Wat je even kwijt wil #34

Ik haaaat mezelf dat ik zoo onrustig wordt van dit alles. Lig echt te malen en te draaien, kan gewoon niet slapen en de wekker gaat over 4 uur.

1 like

Hier hetzelfde, voor mijn gevoel maak ik me niet zo druk. Toch lig ik al 2 nachten wakker vanaf 4 uur, dus onbewust doet het me misschien toch meer dan ik denk.

2 likes

Ik dacht ik maak een kantoor thuis maar de kabel van het beeldscherm wil natuurlijk weer geen verkering met mn laptop :rage:

Ik zit in een lege trein, maar ben toch ook maar 1e klas gaan zitten. Zie er echt uit als een zwerver, dus de conducteur keek me heel bedenkelijk aan. Zo ongemakkelijk

Dit is toch bizar! Kom je straks eruit, is de hele wereld in lock down.

21 likes

Oh wat bizar, dit is ook precies het idiote plot van de serie Dead Set haha. (Van de schrijver van Black Mirror) Dat gaat over mensen in een big brother huis in de UK die niet doorhebben dat er een zombie apocalyps uitbreekt :joy:

4 likes

Ik heb mezelf helemaal klaargemaakt voor werk, ook al werk ik thuis. Gek om dan niet je schoenen en tas te pakken en de deur uit te lopen.
Ik ben wel benieuwd hoe dit gaat, hopelijk krijg ik wat uit mijn vingers.

6 likes

Kutzooi. Verzorgingstehuis van m’n opa zit op slot behalve noodzakelijk. Had ik me bij neergelegd. En nu is m’n opa van 86 ziek geworden. Hij is NOOIT ziek en nu net met deze ellende heeft hij (waarschijnlijk) een maagbloeding. :sob: Gelukkig kan m’n moeder langs, zelf hoest ik erg dus zolang het niet nodig is ga ik nog niet. Maar dit voelt zó klote dit

ach nee, wat sneu :heart: gelukkig kan je moeder iig langs! Kan je nog wel met hem bellen oid?

Voelt zo droog om gewoon thuis aan het werk te gaan zo? Ben benieuwd hoe we er over drie weken voor staan!

Hij heeft alzheimer en snapt niet wat een telefoon is en vaak is hij niet verstaanbaar. Maar misschien dat ik m’n moeder even bel als ze bij hem is. Maak me zo’n zorgen ook om al die andere oudjes daar
 Ze vielen al met bosjes de laatste tijd maar nu zijn ze extra kwetsbaar :cry:

Heel veel sterkte :heart: :heart:
Ik duim voor je opa

Ik vraag me af in hoeverre je op FaceTime ziet dat mijn haar vet is :upside_down_face:

4 likes

Oh echt hoor, ik hoor nu alweer hamertjetik hierzo
Ik begrijp dat je nu tijd hebt om te klussen maar man man man wat irritant

1 like

Toen ik erachter kwam dat we met een aantal collega’s gaan videobellen heb ik toch mijn hele vette haar maar even gewassen :upside_down_face:

6 likes

Mijn vriend heeft precies 0 moeite gedaan. Zijn haar stond ophoog en heeft snel een trui aan gedaan. Maar nu zit hij aan de eettafel te skypen en ik wil eigenlijk thee drinken en wat eten :sweat_smile:

Ik ben nu een uurtje thuis aan t werk en ik verveel me alweer zo. Niet dat ik niets te doen heb, maar zonder collega’s is t zo saai

2 likes

Jaaaa! :grimacing:

1 like

Nice, dit ga kijken

Ik heb net bloed geprikt en die vrouw was zo lief en zorgvuldig! Ik voelde echt niks van de prik. En het is wel heel erg lekker weer!

4 likes

Wow kakhiel en Woerden. Best of two worlds.

3 likes

Oooh nee m’n hart breekt echt bij het lezen hiervan :worried: al die oude mensen zijn zo kwetsbaar
Ik had net ook mijn opa aan de telefoon, om even te checken (hij woont ook nog zelfstandig zelfs), maar heb het idee dat hij het niet zo goed snapt en het maakt me zo emotioneel aan “dit soort” mensen te denken, tranen staan in m’n ogen.
Ik denk aan jou en je opa, veel sterkte :heart:

1 like