Wat je even kwijt wil #34

Elk nadeel heb ze voordeel

1 like

Ik zou de masterclass doen!!
Ik heb spijt dat ik niet meer extra dingen heb gedaan tijdens mijn studie. Maar je weet natuurlijk zelf het best wat je wel/niet aan kunt.
En: aanmelden kan altijd, je weet niet of je gekozen gaat worden en je kunt ook altijd nog afzeggen

3 likes

precies! Ik geniet er nu ook van om met niemand te hoeven praten. Misschien ga ik er later wel van balen, maar ik kan nu lekker alleen chillen, slapen, eten en hoesten.
En het is echt goed voor mijn peesontsteking! Want ik moet zo min mogelijk lopen om alles niet meer te belasten. Dus vooralsnog is het oke.

4 likes

Ik heb vandaag dus best veel wc papier gekocht en ook het maximale aantal paracetamol in het kruidvatđŸ˜© kon me niet inhouden

3 likes

Ik vind Madison Avenue - don’t call me baby echt een ondergewaardeerd nummer voor ons feministen. Al 20 jaar TRUTH SIS

Don’t underestimate me boy, I’ll make you sorry you were born.

5 likes

Gisteren in de kleedkamer van de sportschool waren twee vrouwen zich aan het omkleden. De ene vrouw was al klaar en zei tegen de andere : “nooouuuu
hoe ver zijn we hier?” Op zo’n irritante en ongeduldige toon, dat ik meteen geïrriteerd werd. Toen vroeg ze aan mij: “gekke vraag misschien, ik ben m’n haarelastiekje vergeten. Heb jij er misschien een voor me?”
En toen heb ik nee gezegd, terwijl ik er wel een bij me had.

13 likes

Ik ben ook verkouden omdat ik laatst helemaal ben nat geregend. Maar toen ik vanochtend kuchte dacht ik " Ah 
 het einde is nabij"

2 likes

Ik heb nu een koper op marktplaats voor een bank. Deze wilt ze via Brenger laten bezorgen (andere kant NL), maar iemand enig idee hoe ik dat met betaling kan doen? Zij wilt 20% betalen voordat ik hem lever en vervolgens de rest via Gelijk Oversteken op marktplaats, maar via Brenger is er geen track & trace. Weet dus niet of zij dan kan zeggen ‘ja nooit ontvangen’ en dat ik mn bank kwijt ben.

Iemand tips wat slim is? :woman_shrugging:t3:

Hoii, is er hier iemand die mij tips kan geven over Texel? Ik ga binnenkort een weekend heen en vraag me af waar je lekker kan eten en wat echt heel leuk is om te doen.

50% nu en 50% later dan heb je toch iets meer als het mis gaat. Vind 20% ook een beetje gek eigenlijk

3 likes

Ik had net mijn fiets netjes geparkeerd tussen twee e-bikes en bij terugkomst was een van die e-bikes weg maar nu loopt mijn fiets opeens ontzettend aan en is het stuur raar? Hebben die mensen misschien op het forum gelezen wat ik van hun vervoersmiddel vind. :shushing_face:

Ik trek op dit moment echt alles ontzettend slecht en dat is een combinatie van vermoeidheid + nog een tijdje niet weten waar ik aan toe ben. Het liefst wil ik gewoon lekker uithuilen op iemands schouder maar de show die het echte leven heet must go on.

1 like

Ik ga vandaag voor het eerst weer naar stage na twee weken thuis (geen Corona maar keelamandeloperatie). Voelt erg onwennig om buiten rond te lopen nadat ik alles over het virus vanuit mijn veilige huis heb meegekregen.

Pff ik voel me zĂł moe (slaap al dagen van 21-10 en dan nog moe) en heb daarnaast zoveel zin in slecht eten. Maar ben echt in tweestrijd want zonder vitamines voel ik me natuurlijk nooit beter :sweat:

Een huisgenootje is misschien ook ziek! Echt heel slecht, maar ik zou het ergens wel chill vinden om samen met iemand in quarantaine te zitten.

3 likes

Ik kan er nog steeds niet aan wennen dat mijn nicht haar dochtertje naar een influencer vernoemd heeft. Why?

6 likes

Mijn moeder zit in de ziektewet met een zwaar versleten rug. Of nouja, ze heeft zich ziek gemeld maar het UWV werkt tegen. Ze heeft bezwaar getekend en heeft nu haar dossier ontvangen.

De man die haar heeft gesproken heeft haar beschreven als “adipeuze vrouw”. Wat dus letterlijk dikke vrouw betekend. Dit vind ik gewoon Ă©cht niet kunnen!

wat? In haar gezicht? Dat kan niet

Nee in haar dossier. Wat ze dus ook niet te zien zou krijgen als ze geen bezwaar had aangetekend. Ze gaf ook al aan dat het een gevoelloze man was waar ze het gesprek mee had.

Ja die beschrijvingen kunnen inderdaad heel erg hard zijn :sweat_smile: Was het in relatie tot haar werkvermogen?

Nee, dat heeft er niets mee te maken. Als ze kon werken deed ze dat ook echt wel maar ze heeft een versleten rug waardoor ze heel erg beperkt mobiel is. Afvallen zou daar niets mee helpen want dat heeft ze al een aantal keer gedaan (ook maagverkleining). Het was dus gewoon echt zijn mening hoe hij haar zag op dat moment.

2 likes