Bedankt! Dit heb ik nodig!
Is het bij onderstaande zin ādatā of āwatā? En āopā of ābijā?
āHet standaardkortingspercentage dat/wat u ontvangt op/bij de aanschaf van onderdelen.ā
Ik denk dat en op
Kom maar door.
Ohnee abort mission!! Alles is misgegaan
Ik stuur je een pb!
Mijn manager was onder de indruk van wat ik vandaag allemaal had gedaan dus nu ben ik tevreden over mijn thuiswerkdag.
In werkelijkheid heb ik geen reet uitgevoerd en vooral dit forum en het nieuws gevolgd.
stuur maar
Basissaus? Mayo en satesaus? Of is er echt iets wat basissaus heet???
Mijn god. Ik kon me dus niet inhouden:
water, raapolie, gemodificeerd aardappelzetmeel, suiker, zout, aardappeleiwit, bouillonpoeder (zout, gistextract, aardappelzetmeel, ui, wortel, zonnebloemolie, specerijen), balsamico azijn, natuurlijk aroma, ui-extract, champignonextract, uipoeder, specerijen, kruiden, antioxidant: E385.
Maar dan heb je wel een CULINAIRE saus
Moet het een soort tatta roux voorstellen ofzoā¦
Ik heb gewandeld en lig sinds ik thuis ben voor pampus op de bank.
Huhhhh echt het laatste waar ik in deze tijden mee bezig ben is mijn carriere (die vooral aan het instorten is in de muziekwereld) Maar ik zag net dat ik een mailtje heb van een geinteresseerd boekingskantoor of ik met ze wil skypen. Er staan best wat gevestigde artiesten tussen hun artiesten. Wuttttt
Ik duim voor je!
Ik heb me uit verveling helemaal ~glam~ opgemaakt. Ik tegen mezelf: Wowow wat ben je toch een glowy goddess
Mijn vriend: Huh wat zweet je, je glimt helemaal, huh heb je gesport?
Ik heb maar wat Sims dingen erbij gekocht zodat ik de komende weken iets te doen heb.
Moet alleen altijd wel beetje van binnen huilen als ik mij besef hoeveel ik al heb uitgegeven aan dit spel.
Ah echt zuur! Eerst deden ze niet zo moeilijk. Ik zit nu ook met iets lelijks en duur - wat waarschijnlijk niet te verkopen is - wat ik er alleen maar bij had besteld voor de gratis verzendkosten⦠dat kan ik dus beter niet meer doen
Dit is de vlag van Luxemburg
Dat is toch ook de grap
Huh, mis ik iets? Het gaat toch over Remia basissaus?