Wat je even kwijt wil #33

Misschien een kleurspoelinkje of iets met henna ofzoiets?

1 like

Wauw ja nee dit stadium van het Nirwana heb ik nog niet bereikt. Ik wens je veel kracht en wijsheid toe in het nemen van je besluit :pray:

1 like

Het geeft me echt life dat het nu nog licht is buiten, inclusief zon

9 likes

Zin om vroeg te gaan slapen.

Maar doe ik toch niet want straks denk ik er vast weer anders over. :’)

1 like

Ik moest stiekem veel te hard lachen om de stukjes waarbij ze LostProphets aanhaalden. :joy:

1 like

Ik heb honger en zin in een frietje met satesaus en een snack dus ik ga gewoon nu al wat bestellen via thuisbezorgd. :raising_hand_woman:

Ah ik kan vanavond niet anders was ik wel meegegaan!!

1 like

Wat leuk zeg, gefeliciteerd! Ik wilde sowieso nog tegen je zeggen dat ik je een heel toffe chick vind, zoals je hier overkomt op het forum: zo ondernemend, handen uit de mouwen steken, nooit bang om iets nieuws te proberen (en niet bang om van koers te veranderen als het niet is wat je ervan dacht/hoopte). Veel plezier met deze nieuwe opdracht!

5 likes

Waarom zijn vrienden/familie erop tegen dan?

Ik heb in 2 dagen al 31 van de 50 respondenten binnen :partying_face: zo wordt het nog wat met die scriptie van mij

4 likes

Wat lief! Dit doet me echt goed hoor, ik zat best een beetje in de put vorige maand toen de boel een beetje instortte en voelde me echt een mislukkeling. Je berichtje laat me er even bij stil staan dat ik het tij zelf gekeerd heb en alles nu weer op rolletjes loopt. Dankjewel!

3 likes

Zo is het maar net! Super logisch dat je in de put zit als er van alles misgaat. Echt heel knap dat je jezelf weer herpakt hebt, en nog relatief snel ook. Ik hoop dat je super trots kunt zijn op jezelf. (Ik ben het in elk geval wel, voor wat het waard is van een vreemde op het internet.)

theologische redenen, vinden dat een vrouw geen mannen mag onderwijzen, en dat ze geen leiding mag geven. Ze bedoelen het echt niet slecht, dat wil ik echt vooropstellen! Dit is voor iedereen moeilijk, ze denken gewoon anders en komen uit een andere achtergrond.

Ik zit helemaal te glunderen!

Samenvatting

Helemaal omdat m’n vriend ontzettend gestresst was, vooral over de financiën (m’n 2 grootste opdrachtgevers vielen ineens weg) en dat best op een vervelende manier uitte. Hij vindt het nu nog moeilijk om enthousiast te zijn, dat kan hij pas als de eerste facturen betaald zijn ben ik bang. We kunnen er goed over praten en er is eindstand niks aan de hand, alle rekeningen zijn gewoon betaald en we hebben eten in huis. Maar iemand die zegt dat je het goed doett is zo waardevol soms en dat kan hij soms gewoon niet.

4 likes

Wat fijn dat het nu beter zal gaan! Ik hoop dat jullie snel ook echt voor jullie gevoel kunnen ontspannen. Geniet van je nieuwe baan! Ben blij voor je

1 like

@Stars Ik had hetzelfde toen na de breuk met m’n ex. Soort plotselinge realisatie dat je leven volledig anders gaat worden? Hopelijk ten goede :smile2:

Ik heb de laatste tijd zoveel presentaties moeten geven voor verschillende soorten publiek, maar toch went het niet en ben ik voor de meeste nog steeds zenuwachtig. Echt zo vervelend, want het is een groot onderdeel van m’n werk. Maar morgen de allergruwelijkste (voor alle bazen) en dan over 2 weken nog een op een congres en dan anderhalve maand niet :heart:

En sorry dit super zweverig, maar ~laat die gevoelens er gewoon zijn~. Break-ups zijn ook super moeilijk, kut en verdrietig. Ik vind het eerder PAS 3 weken ipv al. Geef jezelf de ruimte om gewoon even een wrak(je) te zijn

2 likes

Ik heb morgen vrij genomen zodat ik lekker naar de sauna kan en het wordt zulk mooi weer! Ik heb er zo’n zin in, ik ga lekker in m’n eentje, hopelijk word ik er helemaal zen van, lekker chillen, beetje eten, in m’n nakie zonnen, perfect.

15 likes

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er nog mensen in Nederland zijn die zo denken maar blijkbaar toch wel, wel triest.

Waaaarom kan ik geen nee zeggen

Ik kwam net een Duitse man tegen op straat (rond de 60 jaar oud) en hij begon een gesprekje (was een hele lieve en spontane man wel hoor). Hij was hier op vakantie en was Nederlands aan het leren en vroeg toen of hij mijn nummer mocht hebben zodat ik hem Nederlands kan leren af en toe via Whatsapp maar ik heb daar dus totaal geen behoefte aan maar natuurlijk durfde ik geen nee te zeggen dus heb ik hem m’n nummer gegeven :facepalm: Why

Oh hij stuurt serieus een berichtje nu

7 likes