Wat je even kwijt wil #34

Daar ben ik het mee eens. Het had zeker anders gekund en gemoeten, maar aangifte/aanklagen vind ik overtrokken. Gezien de omstandigheden en intenties.

2 likes

M’n kattenpoes ligt op het bed precies in een streep zon en ze geniet er zo van dat ze ligt te spinnen. Heerlijk dat zonnetje!

17 likes

Dit hoeft in Amerika echt niet zo te zijn. Ze kunnen op een openbare lijst van sexual predators komen. Daardoor kunnen ze bijvoorbeeld niet meer wonen in de buurt van een school of bepaalde banen uitoefenen. Ze zullen vast niet naar de gevangenis gaan, maar dat is voor hen waarschijnlijk nog veel erger.
Ondanks ik het heel erg grensoverschrijdend vind en die jongen vooral zelf moet besluiten of hij aangifte wil doen, is dit wel een realistisch gevolg van het doen van aangifte, of hij daar nou rekening mee wil houden of niet.

Mensen maken de hele tijd flauwe opmerkingen op mijn werk omdat ik moet niezen maar ik heb gewoon hooikoorts :expressionless:

Ik had bij bol.com iets besteld via een partner van hun. Dit wilde ik retour sturen, krijg ik een mail dat ik het niet retour hoef te sturen i.v.m. het milieu en dat ik vast iemand anders blij mee kan maken. Zo random haha

17 likes

Ik zeg niet dat iets zo is, ik zeg dat ik dat vind. @Bill legt deze casus voor en vraagt om meningen/hoe wij hierover denken. Ik zeg dat ik in zijn situatie zou vinden dat aangifte doen niet nodig is. Wat de jongen in kwestie uiteindelijk doet is zijn keuze en niet die van mij.
Mijn reactie is vanuit mijn optiek en belevingswereld, net als de andere reacties over dit onderwerp.

Net op het station en in de metro zaten 3 meisjes me uit te dagen. Ze waren ervan overtuigd dat ik ze niet aankon, want ik ben lelijk en 14.

14 :joy:

20 likes

Zoiets had ik ook een keer bij ama.z.on, toen kreeg ik een mail: bedankt voor je retournering, je krijgt het geld binnen twee weken teruggestort, je hoeft het artikel niet terug te sturen. Nou okeee dan

Hoop overigens niet dat hier veel misbruik van gemaakt gaat worden als dit meer bekendheid krijgt

Ik wil al heel lang naar de Japanse tuin in den Haag. Er staat dat het maar 8 weken per jaar open is. En nu staat er vanaf 1 mei t/m 14 juni. Maar als ik gewoon Google staat er dat het nu geopend is.

Google is niet altijd betrouwbaar. Ik zou de openingstijden van hun website aan houden.

2 likes

Ehm, wat? :sweat_smile: wat gingen ze uitdagen dan. Je hebt ze wel goed geklapt toch? :thinking:

1 like

Daar dacht ik ook gelijk aan of mensen er dan misbruik van gaan maken

Ik heb al weken dit lied in mijn hoofd

3 likes

Ieee nu zit het in mijn hoofd zonder dat ik op play druk

3 likes

Ik deze:

En ik krijg m niet uit m’n hoofd.

1 like

Ik moet verplicht thuiswerken deze week, maar naast mijn huis bouwen ze een nieuw appartementencomplex. Ik word gek van dat geluid :neutral_face:

hahahaha, gister kwam mijn beste vriend helpen om mijn kamer op te ruimen. Ik was mijn kleding aan het opvouwen, terwijl hij losse dingen van de grond aan het rapen was. Op een gegeven moment die ik hem aarzelen, met zijn hand telkens naar iets toegaan, maar hem dan weer terugtrekken. Een beetje zoals sommige mensen spinnen vangen. Ik vroeg wat er was, zei hij met een klein stemmetje “is… is dit ehm je menstruatiecup?”
Dus ik kijken, was het een volledig ongebruikt, metalen thee-ei HAHAHAHA

91 likes

Aaaaah wat een leuk bericht! En heb je nog een beetje geslapen vannacht? :smiley: trots hoor!!

1 like

Vind dit zo’n lief liedje! Draaide het daagenlang vroeger hahah

1 like

Mijn ouders zijn terug van 6 weken vakantie en ze hebben een filmpje van hoe blij de hond was om hun weer te zien :sob: zoooo lief ik moest er bijna van huilen

32 likes