Oh dit zou ook niet chill vinden! Hoop dat ze gewoon aan t slapen zijn met lege telefoons!
Waarschijnlijk is er inderdaad zoiets aan de hand! Maar blijf me toch druk maken dus hoop dat ie snel zijn telefoon aanzet en reageert haha.
Een heerlijke 3 uur geslapen, weer gezeik op het spoor en nu in de frisse wind wachten op mân trein oooh echt love it
Ik zit een pannenkoek met jam voor ontbijt te eten en het leven is goed!!!
OkĂ© mijn vriend appt net Ă©n hij heeft zijn vriend in het hostel weer teruggevonden. Paniek om niets dus, sorry! Ben alleen wel mega benieuwd wat er nu gebeurd is, maar vriend heeft ook geen idee en die heeft zijn vriend nog niet gesprokenâŠ
Ik droomde inhoudelijk over werk weer maar ook dat een collega corona had en niet in quarantaine was gegaan. Nou mijn dromen laten lekker zien waar ik over nadenk.
Edit; en wanneer verdwijnt die klote wind eens. Echt zooo klaar mee.
Mijn werk neemt vanaf nu extra coronamaatregelen en ik zit gewoon te wachten tot/hopen dat ik naar huis gestuurd word
Ik zit op werk en ik heb het helemaal warm, maar mijn handen zijn ijskoud. Heb ook een licht hoestje sinds ik binnen ben maar denk dat dat door droge lucht komt. Bah ga gelijk andere dingen denken
Ik krijg zoooveeeel eten. Denk dat ik tonnetje rond uit quarantaine kom straks
Hier was het meer beuken tegen de wind in, maar het zonnetje was heerlijk.
Elk nadeel heb ze voordeel
Ik zou de masterclass doen!!
Ik heb spijt dat ik niet meer extra dingen heb gedaan tijdens mijn studie. Maar je weet natuurlijk zelf het best wat je wel/niet aan kunt.
En: aanmelden kan altijd, je weet niet of je gekozen gaat worden en je kunt ook altijd nog afzeggen
precies! Ik geniet er nu ook van om met niemand te hoeven praten. Misschien ga ik er later wel van balen, maar ik kan nu lekker alleen chillen, slapen, eten en hoesten.
En het is echt goed voor mijn peesontsteking! Want ik moet zo min mogelijk lopen om alles niet meer te belasten. Dus vooralsnog is het oke.
Ik heb vandaag dus best veel wc papier gekocht en ook het maximale aantal paracetamol in het kruidvatđ© kon me niet inhouden
Ik vind Madison Avenue - donât call me baby echt een ondergewaardeerd nummer voor ons feministen. Al 20 jaar TRUTH SIS
Donât underestimate me boy, Iâll make you sorry you were born.
Gisteren in de kleedkamer van de sportschool waren twee vrouwen zich aan het omkleden. De ene vrouw was al klaar en zei tegen de andere : ânooouuuuâŠhoe ver zijn we hier?â Op zoân irritante en ongeduldige toon, dat ik meteen geĂŻrriteerd werd. Toen vroeg ze aan mij: âgekke vraag misschien, ik ben mân haarelastiekje vergeten. Heb jij er misschien een voor me?â
En toen heb ik nee gezegd, terwijl ik er wel een bij me had.
Ik ben ook verkouden omdat ik laatst helemaal ben nat geregend. Maar toen ik vanochtend kuchte dacht ik " Ah ⊠het einde is nabij"
Ik heb nu een koper op marktplaats voor een bank. Deze wilt ze via Brenger laten bezorgen (andere kant NL), maar iemand enig idee hoe ik dat met betaling kan doen? Zij wilt 20% betalen voordat ik hem lever en vervolgens de rest via Gelijk Oversteken op marktplaats, maar via Brenger is er geen track & trace. Weet dus niet of zij dan kan zeggen âja nooit ontvangenâ en dat ik mn bank kwijt ben.
Iemand tips wat slim is?
Hoii, is er hier iemand die mij tips kan geven over Texel? Ik ga binnenkort een weekend heen en vraag me af waar je lekker kan eten en wat echt heel leuk is om te doen.
50% nu en 50% later dan heb je toch iets meer als het mis gaat. Vind 20% ook een beetje gek eigenlijk