Ik ben bezig met mijn afstudeerstage en heb net mijn tussenbeoordeling gehad waar nog wel een paar punten uit kwamen waar ik aan moet gaan werken komende tijd. Nu wil mijn begeleider dat ik een planning maak voor mijzelf om die punten dus te gaan behalen. Ik moet het dus in kleine stapjes gaan onderverdelen, maar ik weet gewoon niet hoe ik dat moet doen… Het zijn ook geen hele grote dingen. Een van de punten is dat ik mijn gedachten en ideeën meer mag laten horen, i.p.v. het voor mijzelf houden en er mee aan de slag te gaan. Ze willen dat ik het van te voren bespreek. Dit is dus iets wat ik natuurlijk makkelijk kan verbeteren en waar ik nu dus op ga letten. Hoe moet ik hier dan een planning van maken…
Ik denk het ja? Heb er eigenlijk niet zo bij stilgestaan tot jij het zei. Ik dacht gewoon dat er iets mis was met mijn duim
Ik sluit altijd af met ‘groeten’
Vriendelijke groet.
Op werk krijgen wij ook wel eens “gouden groet” maar denk dat de persoon dan zo : achter de pc zit
o gadverdamme niet Greetz. als je mij aanschrijft heb ik nog liever dat je afsluit met
ik haat je,
Grace
See you later aligator.
See you in a while crocodile
See you soon spoon.
Bijzonder verhaal! Ik ga het lezen,
dank voor de tip
Ben je al naar de dierenarts geweest? Is ie al een beetje bijgekomen?
Ooh dat klinkt heel naar. Heb je kip in huis? Een stukje gekookte kip willen honden vaak wel eten als ze last van hun maag en darmen hebben.
Pf ik heb net naar m’n nieuwe werkgever mijn urenvoorstel gemaild en nu durf ik natuurlijk never m’n mail meer te openen, bang voor het antwoord.
Ik heb vannacht serieus elk uur van de klok gezien. Vriend lag rustig naast me dus ben uit frustratie om half 4 op de bank tv gaan kijken en ben pas weer naar bed gegaan toen vriend naar werk ging
vorige week werd ik ziek dus boxen ging niet door, maar nu ga ik vandaag voor het eerst maar ik schijt hem en ik durf niet. Bleh ben helemaal in de stress
Ik krijg doorzitplekken op m’n kont… (ok ik overdrijf maar wel houten reet door bureaustoel)
Mijn billen slapen soms net zoals je been kan slapen. Heel vreemd
Ik moet de hond uitlaten maar pakketje kan opeens komen. Zo eerst vanaf 14.00 komen.
Het zou normaal door de brievenbus moeten passen maar zie in de app dat ze grote doos eromheen hebben gedaan. Echt stom, verplaatsen kan ook niet.
Ik ga het er maar op gokken.
Wat is het ergste wat kan gebeuren? Dat is wat ik mezelf vaak vraag in zulke situaties.
Heel veel succes.
Dat ik voor lul sta met mn rooie kop. Dat ik niet mee kan en een flater sla voor iedereen die daar is.
Iedereen moet ergens beginnen, maar ik durf niet. En dankjewel! haha. Denk dat mijn verleden ook mee speelt en ik denk dat iedereen dan gaat denken van “ieh kijk haar”
@Negativ je kan het! Ik ging ook vorige week voor het eerst en vond het best wel eng (eerste x zelfs voor de deur gestaan en weer weggegaan) maar het viel echt mee. Iedereen die er is heeft een keer in jouw schoenen gestaan. Iedereen begrijpt dat je nog niks kan in het begin, daarom ben je daar juist om te leren. En waarschijnlijk zijn er best veel mensen die ook relatief nieuw zijn (je ging ook een beginnersklasje doen toch?) Ik zei gewoon steeds tegen iedereen dat ik nieuw was en ze het vooral moesten zeggen als ik iets verkeerd deed. En daarbij zag ik dit hele aspect ook als onderdeel van de training voor mezelf, omdat ik juist iets buiten m’n comfortzone wilde doen, dus dan hoort het mentale aspect dat je het eng vindt er ook bij. En tijdens de les deed ik gewoon mijn best en verder kon het me toen ik een beetje in de flow zat weinig meer boeien dat ik mezelf hijgend en steunend aan het opdrukken was. Je grootste vijand ben je zelf. Kick ass girl
Ik zat net helemaal in de stress omdat er de hele tijd werd aangebelt maar ik wist niet wat het was. Maar blijkbaar word er een kozijn vervangen ofzo dus komen ze morgen terug. Wel fijn dat ik het nu weet want nu kan ik oevenen op niet in de stress schieten en ze drinken aanbieden.