Wat je even kwijt wil #34

Heb voor het eerst in 3 maanden dat ik fulltime werk een productieve dag gehad omdat ik het hef in eigen handen genomen heb en allerlei extra dingen gedaan heb, i.p.v. te luisteren naar mijn manager en 50% van de tijd niets te doen te hebben. Voelt zo goed dit. Ga vaker thuis werken en lekker extra dingen doen

6 likes

Zo leuk om dit te lezen! Je mag zeker trots op jezelf zijn.

1 like

Iedereen is uitgenodigd op mn doggo feestje! Hot tip mn robot stofzuiger Bernie is er ook, neem je robot stofzuiger kinderen mee! (geen echte kinderen, die zijn plakkerig)

5 likes

Ughh, geen zin om buiten te gaan maar ik moet wel

Zo hard lopen poetsen in mijn nieuwe studio vandaag. Waarom heeft de oude huurder het zo smerig achtergelaten? :pensive:

Godver

3 likes

Wij hebben ook zon leuke geschiedenis. Weet je nog toen we afrikanen gingen verschepen om voor ons te werken. Echt een leuke tijd was dat zeg echt genoten.

23 likes

Oe en daarna kwam die heerlijke tijd waarin je als vrouw alleen maar hoefde te koken, schoonmaken en dienen als babybroedmachine!

4 likes

Hoe is het godverdomme mogelijk dat degenen met de zwakste arbeidspositie, tijdelijke nul uren contracten, het hardst geraakt worden door dit teringvirus waar we niks aan kunnen doen!? Ik krijg gewoon sowieso tot de 31e niks betaald. 38 uur aan diensten die ik niet betaald krijg.

Ja, echt heel stom. En werd net gebeld dat ik as zondag weer moet werken. 3 weken achter elkaar 6 dagen werken, zit ff lekker te jenken op werk. Denk dat ik me volgende week ziek ga melden, ben zo moe

Ugh mijn familie neemt corona totaal niet serieus, terwijl mijn ouders vet in de risicogroep zitten :unamused: Mijn zus is de laatste tijd ook behoorlijk zweefteef geworden die de gezondheidszorg erg bekritiseert. Prima, ga jij maar lekker met een stokje wierook onze vader beademen straks :thumbsup: Soms vraag ik me echt af hoe ik familie ben van deze mensen

8 likes

Ik ben net deze week begonnen met m’n eerste ‘echte’ baan en nu moet ik waarschijnlijk thuis werken volgende week, maar ik werk er dus pas een week haha. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn, want ik ben nog helemaal niet goed ingewerkt nu natuurlijk…

Ik vind het zooo kut voor je dat je zovaak gedoe hebt met je werk, ik hoop dat je nu iets gaat vinden waar ze je wél normaal en respectvol behandelen want dat verdien je echt!

7 likes

Echt rot om te lezen :frowning: wat voor iets zoek je?

1 like

Respect!!! :heart::heart::heart::heart:

1 like

Echt superkut :frowning:
:heart:

Oh ik dacht van wietplantages en fietsvierdaagses?

2 likes

Ik vind het zo kut. Heb zojuist 15 jonge musici moeten bellen om te vertellen dat hun concerten niet doorgaan en de organisaties hun gage ook niet gaat betalen. Voelde me gewoon schuldig.

1 like

Ahhw er zijn ook schattige boomers. Een vriendin van mn moeder appt me of ik thuis ben en of ik iets voor haar wil googlen haha.

6 likes

Meh ik hou niet zo van stamppot als ik net wakker ben.

1 like