Je kan ook om de normale versie vragen! Mijn apotheek wilde me ineens ook altijd de merkloze geven maar nu krijg ik wel weer de normale. Misschien kost het wat meer, maar ik moest geloof ik sowieso extra betalen dus het scheelde uiteindelijk niet (of niet zoveel).
Misschien wel fijn om erachter te komen of het wel/niet daaraan ligt voordat je verder gaat zoeken als je het vermoeden al hebt.
Ik ga het niet doen, want ik ben niet stom, maar ik heb zo erg de neiging om nu naar een groothandel te gaan om daar eens te kijken wat ze allemaal hebben en er een uitje van te maken. Ik kom nooit in een groothandel, want ik ken niemand die daar in mag, en ik ben zo benieuwd.
Wat zijn de blauwe bessen tegenwoordig huge!!
Bij mij zeiden ze ook vandaag. Maar een nieuwe verbinding schijnt 2 weken te duren. Dat was voor oma iig zo… Dus ik zou toch nog maar een keer bellen of chatten
Was het een jackbox game?
Iemand die ik ken zijn vulling is volledig afgebroken en nu heeft de tandartsassistente geadviseerd om met een vijl zelf de scherpe randjes af te vijlen en voorzichtig te zijn met eten aan die kant.
Omdat het niet onder spoed valt.
Ik denk toch dat dit het wel was maar dat wij gewoon een andere variant hadden gemaakt… had ook nog op kaatseballen gezocht en dat komt allemaal op ongeveer hetzelfde neer…
Alleen nu baal ik dat ik onze variant niet meer weet haha!
Heb het echt uren en uren gespeeld.
Holy fuck ik krijg al kippenvel bij het het idee van met een vijl je eigen tand bijslijpen, wat een nachtmerrie!
Ik ben trouwens nu sowieso steeds heel bang dat ik ineens iets medisch krijg dat dan geen spoed is, echt raar, normaal heb ik nooit last van angsten.
Was het niet een topic?
Happening?
Sinds mijn kaakoperatie 4,5 week geleden geen nagels meer gebeten en toen ik ze net knipte realiseerde ik me dat ik er ook geen behoefte aan heb op het moment. Zou toch zo fijn zijn als ik na al die jaren eindelijk eens van het nagelbeten afkom
Hoe deed je dat anders dan? Of heb je de draadloos oplaadbare case haha?
Ik zie net dat hier hier zo, ma, di gaat vriezen ook? Gewoon -2 wtf is dit??? In de winter was het nog warmer
Ik vind de reclame van Hornbach over de tuin met al die insecten zooo goor echt waarom bedenk je zo’n gore reclame. Ik kan daar gewoon niet naar kijken
Ja eerst allemaal nökende beestjes en op het einde een vrouw die in de tuin bezig is. Ze blijven de plank echt mis slaan die daar op de reclame afdeling werken!
Ik heb net havermout met gegrilde ananas gemaakt en het was echt hemels
Ik denk dat ze die reclames vooral voor hun grootste doelgroep maken namelijk de ~basic~ man. Heujjj seks heujj bier heujj boren hehehehe
Ja precies. Zeer vrouwonvriendelijk dus! Vind dat echt zo niet meer van deze tijd.
Snap dat je het vervelend vindt, maar bedenk je dat het voor de monteur ook niet leuk is. Zij komen nu ook liever niet bij allemaal vreemde mensen langs. Ik vind het ook best denigrerend overkomen als je een poster gaat ophangen met hoe je handen wassen.
Ik heb gisteravond Stuk van Judith Visser gelezen. En man het is echt lang geleden dat een boek mij zo’n naar gevoel heeft gegeven. Ik zat gewoon met een knoop in mijn maag te lezen en elke keer als ik het boek nu zie liggen komt dat gevoel weer even terug. Maarja betekent wel dat ze het heel goed heeft geschreven.