Wat je even kwijt wil #34

Nee helaas niet. Had al rond gevraagd op whatsapp, maar niemand die ik ken heeft dat liggen. Sommigen wisten geeneens wat het was :face_with_raised_eyebrow:

Ik zou toch eens rondvragen of iemand codeine voor je kan halen, dat heeft mij echt geholpen.

Ugh er is geen wijn in huis hoe is dit mogelijk :hot_face:

1 like

Wow dit is wel echt fucked up? Beter repareren ze nog wel dingen met de deur dicht. Met name nu je veel thuis zit is het wel handig om iets te hebben om, ik weet niet, op te werken ofzo? :stuck_out_tongue:

Sowieso zijn die repareershops wel vaker super vaag van wat ik van anderen hoor

Haha dat heb ik ook. En ik zie het dan ook echt als een hele opgave.

Een vriendin heeft gisteren een geluidsopname van een kwartier gestuurd en ik houd niet van bellen en geluidsopnames van mezelf, dus nu moet ik alles weer van een kwartier terug gaan luisteren en daar dan weer op reageren in een whatsappbericht. Kost me waarschijnlijk ook een uur haha.

Jeeezus een of andere vlaamse burgermeester is boos op Nederland omdat wij zogenaamd die lockdown niet serieus nemen. Ehh welke gekkies gaven lockdown feestjes en kwamen gezellig in Nederland naar de terrasjes…

13 likes

Ik ging even liggen, 3 uur later wordt ik wakker. Ik had het nodig want de baby slaapt ze kort.
Nu weer uit bed gaan is moeilijk.
Hopelïjk heeft mijn moeder het eten al klaar staan :smirk:

Ik denk dat hornbach met die reclames als strategie heeft dat er “over gepraat wordt” en ik haat die reclames dus ook heel erg maar probeer het altijd maar te negeren. Maar bleh ook die reclame toen met dat ondergoed ZO KUT KAP ERMEE HORNBACH

2 likes

Meneer-de-burgemeester-e1463667451236

24 likes

Sowieso zijn al hun reclames kut. Ze hebben toch ook die shit waarbij zo’n irritante man telkens een klap in zijn gezicht krijgt? Kan ik me ook zo aan ergeren.

1 like

Ik zat hier op te wachten hahahaha. Samson en Gert 4 life

4 likes

Haha ja twijfelde nog om het te plaatsen maar Vlaamse burgemeester is in mijn hoofd meneer de burgemeester

1 like

Ik had helemaal zin in mijn vrijdagavond maar nu zit ik hier eenzaam op de bank en is het toch minder leuk. Zo de wijn maar open ja. Ga nu even kijken of het klopt dat Dunya en Desie in Marokko op NPO Plus staat

3 likes

Volgens mij staat de serie zelf op youtube nog. Misschien de film zelf ook.

Serie staat op NPO zie ik! In YouTube kwaliteit haha. Geen film ondanks een nieuwsbericht dat ik er vandaag over las. Misschien komt het nog :slight_smile:

1 like

De oma van @Chesirecat legt net het woord ‘gehoer’ op Wordfeud. Moest toch even twee keer kijken toen ik mijn telefoon opende en er opeens GEHOER in mijn meldingenscherm stond

81 likes

Ik zit in bed te werken met Teen Mom op de achtergrond terwijl ik een pak rijstwafels deel met 2 honden en een kat. Schaam me nergens voor.

3 likes

HAHAHAHAHA OMG. Ik zit echt hardop te lachen. Dit gaat in de familieapp.

Edit: ze beweert dat ze gehoor wilde leggen maar de verkeerde letter koos. Ik twijfel nog of ik haar geloof.

34 likes

@MrsCarr jeete wat vreselijk! Heel veel sterkte!

Ik vind het intens schattig dat het halve forum nu zit te wordfeuden met jouw oma

25 likes