Ja zoiets dacht ik ook, ben ook wel benieuwd welke want m’n eigen leverancier herken ik inmiddels wel en vraag me af wie m’n nummer heeft. Ik ga volgende keer maar gewoon opnemen!
Ja, waarschijnlijk niet je eigen leverancier. Stelletje oplichters die op de één of andere manier aan je gegevens zijn gekomen. Zou in ieder geval altijd ontkennen dat jij het bent (als ze vragen of ze spreken met Frankie zeg ik altijd ‘huh, nee’) en met een beetje geluk halen ze dan je nummer echt uit het systeem.
Gisteren het nieuws gekregen dat ik toch op 1 april begin met mijn nieuwe baan, in plaats van pas 6 april of later. Het zijn maar 6 dagen maar ben er echt ontzettend blij mee, zo fijn om dan weer echt het huis uit te kunnen en niet meer constant met de studie bezig te hoeven.
Ik word de laatste dagen ook vaker gebeld, alsof ze er dus op rekenen dat je thuis zit en tijd hebt. Hyena’s. Ik blokkeer elk nummer meteen.
@Brum bij mij is het ook vaak zo dat ze bellen voor mevrouw de Vries oid en dat ben ik helemaal niet. Dus ze doen zelf ook maar wat, volgens mij bellen ze gewoon random nummers, ik geloof echt niet dat allemaal per ongeluk de verkeerde nummers bij een naam zijn opgegeven.
Huh, ik heb gisteren de hele dag gedacht dat het woensdag was. Ik kom er net pas achter dat het vandaag geen donderdag is, maar vrijdag
Maar de lente wist het niet…
Ik herken dit mega erg! Altijd last van als ik naar een andere pil ging (en toen ik een tijdje stopte met de pil was het helemaal een drama) Gewoon even vragen of je je oude of een andere pil kan krijgen en dan vergelijken!
Mn fibit zegt dat ik afgelopen week een rusthartslag van 80 heb en ben al 2.5 week te laat met ongesteld worden no bueno
KPN is verschrikkelijk. Is er al een monteur geweest? Dat helpt bij mij altijd wel, die weten wél wat ze doen in tegenstelling tot de klanten’service’
Ohw en je geld terugeisen he! Sowieso
Je kan ook om de normale versie vragen! Mijn apotheek wilde me ineens ook altijd de merkloze geven maar nu krijg ik wel weer de normale. Misschien kost het wat meer, maar ik moest geloof ik sowieso extra betalen dus het scheelde uiteindelijk niet (of niet zoveel).
Misschien wel fijn om erachter te komen of het wel/niet daaraan ligt voordat je verder gaat zoeken als je het vermoeden al hebt.
Ik ga het niet doen, want ik ben niet stom, maar ik heb zo erg de neiging om nu naar een groothandel te gaan om daar eens te kijken wat ze allemaal hebben en er een uitje van te maken. Ik kom nooit in een groothandel, want ik ken niemand die daar in mag, en ik ben zo benieuwd.
Wat zijn de blauwe bessen tegenwoordig huge!!
Bij mij zeiden ze ook vandaag. Maar een nieuwe verbinding schijnt 2 weken te duren. Dat was voor oma iig zo… Dus ik zou toch nog maar een keer bellen of chatten
Was het een jackbox game?
Iemand die ik ken zijn vulling is volledig afgebroken en nu heeft de tandartsassistente geadviseerd om met een vijl zelf de scherpe randjes af te vijlen en voorzichtig te zijn met eten aan die kant.
Omdat het niet onder spoed valt.
Ik denk toch dat dit het wel was maar dat wij gewoon een andere variant hadden gemaakt… had ook nog op kaatseballen gezocht en dat komt allemaal op ongeveer hetzelfde neer…
Alleen nu baal ik dat ik onze variant niet meer weet haha!
Heb het echt uren en uren gespeeld.
Holy fuck ik krijg al kippenvel bij het het idee van met een vijl je eigen tand bijslijpen, wat een nachtmerrie!
Ik ben trouwens nu sowieso steeds heel bang dat ik ineens iets medisch krijg dat dan geen spoed is, echt raar, normaal heb ik nooit last van angsten.
Was het niet een topic?
Happening?