Ja dat weet ik niet. Ik pik snel een sport op?! Als ik weet hoe het moet? Vanaf jongs af aan ben ik getest op ADHD meerdere keren en ook op activiteiten dat daar mee te maken had. Daar was ik dan snel wel goed in? En ik vind sporten gewoon echt zooooooooo saai en kut dus dat moet ik het me idd ook niet opleggen om te gaan doen.
Ik dronk vanmiddag water met plakjes gember en ik was te lui om de gember uit mijn glas te halen dus dronk ik net cola met gember en dat was best prima eigenlijk.
Ja, gelukkig wel! Thanks <3
Jeetje heel veel sterkte! Fijn dat de conciërges naar je om kijken
Je hebt ook desperados met gember die is ook lekker. Maar vind tegenwoordig bijna alles met gember lekker
Ik had vandaag met wat collegaâs onze donderdagmiddag borrel via Zoom. In het echt is leuker, maar het was leuk om wat semi-sociaal contact te hebben.
Was overigens voor het eerst sinds jaren dat ik mn webcam weer eens gebruikte. Na de borrel was ik licht aangeschoten en ben ik ook nog op omegle geweest waar ik heb gepraat met een Amerikaan die te bang was om uit huis te gaan om naar de supermarkt te gaan of een rondje liet lopen, maar wel elke dag vreemden van Tinder liet aanrukken omdat hij ânou eenmaal een hoog libido heeftâ. Heb gezegd dat mensen zoals hij de reden zijn dat die maatregelen falen en dat het wel echt heel erg krom is. Maar hij vond van niet want hij liet ze wel meteen hun handen desinfecteren en douchen. Wat zijn er toch domme mensen op deze aarde.
Mijn nieuwe titel
Voor de liefhebbers van techno, Berlijn gaat gewoon door
Ik ken dit als âaan balâ (bal tegen de muur) âstuiter balâ (bal via de grond tegen de muur) âonderdoorâ (onder je been door tegen de muur ofzo geloof ik) en de rest weet ik niet meer. Kan me niets met fruitsoorten herinneren iig!
Ik begin echt gek te worden van alle puistjes steeds in mijn gezicht, vraag me ook erg af of dit komt door de goedkope versie van microgynon die ik nu slik en ik ineens altijd wel pukkels heb sindsdien
Maakt me gewoon zo onzeker en qua voeding enz eet ik niet anders als dat ik al jaren doe. Ik hoop nu stiekem ook een beetje dat iemand dit herkent haha.
Gebruik je ook goede huidverzorging? Ik heb altijd Diane 35 geslikt vanwege extreme acne, toen heb ik een jaar niet aan de pil gezeten en toen ben ik aan de normale pil gegaan. Het enige wat mij helpt tegen puistjes is echt goede huidverzorging. Ik bestel eens per drie maanden bij de ordinary voor ⏠25 en heb bijna nooit meer puisten!
Nee maar heb ik nooit gedaan eigenlijk? En sinds ik weer de pil slik en ook nog eens die goedkope versie zit mijn hoofd er echt onder.
Misschien kan het toch helpen er eens in te investeren? Of gebruik je een ander wasmiddel voor je kussensloop? Dat kan ook nog⊠in de pil zitten natuurlijk veel hormonen, dus het kan hoor
Hm, bij ons heette dit Zevensprong, maar was iets anders⊠Je moest eerst 7x gewoon de bal tegen de muur gooien en vangen, dan 6x tegen de muur en op de grond stuiteren, dan 5x eerst stuiteren en dan tegen de muur, 4x onder je been door tegen de muur stuiteren, etc. Was niet met fruitsoorten
Edit: dit dus https://www.1001kwinkels.nl/thema-s-en-technieken/de-zevensprong
Haha pfff ik word net wakker en check mn mobiel. Zie ik dat ik een voicememo heb ontvangen van 15 sec met een opname hoe ik snurk. Ik snurk doorgaans niet dus ik ben onder de indruk. :â)
Over een paar uur halen we sleutel van ons huis op!
Zoo spannend! En dan klussen en verhuizen binnen een week
Dit is pas de vierde dag dat ik thuiswerk, maar tot nu toe bevalt het me eigenlijk wel? Ik kan mijn eigen dagritme indelen, werken tot hoe laat ik zelf wil, door al dat wandelen ben ik actiever dan normaal, ik spreek alleen de mensen die ik wil spreken (digitaal), geen ergernissen van collegaâs, geen fomo. Moet niet eeuwig duren hoor, maar voorlopig kom ik die isolatie wel door.
Ik word sinds een paar dagen gebeld door een nummer dat uit Amsterdam lijkt te komen, maar als ik google kan ik niets vinden, alleen vage waarschuwingen. Gisteravond belde ze ook nog om 19 uur. Als ik t nummer niet ken neem ik niet op (3 vd 4 oproepen miste ik m ook) met t idee dat ze maar een voicemail inspreken maar dat gebeurt dus niet en nu ben ik nieuwsgierig
Toch maar eenmalig opnemen misschien
Waarschijnlijk zoân energiecollectief, ben door verschillende nummers uit Amsterdam en Rotterdam gebeld, super irritant.