Wat je even kwijt wil #33

die heeft het gewoon niet zo op het hele transgendergebeuren.
niet zo bij de tijd.
‘before you mutilate your body…”

Is het mogelijk om even iemand te vragen of een schoonmaak hulp te nemen voor deze week? Al is het maar even dat alles voor het oog schoon is.

ja doorlezen op eigen risico hoor, ik besloot al vrij snel te stoppen. anders heb ik geen ergernis meer over voor de rest van de dag.

3 likes

Ik kan dit dus echt niet uitstaan hé. Zo’n mens dat uit naam van ‘alle vrouwen’ spreekt maar dan zulke toxic dingen zegt vind ik gewoon erger dan een Thierry Baudet bijvoorbeeld.

1 like

Ja zou wel de pluggen gebruiken, die zorgen ervoor dat de schroeven zich vast kunnen draaien in iets en dus minder snel uit de muur vallen. Maar met zo’n dun wandje waar je zo een schroef indraait is het nog maar de vraag of zo’n lamp er überhaupt aan kan hangen. :sweat_smile:

3 likes

Ik heb na twintig jaar (letterlijk) eindelijk een nieuwe electrische tandenborstel en hij is zwart omdat ik een stoere man ben :muscle:t2::facepunch:t2: en ik mijn stoere mannentanden dus niet met een roze tandenborstel ga poetsen

9 likes

Ik zou de pluggen gebruiken. Die zorgen voor vastigheid.
Met alleen schroeven kan zijn dat die muur wat bros is en de schroef er zo uit alt.

Als je de pluggen gebruikt, wel even goede maat boortje gebruiken, anders heeft het nog geen effect.

1 like

Kan iemand het volgende voor mij berekenen :joy: mijn hoofd loopt helemaal vast (een beetje uit paniek)

Als ik voor een tussentoets die 30% meetelt een 2,7 heb gehaald, welk cijfer moet ik dan halen voor het tentamen dat 70% meetelt om een 5,5 te halen?

Woooooooowwww dank voor de tip! Had ik bijna mijn stoere mannentanden gepoetst met slappe vrouwentandpasta!

6 likes

Ze heeft wel een punt. Daarom ben ik vast begonnen door te poetsen met een stoere mannentandborstel. Ik pas me gewoon aan. Ik kies graag de weg van de minste weerstand door me gewoon aan te passen aan de mysogynistic society.

3 likes

Een 6,7 als ik me niet vergis:
55 - (2,7 x 3) = 46,9
46,9 : 7 = 6,7

3 likes

Dankjewel!!! Je bent een lifesaver

1 like

Met FLASH10 krijg je ook nog eens 10% korting. welcome5 geeft je €5 korting en een welkomstgeschenk geloof ik :joy:

1 like

Ik zocht een goeie WiFi naam dus nu heet het hier Los Pollos Hermanos. :ok_hand:t2:

11 likes

In een dun wandje, waarschijnlijk gipswanden moet je speciale pluggen voor hebben. Pluggen die meegeleverd worden met het product zijn gemaakt voor in steen of beton. Die pluggen houden namelijk niet (goed) in gipswanden.
Een gipswand is niet gemaakt om enkel te dragen op een ingedraaide schroef zeg maar. Dus als ik jou was zou ik toch even naar de bouwmarkt gaan en speciale pluggen halen. gipsplaten kunnen namelijk ineens afbrokkelen en dus je hele lamp inclusief een stuk muur meenemen.

1 like

I’m intrigued.

7 likes

:heart:

1 like

misschien niet een nodige tip door de voorraad in je vriezer nu, maar lidl verkoopt nog steeds oliebollen :biggrin:

Er zit een man voor mij in de trein en hij ruikt zo erg naar zweet dat ik er misselijk van word. Hopelijk moet hij er snel uit.

Altijd e
Rotisch
Nooit laat hij vr
Ouwen ee
Ns met rust

4 likes