Wat je even kwijt wil #34

Jaaa een vriendin komt erbij in quarantaine!!! Ik zou hier niet blij mee moeten zijn, want ze vindt het echt stom en dat is het ook wel. Maar ik heb haar ook spelletjes mee laten nemen

51 likes

Spreek hem erop aan dan!

Er waren twee vrouwen in quarantaine
die zich door anderen lieten verwennen
de een nam spelletjes mee
de andere schonk in koppen thee
das straks weer aan 't normale leven wennen

36 likes

prachtig!

Had ik moeten doen ja maar durfde niet in de stilte. Gelukkig ging ie snel weer weg. Zit nu overigens in de bieb en hoor allemaal gehoest om me heen aan de tafels verderop. Toch maar vermijden misschien.

1 like

Haha ja, toen we buiten kwamen leek het echt alsof we een ganse nacht hebben staan feesten. Nu vraag ik me af of ik een berichtje moet sturen naar die gast.

Ja

1 like

Een collega zei net ā€œHee je hebt je lippen laten opspuiten, wat leuk!ā€ uhh nee :clown_face:

Ja doen! Dan heb je niet voor niks z’n nummer gevraagd.

Ik vind dat altijd zo fijn als je al vroeg een mooie avond hebt gehad lekker (relatief) op tijd naar bed en dan voel je je gewoon weer fris en fruitig de volgende dag (meestal dan).

Voor mijn werk moet ik iets uitzoeken over zichtbaar licht. Ik ben hier helemaal niet in thuis en ik ben nu al 2 uur aan het researchen, maar ben geen steek verder. Ik ben geen wetenschapper dus snap er ook weinig van :face_with_monocle:

Was Wikipedia maar een wetenschappelijke bron :weary:

Helemaal dezelfde naam :no_mouth:

En kom je via books.google.com met keywords ook niet een boek tegen dat wel een wetenschappelijke basis heeft maa redelijk te lezen is?

God jongens dit kan toch niet. M’n werk per direct gesloten t/m 31 maart. Wie gaat me nu geld geven :sob:

En 0 urencontract oid?
:face_with_raised_eyebrow:

Je bent geweldig! Super bedankt! Zie nu al potentiƫle boeken waar ik naar zou kunnen verwijzen. Ik was alleen op pubmed en Google scholar aan het kijken.

Als ik lui ben en ik en het hoeft geen show off te worden van ā€˜kijk is ik kan wetenschappelijke artikelen gebruiken’ dan is dit vaak even mijn redding bij tijdnood. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik werk volgende week thuis :smirk::smirk:

ik heb een stage!!!
en ben echt trots en tevreden op/met mezelf. Ik ben sowieso trots/tevreden op/met mezelf. Dit hele jaar heb ik regelmatig initiatief genomen en heb ik dingen gedaan ik eng vond en heb ik niets afgewacht, en het heeft echt goed uitgepakt. Ik weet ook wel dat ik mega veel geluk heb gehad hoor, maar soms mag je ook wel even trots zijn op je eigen acties :tada:

awh jongens jullie weten dit vast niet meer maar toen ik op het egf kwam was ik zo onzeker en alleen en durfde ik niks, ik was net het ziekenhuis uit na het verwijderen van tumoren, ik dacht echt dat ik niet superlang zou overleven. But look at me go, ik heb een eigen koelkast nu, en een stage, en een plant, en ik lift met gemak meer dan de helft van mijn gym. En die stage heb ik helemaal zelf gefixt :tada:

Ben benieuwd waar ik over 3 jaar ben, ik hoop dat ik dan een hond heb en dat mn plant nog in leven is

108 likes

Wat ontzettend fijn dat het zo goed met je gaat. Op dit tempo heb jij straks een leuke hond maar dan willen wij wel elke dag foto’s op FF in het WJEKW fototopic en een doggenderreveal party. :partying_face:

2 likes

Ik ging net boodschappen doen en had een zware tas vast. Kan nu mijn armen niet meer in de lucht doen want dan gaan ze heel erg trillen en heb gewoon geen kracht. Moet echt wat vaker kracht training doen

3 likes