Wat je even kwijt wil #33

Ik, waar ben je?

Aaaah zo’n leuke meeloopdag gehad bij m’n nieuwe baan! Het is net alsof ik m’n nieuwe opdrachtgever al jaren ken en ik kijk zo uit naar de hele samenwerking. De vrouwen waar we mee werken zijn ook zo cute allemaal, ik ben helemaal blij.

Beetje cryptisch wegens vindbaarheid maar ik ga samenwerken met een vrouw die een cateringbedrijf heeft opgezet met vrouwen van verschillende nationaliteiten die vaak wat geïsoleerd of eenzaam zijn, we leren ze om professioneel te cateren en uiteindelijk zelfstandig te werken. Ze heeft meer werk dan ze aankan dus ik ga eigenlijk hetzelfde doen als zij, ontzettend leuk en dankbaar werk dus.

46 likes

Kak man, normaal gezien woon ik in België, dan is het nog wel te doen. Maar nu ben ik bij mijn ouders :frowning:

Ik ben wel voor een forummeeting en dan mokerveel eten eigenlijk. Kan ook komen doordat ik nu hongerig en alleen ben

2 likes

Ik hoop het want sinds de wab wet (je weet wel, die nieuwe wet ter bescherming van de werknemer, waardoor ik bijna direct mn baan kwijt was :thumbsup: ) moet dat minimaal vier dagen van te voren en anders moeten ze alsnog betalen. Try meee

2 likes

Heel tof!

@Zora

Gefeliciteerd!!!

1 like

Ik wil eigenlijk even naar de stad maar ik lig doodop op de bank in Mn pyjama en wil me niet aankleden.

Nou ze belden voor de zevende keer en ik was het zat. ‘Ja kun je morgen eerder beginnen?’. ‘Nee dat kan niet’. Laters.

31 likes

Jaa doeee, het groeit vanzelf wel weer aan. Beter je haar eraf dan een ledemaat, of een tepelpiercing (no offence tegen tepelpiercings, het is alleen wat permanenter dan je haar)

2 likes

Jezus nog ff op je laatste dag gebruik van je maken.

Echt hé! Wat een lef. Zo’n zin om me ziek te melden morgen.

2 likes

Oh doe dit aub :weary: want je collega’s waren ook echt kut toch?

1 like

Ik zou het doen.

Ik zou er een grote rel dag van maken. Wat willen ze doen jou ontslaan?! Not possible my friend!

5 likes

Ik ga je posts ook missen, zo herkenbaar allemaal! Destijds vond ik het zo bitterzoet toen ik daar wegging want het was allemaal gezellig maar de organisatie is echt rot vanbinnen.

Doe! Of doe andere rotte dingen. Dingen die zo net op het randje zijn. Of kook van tevoren wat spaghetti en verstop natte spaghetti overal in het gebouw, zodat ze dat nog lang zullen vinden.
Of doe andere dingen die schimmelen.
Meld de werkmail van iedereen aan voor nieuwsbrieven. Plant onkruid in de tuin, verwissel het suiker en zout. Doe iets

28 likes

Hahaha jongens ik voel de lof echt hier :heart::heart:

7 likes

Omg ja ik maar ik kan vanavond niet :frowning:

Kan je niet een ander kleurtje doen? Of een ander model?

Ik weet niet hoe jij bent maar meestal als ik deze bui heb moet het gebeuren en wel nu meteen, en als de kapper niet kan doe ik het zelf wel. Met als resultaat dat 1 avond mijn honger naar verandering is gestild om er de volgende dag of week achter te komen dat ik geen nieuw persoon ben geworden door mijn nieuwe kapsel maar nog steeds de mislukte versie van mezelf ben die ik altijd al was maar dan ook nog eens met een veel te korte pony of bloempotkapsel. En dan vervloek ik mezelf weer een jaar lang, voordat de riedel weer van voren af aan begint. Kortom: ik zou zeggen doe het niet, maar waarschijnlijk doe je het toch.

10 likes

Ja, het is de gemeente waar ik sinds deze zomer vaak kom! In de gemeente waarin ik ben opgegroeid zou ik niet mogen spreken. Maar dat geeft meteen ook wel stress, omdat er best wel wat backlash is vanuit oude kennissen en familie. Bij ons is het echt wel een big deal allemaal, een deel van mijn vriendinnen en familie komt niet omdat ze tegen zijn, echt uit principe dus.