Wat je even kwijt wil #34

Ik ging mijn ov chip kaart opladen en toen had iemand op het scherm een kaartje gelegd waarmee je nog 2 uur kon reizen! En ik kon hem nog gebruiken. Echt leuk dat mensen daar aan denken om hem dan op zo’n plek neer te zetten zodat iemand anders hem nog kan gebruiken.

32 likes

hahaha, ik word morgen geïnterviewd over het leven in quarantaine. Ik vrees dat het saai gaat worden

36 likes

:heart:

We mogen geen contact met elkaar hebben helaas. Omdat we iets andere symptomen hebben en ze bang zijn dat we toch wat anders hebben en elkaar aansteken. Er is wel een redelijk grote kans dat we hier schijt aan gaan hebben, want onze kamers zitten ook naast elkaar. We praten nu door de muur heen.

1 like

Met microfoon door de brievenbus of staat er iemand met van de grote blaadjes met vragen voor je raam en moet jij die dan op dezelfde manier beantwoorden.

3 likes

Gewoon telefonisch. Sorry Soy, het is niet zó spannend

1 like

4 likes

Ik hoop echt dat we elkaar gewoon kunnen helpen op wat voor manier dan ook. Al is het maar door wat extra boodschappen te doen voor iemand die het nodig heeft.

Het spookt ook al de hele dag door mijn hoofd dat er mensen en meisjes van hier hier echt financieel door geraakt worden. Nu loopt het bij mij allemaal wel los maar wordt echt best wel verdrietig van het idee dat dit voor anderen zo onzeker is. Des te bijzonderder vind ik jullie keuze om wel door te betalem.

1 like

Ja, ik was iets te enthousiast. :frowning: Al heb ik wel een glimp van haar kunnen opvangen toen we allebei ons eten voor onze deur weghaalden.

3 likes

M’n sportschool is in ieder geval tot 31 maart dicht en ik ben hier echt een beetje in paniek over. Wat nu.

1 like

Hier hadden meer forummers last van, misschien moeten we een online sportsupportgroep oprichten.

9 likes

Ik ben zo moe door al het nieuws vandaag dat ik maar ga slapen.

6 likes

Ik ben gaan boksen! Was heel leuk, ben echt trots op mezelf

9 likes

Mijn brein maakt echt overuren op het moment. :sob:
Ik hoop dat ik zo kan slapen want mijn wekker gaat gewoon om half zeven.

Hier ook de hondenopvang afgezegd. Mijn oppas baalde ook als een stekker. Vind jouw idee een goede! Ze is ook nog eens alleenstaande moeder met 3 kinderen dus ze kan het geld goed gebruiken. Zo sneu… :confused:

1 like

Sterkte :heart:

1 like

Ik werd aangevallen in het corona topic omdat ik iets postte over mijn vriends in het water gevallen vrijgezellenfeest. Mensen vonden dat maar zeiken omdat “er doden vallen!11!!!1”. En nu kan ik dat topic niet meer normaal lezen want steeds meer mensen postten iets over dingen die niet doorgaan en worden niet aangevallen en ben nu echt zo’n kind dat denkt “Niet eerlijk” haha! (Dit moet ik gewoon even kwijt, niet om zielig doen)

20 likes

Herkenbaar :stuck_out_tongue: ik heb dat met onderwerpen waarbij hard op mij gereageerd werd dn als dat onderwerp dan een half jaar later door iemamd anders wordt aangesneden(nog een ergenis) en er hele andere reacties komen :rage::rage:

Maar ik denk dat iedereen nu wel;wat heeft wat die gaat missen:(

5 likes

Ja wanneer zou je babyshower zijn? Echt verdrietig dat dat soort dingen nu allemaal lastiger worden!

Hehe mijn vriend weet stiekem de datum ook wel. En had laatst ook per ongeluk verklapt wat ze gingen doen (ardennen) maar dat gaat nu dus niet door.
Ah ja indd als er zwangeren komen is dat ook een dingetje, alhoewel ik had gelezen dat zij geen risicogroep zijn? Maar ja beter voorkomen dan genezen indd. :sweat:

1 like