ik heb een stage!!!
en ben echt trots en tevreden op/met mezelf. Ik ben sowieso trots/tevreden op/met mezelf. Dit hele jaar heb ik regelmatig initiatief genomen en heb ik dingen gedaan ik eng vond en heb ik niets afgewacht, en het heeft echt goed uitgepakt. Ik weet ook wel dat ik mega veel geluk heb gehad hoor, maar soms mag je ook wel even trots zijn op je eigen acties 
awh jongens jullie weten dit vast niet meer maar toen ik op het egf kwam was ik zo onzeker en alleen en durfde ik niks, ik was net het ziekenhuis uit na het verwijderen van tumoren, ik dacht echt dat ik niet superlang zou overleven. But look at me go, ik heb een eigen koelkast nu, en een stage, en een plant, en ik lift met gemak meer dan de helft van mijn gym. En die stage heb ik helemaal zelf gefixt 
Ben benieuwd waar ik over 3 jaar ben, ik hoop dat ik dan een hond heb en dat mn plant nog in leven is

Mijn zus is de laatste tijd ook behoorlijk zweefteef geworden die de gezondheidszorg erg bekritiseert. Prima, ga jij maar lekker met een stokje wierook onze vader beademen straks
Soms vraag ik me echt af hoe ik familie ben van deze mensen
wat voor iets zoek je?