Hier is het gewoon grijs
Haha, ze zeiden bij ons altijd dat een hond geen besef van tijd heeft, dus dat het niet uitmaakt of je even naar de supermarkt ging en de hond alleen of voor een vakantie.
Maar als we terugkwamen van de supermarkt was hond super blasé en keek nauwelijks op, terwijl we een keer bij die kennel waren en ze ons zag en besloot spontaan over de omheining van de speelwei te springen om naar ons toe te komen. Dat hek was superhoog en dat hadden ze nooit eerder gezien. Wij ook niet. Dat verhaal vertrouwde ik daarna ook niet helemaal meer.
Natuurlijk ook wel een verschil of ze thuis blijft terwijl jullie naar de supermarkt zijn of in een kennel zit waar ze niet dezelfde liefde krijgt .
Voor de rest geen kennis over het onderwerp
Ik moet zo iets bij iemand die ik niet ken ophalen via mp en heb dat al heel vaak gedaan maar blijf het ongemakkelijk vinden
Ik draag vandaag dus een trui van een tamelijk onbekende hardere muziekact en studenten zagen die trui aan als hippe streetwear. Dus zelfs op de dagen waarop ik mij ruk voel en totaal geen moeite doe om er leuk uit te zien ben ik tegenwoordig hip.
Ik kreeg gelijk een reactie dat degene aan wie ik het stuurde ervan onder de indruk was. En toen viel al mijn twijfel helemaal weg maar kreeg ik wel een stoot adrenaline haha. Ik moet nog even afwachten dus licht nerveus blijf ik nog even.
Maar goed prima investering: een aantal slapeloze nachten voor een enorme kans in mijn carrière, helemaal prima!
Ik ben dankzij @ellegirltalk livebeelden aan het kijken bij de Trevi fontein en het is inderdaad gewoon uitgestorven! Volgens mij word zelfs iedereen die naar beneden wil lopen bij die trappertjes ook gewoon weggestuurd door de politie daar
Lijkt me echt heel raar om daar nu rond te lopen in Rome of ergens anders in Italië.
Een blije vriendin vriendin is toch altijd een win.
Ze durfden me niet rechtstreeks aan te spreken, ze keken me alleen aan van een afstandje dus geen zin om al die heisa te maken.
Dag 3 van ziek zijn en ik word gillend gek.
Als jullie truien wassen op het wolprogramma van de wasmachine, stoppen jullie deze truien dan gewoon erin of ook nog in een waszakje?
- Losse truien
- Waszak
- Iets anders
0 stemmers
Ik heb ineens koorts en ben aan het hoesten, niezen en piepen. Had vannacht ook al overgegeven. Maar die koorts is echt plots komen opzetten en ik heb echt nooit koorts. Nu twijfel ik om de huisarts te bellen, maar ik wil ook niet een aansteller zijn die weer capaciteit inneemt. Ik kijk wel even aan.
Bel gewoon.
Ik ben zo net van de trap geflikkerd, was even vergeten hoeveel pijn dat doet. Maar still alive
Ja, ik heb gebeld en ik moet in quarantaine nu, hahahahuil wtf
Wow! En gaan ze verder ook iets testen, of is het verder gewoon afwachten?
Ja, idd. Maar ze mogen me niet testen vanwege de capaciteit. Ik heb wel symptomen, dus ik mag nu geen contact met mensen voor 7 dagen en hopen dat ik snel beter word en het geen corona is. Alles voor de zekerheid.
Maar ik heb superveel huisgenoten en alles is gezamenlijk, dus weet niet goed hoe ik dit moet doen.
Heb je dat ook gezegd? Ben benieuwd of ze een oplossing aandragen en zo ja, wat dan. Lijkt me echt een hele moeilijke situatie! Veel meer dan een meter afstand van iedereen houden kun je dan ook niet echt doen lijkt me.
Ik wil je iets wensen maar weet ik niet of ik nou sterkte, succes of beterschap moet zeggen haha!
Huisarts en ook de situatie uitgelegd. Ik woon in België, dus weet niet wie er hier over gaat. Maar ze leek wel rustig en niet zo bezorgd