Wat je even kwijt wil #34

ik ben zoooo klaar met die quarantaine, verveel me de pleuris. heb ook nergens zin in gewoon ugggh lekkere zeikpost dit

4 likes

Ik moet naar de supermarkt om de zak chips die ik van mijn huisgenoot had opgevreten opnieuw te kopen. Maar nu ben ik dus “bang” dat ik het heb gekocht en me dan weer niet kan inhouden en de tweede zak ook leeg eet voor ze terug is
 waarom kan ik me niet beheersen.

Sterkte! Hopelijk blijft de baby nog een tijd zitten, kom op baby!!

1 like

Koop er 2

5 likes

Kans bestaat dat ik ze alsnog beiden opvreet :’) Ik denk dat ik wacht tot ik zeker weet wanneer huisgenoot terug is en het dan net voor dat moment ga kopen.

blijven kijken! ik vond het in het begin ook saai maar je moet er echt in komen.
Ik vind cillian murphy ook reden genoeg om te kijken

5 likes

Dat is het lekkere aan de vrijdagmiddag, helemaal geaccepteerd. Cheers!

1 like

Oh wat heftig!! Ik denk aan je :heart::heart::heart:

1 like

Wat een moeilijke rotsituatie. Heel veel sterkte, laten we duimen dat de baby zich nog even niet aandient. Ik steek een kaarsje voor jullie aan :heart:

1 like

Pff ik heb mijn vriend nu 2 weken niet gezien, maar hoor van alles en iedereen om mij heen dat zij wel gewoon naar hun partner gaan. En dan denk ik: jaaa hallo, dan mag ik het toch ook gewoon. Maar hij vindt het niet verstandig en dat is het eigenlijk ook niet. Ik ben zo gefrustreerd fuuuuck.

Nee hahaha helaas geen automatische incassoservice

Heeft iemand misschien dé tip tegen hoesten? Ik word helemaal gestoord. Kan geen twee woorden zeggen zonder hoesten en zelfs als ik adem probeer te halen begint de ellende weer.

Kan geen codeine halen want 1. Ik mag niet naar buiten en 2. De apotheek is gesloten en alleen voor mega spoedgevallen bereikbaar. En hoestdrank, honing enzo werkt niet echt

Ja herkenbaar :sob:.

@BiloxiParish Is er niemand die codeine in huis heeft en naar je toe kan brengen?

Nee helaas niet. Had al rond gevraagd op whatsapp, maar niemand die ik ken heeft dat liggen. Sommigen wisten geeneens wat het was :face_with_raised_eyebrow:

Ik zou toch eens rondvragen of iemand codeine voor je kan halen, dat heeft mij echt geholpen.

Ugh er is geen wijn in huis hoe is dit mogelijk :hot_face:

1 like

Wow dit is wel echt fucked up? Beter repareren ze nog wel dingen met de deur dicht. Met name nu je veel thuis zit is het wel handig om iets te hebben om, ik weet niet, op te werken ofzo? :stuck_out_tongue:

Sowieso zijn die repareershops wel vaker super vaag van wat ik van anderen hoor

Haha dat heb ik ook. En ik zie het dan ook echt als een hele opgave.

Een vriendin heeft gisteren een geluidsopname van een kwartier gestuurd en ik houd niet van bellen en geluidsopnames van mezelf, dus nu moet ik alles weer van een kwartier terug gaan luisteren en daar dan weer op reageren in een whatsappbericht. Kost me waarschijnlijk ook een uur haha.

Jeeezus een of andere vlaamse burgermeester is boos op Nederland omdat wij zogenaamd die lockdown niet serieus nemen. Ehh welke gekkies gaven lockdown feestjes en kwamen gezellig in Nederland naar de terrasjes

13 likes

Ik ging even liggen, 3 uur later wordt ik wakker. Ik had het nodig want de baby slaapt ze kort.
Nu weer uit bed gaan is moeilijk.
HopelĂŻjk heeft mijn moeder het eten al klaar staan :smirk: