Ik zou eigenlijk maandag voor werk beginnen aan een project in Brabant. Maar er is nu een kans dat het wordt uitgesteld vanwege corona en dat zou betekenen dat ik tot eind april betaald thuis ga zitten. Lijkt me aan de ene kant ultra chill maar eigenlijk ook geen zin om zo lang thuis te zijn.
Zo balen, je echt een leuke baan. Echt heel slecht dat ze dat niet vermelden, heb je dat ook aangegeven?
GODVERDOMME. Onze reis naar Californië is geannuleerd.
Onze gastheer (de peetoom van mijn vriend) die in San Francisco woont is bezorgd om de dreigende shut downs ivm Corona.
Echt fucking kut we kijken hier al zo lang zo hard naar uit
Ahh ja dit heb ik ook steeds bij dit programma. Het feit dat vorig seizoen en dit seizoen er dokters inzitten die dierbaren van mij hebben geopereerd werkt ook niet mee
Hier (in zeeland) zowel in de supermarkt als de Etos en kruitvat nog genoeg keus. Alleen de desinfecterende handel is overal op. Ook verder alles nog gewoon gevuld
Ik heb vanmiddag twee verstandskiezen eruit laten halen en het valt me tot nu toe vet mee? (Afkloppen!!) Ik snap er niks van haha. Wel chil. Morgen gewoon werken dus
Ah jammer! Hoop dat je hem inderdaad nog een keer tegenkomt dan!
Ik viel de laatste 3/4 treden dus opzich niet van heel hoog. Zoiets verwacht je natuurlijk niet en daardoor was het nog best een klap. Viel op mijn kont en elleboog. Mijn kont zal morgen wel blauw zijn en heb nu al een dikke elleboog. Behalve dat hij dik is en warm aanvoelt kan ik hem nog wel gewoon bewegen dus de schade valt gelukkig mee!
Love de NPO
“Ze verhuizen naar het landelijke Zwolle”
Ik wil even kwijt dat ik voor de eerste keer iemand zijn nummer heb gevraagd. Had dit op mijn 28 nog nooit gedaan en vond het zo spannend.
Verder heb ik mijn avond afgesloten door op de tafels te dansen op kiss, everywhere en you’re my first my last, my everything.
En het is pas net na 12’en. Heerlijk vroeg gepiekt!
Nee nog nooit geweest, maar ik ga dan sowieso naar den haag omdat een vriend van me daar woont dus dan wil ik dat combineren.
Omg ik heb vandaag mijn favo drag queen een hand gegeven en verteld dat ze m’n absolute number one is en ze was mega aardig echt love alle drag queens en het zelfvertrouwen dat ze uitstralen wat zo aanstekelijk is. #fangirl
ik schrok wakker door de brandweer en nu kan ik niet meer slapen door de adrenaline want dacht weer eens dat ze voor mijn huis kwamen.
L o l die paastaart op de nieuwe Allerhande, ziet er mega mooi uit. Eerste ingrediënt: 775 gram boter
Ze is Brits! Daar mag het nog
Pfff mijn nieuwe vriend is nu op stedentrip met een vriend en gisteravond gingen ze uit en waren ze mega bezopen. Heb ik vannacht blijkbaar allemaal appjes ontvangen dat die vriend is opgepakt door de politie en nu komen mijn eigen appjes ook niet meer aan. Maak me niet snel zorgen maar vind dit echt niet chill…
Ik kan echt niet wachten tot het warmer wordt. Ik wil gewoon weer overal naar toe kunnen fietsen zonder dat m’n handen eraf vriezen. Nu zit ik steeds in de tram en er zijn zoveel vieze geurtjes overal.
Kut ik ben gisteren veel te laat naar bed gegaan en nu ga ik bijna 10 uur werken op 5 uur slaap
Yumm