Wat je even kwijt wil #33

We gingen net klassikaal een stuk gefilmde les van mij bekijken en bespreken. Vet eng. :tired_face:

2 likes

Ik ben ineens ZO ZENUWACHTIG voor zondag. Het komt echt met vlagen. Ik kwam er net ineens achter dat ik ook de zegen moet doen na de dienst, maar dat wist ik nog niet. Die ook nog even voorbereiden dus. En dan nog even de laatste puntjes op de i voor de preek. Aaahhhhh

32 likes

In april naar Londen om een van mijn beste vriendinnen op te zoeken :cheer:

7 likes

Ik kreeg net veel teveel geld terug bij de supermarkt👏🏼 Maakt echt mn dag goed

10 likes

Dankje! Iedereen die wil is welkom trouwens. Luzarl en Nidorina gaan ook proberen te komen.

Aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ik kan het niet geloven

7 likes

Mijn werk belt steeds.Het werk waar ik morgen mn laatste dag heb. Zouden ze het lef hebben om me te vragen of ik extra wil werken? We zullen het nooit weten want ik ga de telefoon niet opnemen.

48 likes

Amersfoort

Ik heb vandaan een sollicitatiegesprek gehad voor een baan die ik zo graag wil hebben dat ik er een arm voor af zou hakken, maar het ging helemaal niet lekker. Sowieso maar een 20 min binnen gezeten, ze stelde heel weinig vragen (ik kan normaal echt wel goed lullen maar er kwamen vrij weinig ‘prikkelende’ vragen waardoor dat er niet echt uit kwam). Ze zeiden ook al heel snel: heb je nog vragen? En niet op een ‘oh jij bent alles wat we zoeken dus let’s wrap it up want ik hoef niet meer te weten’ manier dus ik ben uiteindelijk zelf wel een boel vragen gaan stellen maar het liep allemaal zo stroef. Echt heel heel kut. Hopelijk ging het bij mijn concurrent nog kutter :sweat_smile:

Haha ik ga jouw salty posts over je werk echt missen straks. Geniet er echt van. Ga morgen nog even flink rellen en post verslag please

19 likes

Joepie ik heb een bijbaan! Word barista

28 likes

Verkoop je daar ook cheesecake, captain?

5 likes

Dankje voor het berichtje! Je hebt gelijk, en ik ben ook mijn grootste vijand. Al mijn angsten komen naar boven, en haal me vanalles in mijn hoofd. Dat mijn pesters van vroeger er zitten, dat er bitches zijn etcetra. Ik ben sociaal en mondeling niet sterk en ik moet er ineens niet aan denken? Ik wilde dit zo graag, en ik hinder mezelf. Ga het volgende week proberen want zit al de hele tijd met hyperventilatie op werk. Echt overdreven. Weet nu al dat ik me de hele avond kut ga voelen omdat ik niet ben geweest. Zou ook niet weten waar ik me moet melden enzo. Maak me zo druk om iets kleins. Vraag wel of mn moeder volgende keer mee gaat met de proefles :roll_eyes::joy:

Aye aye

1 like

Misschien willen ze je een vrije dag aanbieden

1 like

Ja ik ook :cry:

Ik reageer ff op mijzelf maar terwijl ik deze klaagpost schreef had ik allang een mailtje DAT IK GVD BEN AANGENOMEN!!

84 likes

Ik, waar ben je?

Aaaah zo’n leuke meeloopdag gehad bij m’n nieuwe baan! Het is net alsof ik m’n nieuwe opdrachtgever al jaren ken en ik kijk zo uit naar de hele samenwerking. De vrouwen waar we mee werken zijn ook zo cute allemaal, ik ben helemaal blij.

Beetje cryptisch wegens vindbaarheid maar ik ga samenwerken met een vrouw die een cateringbedrijf heeft opgezet met vrouwen van verschillende nationaliteiten die vaak wat geïsoleerd of eenzaam zijn, we leren ze om professioneel te cateren en uiteindelijk zelfstandig te werken. Ze heeft meer werk dan ze aankan dus ik ga eigenlijk hetzelfde doen als zij, ontzettend leuk en dankbaar werk dus.

46 likes

Kak man, normaal gezien woon ik in België, dan is het nog wel te doen. Maar nu ben ik bij mijn ouders :frowning:

Ik ben wel voor een forummeeting en dan mokerveel eten eigenlijk. Kan ook komen doordat ik nu hongerig en alleen ben

2 likes

Ik hoop het want sinds de wab wet (je weet wel, die nieuwe wet ter bescherming van de werknemer, waardoor ik bijna direct mn baan kwijt was :thumbsup: ) moet dat minimaal vier dagen van te voren en anders moeten ze alsnog betalen. Try meee

2 likes