Wat je even kwijt wil #34

God de buren hebben blijkbaar hun blokfluithobby weer opgepakt. Great

3 likes

Vreselijk, heel veel sterkte!!

1 like

Ik heb zoveel zin in alles wat ongezond is, maar in mijn kamer ben ik het enige ongezonde :cry:

7 likes

@MrsCarr wat een kutsituatie. Sterkte.

1 like

Heel veel sterkte :two_hearts:

1 like

Na een uur wist ik EIN-DE-LIJK wat mijn oude Habbo naam was en wachtwoord krijg ik deze melding

Ik voel me nu gestraft voor iets zonder dat ik weet wat ik gedaan heb (wederom een bewijs dat ik vroeger al een rot kind was dus)

Hoe bond moet je het überhaupt maken om PERMANENT verbannen te worden op Habbo?

Bobba bobba.

67 likes

Wat vreselijk zeg, heel veel sterkte :heart:

1 like

Wat heftig zeg! Ik had ook prematuur gebroken vliezen dus wat dat betreft begrijp ik goed waar je nu doorheen gaat. Je mag me altijd een berichtje sturen.
Echt heel naar dit :heart: Veel sterkte!

Edit: misschien fleurt dit je wat op, maar onze dochter bleef nog netjes 2 weken zitten!

1 like

Jullie moeten trouwen. Nu!

2 likes

haha doet me denken aan van die influencers die coaching sessies of dat soort bullshit aanbieden
alleen heeft deze vrouw waarschijnlijk nog wel kennis

1 like

Mega heftig! Wat een schrik opeens joh. Hoop dat de baby nog even rustig blijft zitten.

Is je vriend nu wel aanwezig?
Wat ik zelf fijn vind qua afleiding is een beetje radio luisteren of een podcast. Of een hersenloos tijdschrift?

1 like

Aah wat klote allemaal zeg. Sterkte en een virtuele knuffel voor je. :heart:

1 like

Wat een kutsituatie!
Sterkte :bouquet:

1 like

Oh wat heftig zeg, heel veel sterkte! :kissing_heart:

1 like

Sterkte @MrsCarr ik duim voor jullie dat de baby nog even blijft zitten

1 like

Ik zit ook al aan een wijntje hoor, gewoon doen. Je moet de vrijdagmiddagborrel toch op de een of andere manier door laten gaan?

Als je inderdaad niet hoeft te rijden/werken. @pastelzwart

1 like

Ik had één suger free redbull gekocht omdat ik vandaag echt een lange dag heb met thuiswerken, ik mag die van mezelf alleen met hoge uitzondering…

HEEFT MN VRIEND ‘M OP. Ik ben echt op oorlogspad.

6 likes

Heel erg veel sterkte! :heart:

1 like

ach @MrsCarr wat verschrikkelijk zeg. Heel veel sterkte :heart:

Jeetje @MrsCarr wat moet dit een heftige tijd zijn. Hopelijk blijft je baby nog veilig even zitten! :heart::pray:

1 like