Vind dat ook zo vies en -impopulaire mening misschien- roken vind ik inmiddels een beetje ouderwets. Voor jezelf als voor je omgeving.
Ik ga weer te laat komen maar mijn kat wil knuffelen
Ugh, heb echt een smaak in m’n mond alsof er een dooie vogel in heeft gelegen. Proberen weg te spoelen met thee.
Ja dit inderdaad. Vroeger vonden we het gewoon normaal dat je na het uitgaan naar asbak stonk, maar inmiddels ruik je het zo weinig dat áls iemand dan gerookt heeft ik het zo vind stinken dat ik liever verplaats.
Ik ben na anderhalve week eindelijk beter. Maar nu heb ik mijn vriend aangestoken. Terwijl hij morgen een weekendje weg gaat. Ik voel me echt schuldig. Ik word wel gestrafd doordat ik nu s nachts alsnog elk uur wakker word doordat hij zo onrustig slaapt nu, haha.
Ja ze hebben hem uiteindelijk gevonden. Hij moest een jaar de gevangenis in. Omdat hij zijn leven zo erg had gebeterd hoefde hij niet langer. Echt het lezen waard!
Echt zo kut. Mijn Micro SD kaart van 128GB is kapot. Gelukkig heb ik nog eentje van 32GB waar alle Spotify downloads op kunnen. Anyways, ik helemaal in de stress, want ik dacht dat ik wel zo’n 60 euro voor zo’n 128GB kaartje moet neerleggen, maar die dingen zijn tegenwoordig echt goedkoop?
Vijf jaar geleden betaalde je 20 euro voor 16GB en nu voor 128. Volgende keer zoek ik meteen op wat iets kost zodat ik niet de hele nacht hoef te stressen
@Runnerlongs hopelijk is ie gauw weer de oude.
De buschauffeur lijkt op Caroline Tensen helaas kreeg je bij binnenkomst geen geldbedrag van de Postcode Loterij
Dag 3 van geen internet op kantoor. Zo vervelend, mag ook niet eerder naar huis. Volgens m’n baas kan ik dan toch lekker heel de dag archiveren mehhh wil NU naar huis
Ik heb vandaag een meeting met een opdrachtgever. Nu zegt hij af en verplaatst het naar dinsdag. Prima hoor. Maar ik kan niet verder aan dat project als ik de info die ik vandaag zou krijgen niet heb. Nu mag ik al naar huis van mijn baas en heb weekend. Maar krijg vandaag en morgen wel betaald .