Wat je even kwijt wil #34

Ik wil wel!!

1 like

Precies dit beeld had ik er ook bij :ok_hand:t3:

Ik heb je toegevoegd!

1 like

Ik zie nog niks maar misschien heeft het tijd nodig

Tering ik greep net in een stopcontact waarvan een kapje van de stekker was afgevallen op een of andere manier. Echt omg wat een pijn

2 likes

Ik wil ook wel! Stuur mij anders even je gebruikersnaam daar dan voeg ik je toe!

@August Is het oke als ik jou ook toevoeg?

1 like

Sure!

1 like

“gelukkig” heel centraal in mijn geval. Ik voel het alleen in één vinger ] maar ik had maar een schemerlampje aan dus zag niet echt wat er gebeurde en dacht dat er een beest ofzo van onder m’n bed uit in mijn vinger had gebeten haha

7 likes

Morgen thuiswerken betekent 2u minder reistijd op een dag. Elk nadeel heb zn voordeel :+1:

3 likes

Omg burn

Hebben er meer mensen nu al last van hooikoorts? Nies me de pleuris.

3 likes

Mijn zus wel!

1 like

Hahaha ja ik zie dr ook uit alsof ik al maanden opgesloten zit met mn opgezwollen ogen en alles. Schijt allergie!!

1 like

Omg ik zou morgen intake hebben voor een beugel. Ik verwacht dat het niet doorgaat,dus ik kijk op de site of er een bericht hierover opstaat zodat ik morgen niet hoef te bellen.
Er staat alleen op de site dat ze op 12 -2 een telefoonstoring hebben, heerlijk actueel dus.

2 likes

Kun je de chat of het bericht niet meer vinden?

zit je al in de chat?

1 like

Ik lig in een schoon bed :heart: best feeling ever

12 likes

Ik ook :blush:

Heb het alleen bloedwarm ( geen koorts hoor)

Ik haaaat mezelf dat ik zoo onrustig wordt van dit alles. Lig echt te malen en te draaien, kan gewoon niet slapen en de wekker gaat over 4 uur.

1 like

Hier hetzelfde, voor mijn gevoel maak ik me niet zo druk. Toch lig ik al 2 nachten wakker vanaf 4 uur, dus onbewust doet het me misschien toch meer dan ik denk.

2 likes