Wat je even kwijt wil #34

Met een wattenstaafje in mn oor vind ik bijna net zo lekker als klaarkomen. Wat een zalig gevoel is dat toch.

34 likes

Allemaal mega kloterig de Corona crisis enzo. Maar stiekem denk ik dat het ook wel eens goed is dat de mensheid voelt dat we niet groter zijn dan de natuur. Dat alles weer even in perspectief wordt geplaatst en mensen allemaal even een bewuster en lokaler leven krijgen. Dat we maar heel blij mogen zijn met wat we hebben, zo direct om ons heen. Want niks is vanzelfsprekend.

Ik zag twee weken geleden For Sama, holy shit dat was ook wel even een check met hoe het leven ook kan zijn in deze wereld. Wij zijn echt ā€œgezegendā€ en het is zo oneerlijk verdeeld in de wereld

7 likes

Wattenstaafjes: ook wel bekend als oordildo :fire:

5 likes

Echt fantastisch.

1 like

Lief dat jullie het vragen! Na een half uur kwamen we op het woord rijbewijs. Maar dit heb ik dus niet (stond ook niet in vacature dat je dat moest hebben) ā€˜ik vind dit echt heel jammer want je hebt echt de goede motivatie en zou je dolgraag naar 2e ronde willen doorlaten maar het is echt een vereiste’

OkƩ. Mvg trenchoat lurkend aan haar Corona die morgen weer terug naar haar strafkamp werk kan
(Sorry beetje chaga)

1 like

De ouders van een goede vriend vinden het schijnbaar gezellig wanneer goede vrienden van hun zoon mee eten waardoor je jezelf gewoon kunt uitnodigen maar voelt toch gek haha… ā€œHey kan ik morgen mee naar je ouders om te eten?ā€ maar zo gezegd zo gedaan dus ga morgen voor 3de keer daar eten.

Super lieve mensen wel. Was daar met kerstavond de eerste keer en toen mocht ik mee doen met gourmetten omdat ik anders alleen thuis zat. :heart:

26 likes

Ah wat balen zeg!
Ik hoop dat je snel iets vindt dat bij je past :heart:

1 like

Ik zou eigenlijk maandag voor werk beginnen aan een project in Brabant. Maar er is nu een kans dat het wordt uitgesteld vanwege corona en dat zou betekenen dat ik tot eind april betaald thuis ga zitten. Lijkt me aan de ene kant ultra chill maar eigenlijk ook geen zin om zo lang thuis te zijn.

2 likes

Zo balen, je echt een leuke baan. Echt heel slecht dat ze dat niet vermelden, heb je dat ook aangegeven?

1 like

GODVERDOMME. Onze reis naar Californiƫ is geannuleerd.

Onze gastheer (de peetoom van mijn vriend) die in San Francisco woont is bezorgd om de dreigende shut downs ivm Corona.

Echt fucking kut we kijken hier al zo lang zo hard naar uit :sob:

2 likes

Ahh ja dit heb ik ook steeds bij dit programma. Het feit dat vorig seizoen en dit seizoen er dokters inzitten die dierbaren van mij hebben geopereerd werkt ook niet mee :sweat_smile:

Hier (in zeeland) zowel in de supermarkt als de Etos en kruitvat nog genoeg keus. Alleen de desinfecterende handel is overal op. Ook verder alles nog gewoon gevuld

1 like

Ik heb vanmiddag twee verstandskiezen eruit laten halen en het valt me tot nu toe vet mee? (Afkloppen!!) Ik snap er niks van haha. Wel chil. Morgen gewoon werken dus

1 like

Ah jammer! Hoop dat je hem inderdaad nog een keer tegenkomt dan!

Ik viel de laatste 3/4 treden dus opzich niet van heel hoog. Zoiets verwacht je natuurlijk niet en daardoor was het nog best een klap. Viel op mijn kont en elleboog. Mijn kont zal morgen wel blauw zijn en heb nu al een dikke elleboog. Behalve dat hij dik is en warm aanvoelt kan ik hem nog wel gewoon bewegen dus de schade valt gelukkig mee!

Love de NPO

ā€œZe verhuizen naar het landelijke Zwolleā€

5 likes

Ik wil even kwijt dat ik voor de eerste keer iemand zijn nummer heb gevraagd. Had dit op mijn 28 nog nooit gedaan en vond het zo spannend.
Verder heb ik mijn avond afgesloten door op de tafels te dansen op kiss, everywhere en you’re my first my last, my everything.

58 likes

En het is pas net na 12’en. Heerlijk vroeg gepiekt!

5 likes

Nee nog nooit geweest, maar ik ga dan sowieso naar den haag omdat een vriend van me daar woont dus dan wil ik dat combineren.

1 like

Omg ik heb vandaag mijn favo drag queen een hand gegeven en verteld dat ze m’n absolute number one is en ze was mega aardig :heart: echt love alle drag queens en het zelfvertrouwen dat ze uitstralen wat zo aanstekelijk is. #fangirl

27 likes