God de buren hebben blijkbaar hun blokfluithobby weer opgepakt. Great
Vreselijk, heel veel sterkte!!
Ik heb zoveel zin in alles wat ongezond is, maar in mijn kamer ben ik het enige ongezonde
Heel veel sterkte
Na een uur wist ik EIN-DE-LIJK wat mijn oude Habbo naam was en wachtwoord krijg ik deze melding
Ik voel me nu gestraft voor iets zonder dat ik weet wat ik gedaan heb (wederom een bewijs dat ik vroeger al een rot kind was dus)
Hoe bond moet je het überhaupt maken om PERMANENT verbannen te worden op Habbo?
Bobba bobba.
Wat vreselijk zeg, heel veel sterkte
Wat heftig zeg! Ik had ook prematuur gebroken vliezen dus wat dat betreft begrijp ik goed waar je nu doorheen gaat. Je mag me altijd een berichtje sturen.
Echt heel naar dit Veel sterkte!
Edit: misschien fleurt dit je wat op, maar onze dochter bleef nog netjes 2 weken zitten!
Jullie moeten trouwen. Nu!
haha doet me denken aan van die influencers die coaching sessies of dat soort bullshit aanbieden
alleen heeft deze vrouw waarschijnlijk nog wel kennis
Mega heftig! Wat een schrik opeens joh. Hoop dat de baby nog even rustig blijft zitten.
Is je vriend nu wel aanwezig?
Wat ik zelf fijn vind qua afleiding is een beetje radio luisteren of een podcast. Of een hersenloos tijdschrift?
Aah wat klote allemaal zeg. Sterkte en een virtuele knuffel voor je.
Wat een kutsituatie!
Sterkte
Oh wat heftig zeg, heel veel sterkte!
Ik zit ook al aan een wijntje hoor, gewoon doen. Je moet de vrijdagmiddagborrel toch op de een of andere manier door laten gaan?
Als je inderdaad niet hoeft te rijden/werken. @pastelzwart
Ik had één suger free redbull gekocht omdat ik vandaag echt een lange dag heb met thuiswerken, ik mag die van mezelf alleen met hoge uitzondering…
HEEFT MN VRIEND ‘M OP. Ik ben echt op oorlogspad.
Heel erg veel sterkte!
Jeetje @MrsCarr wat moet dit een heftige tijd zijn. Hopelijk blijft je baby nog veilig even zitten!