Wat je even kwijt wil #34

Eerst 15 min hiit en daarna ± 15 been/kont oefeningen met bodyweight en 5-7 kg (had zelf nog 5 en 2kg thuis). Ik ga in deze tijd wel evht een mega kont kweken man want naast kont oefeningen kon ik alleen chest oefeningen vinden en die train is sowieso al vaak haha

1 like

Hoop dat ik dit kan delen dit is zoo coolm

11 likes

huh waarom maakt hornbach een reclame over neukende insecten en andere beestjes!?

6 likes

Als mijn hondje niet luistert (na 5 keer rustig vragen) schreeuw ik wel eens heel hard haar naam en nu realiseer ik me dat al mijn buren thuis zijn en denken yo doe ff normaal joh terwijl mijn hondje en ik gewoon cool met elkaar zijn.

16 likes

Ik zie Ali B voorbij komen op youtube en ik besef dat ik zijn curly hair routine wil!!!

6 likes

Mijn crossbox gaat misschien via instagram livestream lessen aanbieden! Als het doorgaat kan ik je (en evt andere geïnteresseerden) wel de naam doorgeven van hun insta-account? :grin::muscle:t2:

1 like

Heb helaas geen instagram, maar dank je wel voor het meedenken, lief!

1 like

Dat het mondeling is besproken is lastig, het kan voor jou namelijk lastig zijn om te bewijzen dat het gesprek heeft plaatsgevonden. Als je jouw werkgever zover krijgt dat hij/zij bijv. in een e-mail of whatsappbericht de situatie met bijbehorende voorwaarden erkent kunnen ze daar in principe niet onderuit. Je werkgever zou eventueel voor die 16 uur werktijdverkorting voor jou kunnen aanvragen bij het UWV

1 like

Ik was echt bang dat dit zo’n schrikfilmpje zou zijn haha

1 like

Ik heb echt een afschuwelijke dag gehad vandaag en toen ook nog eens het nieuws van de sportscholen. Ik heb meteen op marktplaats gekeken voor een hometrainer en heb net een spin-bike kunnen ophalen…

Het is al erg genoeg allemaal maar wil wel gewoon fitchick blijven natuurlijk :hot_face:

12 likes

Dankjewel voor je reactie! Het zijn hele lieve mensen maar voor het geval dat vind ik het wel fijn om te weten hoe of wat :blush:

1 like

Ik wil een boterham met chocopasta maar heb al sinds woensdag geen sneetje brood meer kunnen vinden :confounded: Ik heb geen zin om 3 weken stokbrood te vreten man, ben toch geen Fransoos

6 likes

Ah helaas! Ze deden de belofte dat het zelfs voor de krachtpatsers zwaar zou worden dus ik ben benieuwd :rofl:

1 like

Ik weet even niet zo goed wat te doen en hoop dat iemand misschien advies heeft. De laatste dagen post ik wel vaker over mijn paniek op het moment. Ik ben nu ongeveer 6 paniekaanvallen per dag, ben veel onrustig en aan het huilen. Ik woon alleen en zie dus niemand die mij rustig kan houden of voor een praatje. Mijn moeder heeft nu aangeboden om mij morgen op te halen zodat ik daar kan blijven en hopelijk rustiger wordt. Alleen blijven mijn moeder en stiefvader werken, zij zouden dus nog besmet kunnen worden met het virus en mij evt ook besmetten. Wat dat betreft zit ik thuis ‘veiliger’. Alleen weet ik dus ook niet of ik dit blijf trekken in mijn eentje. Wat zouden jullie doen in deze situatie?

Zijn zij gezond? Zo ja, dan zou ik toch bij hun intrekken. edit: HEN natuurlijk :chicken:

1 like

Ik zou ook bij ze intrekken ja!

1 like

Ik ben echt een beetje boos. Niks te maken met corona hoor. Maar een vriendin van mij viert haar verjaardag en ik had een groepsapp aangemaakt met onze vriendengroep. We wilden een tas voor haar kopen en iedereen moest dan 7,50 naar mij overmaken. Ik die tikkie sturen, is er 1 collega die maar niks overmaakt. Dus ik herinner hem er vandaag aan, zegt hij ‘Ik weet van niks?’. Hij leest al die berichten in die groep gewoon. En nu kom ik dus geld te kort. Echt onvolwassen, die man is dertig.

Nee helaas niet, op momenten van paniek klap ik helemaal dicht en kan ik niet meer praten. Anders had ik dit inderdaad gedaan. Mijn vader belt mij nu wel heel lief elke ochtend en avond.

1 like

Iemand zin om Wordfeud te spelen? Heb 't weer gedownload :nerd_face:

1 like

Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik wil de komende tijd best met je skypen/appen/bellen als je in paniek bent en niemand hebt om mee te praten.

2 likes