Wat je even kwijt wil #34

help ff meiden de winter door
of lente

1 like

Ik zit as we speak in mijn nieuwe (gewassen) trui te werken :nerd_face:

Ik weet niet hoe lang de hele situatie gaat duren, maar als er mensen zijn die geen geld hebben om boodschappen te doen mag je mij best een pm doen.

22 likes

Hulde.

M’n baby wil nooooooit een tweedemiddagslaapje doen, behalve als het stralend weer is en ik eigenlijk een wandelingetje wil maken

2 likes

Ik zit met mijn hond in de tuin :sun_with_face:

1 like

Net met vriend en hondje een groot blokje om gelopen, voelde echt als lente. En overal mensen in hun tuin bezig, speeltuinen vol, buren die ik echt nooit zie op de stoep aan het hinkelen met hun dochtertje… voelt zo anders.

1 like

Ik ga zo naar de appie en ben al chagrijnig, waarschijnlijk gaan er mensen een blauw oog krijgen. Wish me luck

5 likes

#mylockdownisfancierthanyours

2 likes

Dag een van de thuiswerk-saga en ik krijg niets gedaan. Ik werk net 2 weken binnen een nieuwe functie en modder maar wat aan :+1:

2 likes

Haha mijn vriend heeft nu ook veel te veel energie. Belt met zi.ggo en binnen twee minuten hoor ik

CAN I SPEAK TO THE MANAGER

Op oorlogspad deze man. Hopen dat dan het internet het wel gewoon gaat doen want anders kenne wij dus niet thuiswerken he.

12 likes

Ik ben dr uit. Ik ga een scenario schrijven over een millenial met een quarterlife crisis. Als fransien geen volwassen hoe overleef ik schrijft dan schrijf ik wel een herkenbaar scenario.

33 likes

Ik speel dus SimCity maar het lukte allemaal maar niet en mn stad groeide niet en de mensen waren ontevreden. Maar ik heb net al mijn stortplaatsen+riolering vervangen door superdeluxe recycling units en nu is iedereen weer 91% tevreden en kan ik allemaal weer huizen upgraden en yay!!

8 likes

Klein leed hier, want ik ben blij dat ik een baan heb en voorlopig houd. Maar ik had dus vorige week een hele belangrijke mail verzonden op m’n werk die gaat over mijn carriere. En nu gooit die coroon natuurlijk allemaal roet in het eten waardoor ik er niks meer over hoor. En ik heb echt een bom laten vallen dus he. Maar het is nu alleen maar van : ja we moeten het hier echt over hebben en heel goed, maar omg corona en druk en blah.

En nu zit ik nog steeds zo van:

29 likes

Kan je netflixparty met meerdere mensen doen? Of alleen met zn 2en?

1 like

Ik sprak mn buurvrouw (studentleeftijd) aan op iets dat me erg stoorde en kreeg echt zo’n passief agressief antwoord terug en dan zo’n MAAR ik was aan het bellen dus ik ga weer verder he…
Heb nu echt zo’n naar gevoel terwijl wat zij deed juist aso was… (Haar actie en haar reactie)
Haat interactie met mensen :sweat_smile:

Ik zit best wel te chillen op mijn balkon en geniet echt van het zonnetje :sunglasses:

1 like

Bij mij werkte het goed, kreeg er inderdaad gevoelige tanden van maar als je een dag overslaat kan de gevoeligheid weer wat afnemen. Ik zag zo’n 2 jaar verschil, maar dat is afhankelijk van je leef/eetgewoonten. Ik rook niet, drink alleen maar water etc.

1 like

Ik stem voor bestellen, CoolBlue zal als het goed is zelf inschatten of het nog verantwoord is

en stuur de factuur maar naar je buren door

2 likes

Is er iemand hier die vloeiend Frans kan en mij ergens mee kan helpen?