Wat je even kwijt wil #34

Ik begin echt gek te worden van alle puistjes steeds in mijn gezicht, vraag me ook erg af of dit komt door de goedkope versie van microgynon die ik nu slik en ik ineens altijd wel pukkels heb sindsdien :thinking:

Maakt me gewoon zo onzeker en qua voeding enz eet ik niet anders als dat ik al jaren doe. Ik hoop nu stiekem ook een beetje dat iemand dit herkent haha.

Gebruik je ook goede huidverzorging? Ik heb altijd Diane 35 geslikt vanwege extreme acne, toen heb ik een jaar niet aan de pil gezeten en toen ben ik aan de normale pil gegaan. Het enige wat mij helpt tegen puistjes is echt goede huidverzorging. Ik bestel eens per drie maanden bij de ordinary voor € 25 en heb bijna nooit meer puisten!

Nee maar heb ik nooit gedaan eigenlijk? En sinds ik weer de pil slik en ook nog eens die goedkope versie zit mijn hoofd er echt onder.

Misschien kan het toch helpen er eens in te investeren? Of gebruik je een ander wasmiddel voor je kussensloop? Dat kan ook nog… in de pil zitten natuurlijk veel hormonen, dus het kan hoor

Hm, bij ons heette dit Zevensprong, maar was iets anders… Je moest eerst 7x gewoon de bal tegen de muur gooien en vangen, dan 6x tegen de muur en op de grond stuiteren, dan 5x eerst stuiteren en dan tegen de muur, 4x onder je been door tegen de muur stuiteren, etc. Was niet met fruitsoorten :thinking:

Edit: dit dus https://www.1001kwinkels.nl/thema-s-en-technieken/de-zevensprong

2 likes

Haha pfff ik word net wakker en check mn mobiel. Zie ik dat ik een voicememo heb ontvangen van 15 sec met een opname hoe ik snurk. Ik snurk doorgaans niet dus ik ben onder de indruk. :’)

8 likes

Over een paar uur halen we sleutel van ons huis op!
Zoo spannend! En dan klussen en verhuizen binnen een week :muscle:

31 likes

Dit is pas de vierde dag dat ik thuiswerk, maar tot nu toe bevalt het me eigenlijk wel? Ik kan mijn eigen dagritme indelen, werken tot hoe laat ik zelf wil, door al dat wandelen ben ik actiever dan normaal, ik spreek alleen de mensen die ik wil spreken (digitaal), geen ergernissen van collega’s, geen fomo. Moet niet eeuwig duren hoor, maar voorlopig kom ik die isolatie wel door.

12 likes

Ik word sinds een paar dagen gebeld door een nummer dat uit Amsterdam lijkt te komen, maar als ik google kan ik niets vinden, alleen vage waarschuwingen. Gisteravond belde ze ook nog om 19 uur. Als ik t nummer niet ken neem ik niet op (3 vd 4 oproepen miste ik m ook) met t idee dat ze maar een voicemail inspreken maar dat gebeurt dus niet en nu ben ik nieuwsgierig
Toch maar eenmalig opnemen misschien :expressionless:

Waarschijnlijk zo’n energiecollectief, ben door verschillende nummers uit Amsterdam en Rotterdam gebeld, super irritant.

1 like

Ja zoiets dacht ik ook, ben ook wel benieuwd welke want m’n eigen leverancier herken ik inmiddels wel en vraag me af wie m’n nummer heeft. Ik ga volgende keer maar gewoon opnemen!

Ja, waarschijnlijk niet je eigen leverancier. Stelletje oplichters die op de één of andere manier aan je gegevens zijn gekomen. Zou in ieder geval altijd ontkennen dat jij het bent (als ze vragen of ze spreken met Frankie zeg ik altijd ‘huh, nee’) en met een beetje geluk halen ze dan je nummer echt uit het systeem.

3 likes

Gisteren het nieuws gekregen dat ik toch op 1 april begin met mijn nieuwe baan, in plaats van pas 6 april of later. Het zijn maar 6 dagen maar ben er echt ontzettend blij mee, zo fijn om dan weer echt het huis uit te kunnen en niet meer constant met de studie bezig te hoeven.

29 likes

Ik word de laatste dagen ook vaker gebeld, alsof ze er dus op rekenen dat je thuis zit en tijd hebt. Hyena’s. Ik blokkeer elk nummer meteen.

@Brum bij mij is het ook vaak zo dat ze bellen voor mevrouw de Vries oid en dat ben ik helemaal niet. Dus ze doen zelf ook maar wat, volgens mij bellen ze gewoon random nummers, ik geloof echt niet dat allemaal per ongeluk de verkeerde nummers bij een naam zijn opgegeven.

Huh, ik heb gisteren de hele dag gedacht dat het woensdag was. Ik kom er net pas achter dat het vandaag geen donderdag is, maar vrijdag :confused:

8 likes

Maar de lente wist het niet… :wilted_flower:

21 likes

Ik herken dit mega erg! Altijd last van als ik naar een andere pil ging (en toen ik een tijdje stopte met de pil was het helemaal een drama) Gewoon even vragen of je je oude of een andere pil kan krijgen en dan vergelijken!

1 like

Mn fibit zegt dat ik afgelopen week een rusthartslag van 80 heb en ben al 2.5 week te laat met ongesteld worden :roll_eyes: no bueno

KPN is verschrikkelijk. Is er al een monteur geweest? Dat helpt bij mij altijd wel, die weten wél wat ze doen in tegenstelling tot de klanten’service’

Ohw en je geld terugeisen he! Sowieso