To be fair is wat mijn ouders een wijnkelder noemen meer een wijnkruipruimte, maar daar past alsnog genoeg wijn in om te kruipen youknow
Vind dit bijna poƫtisch.
Heeft iemand toevallig de telegraaf van donderdag?
Op insta kwam in iemand stories de toespraak van Mark Rutte voorbij van NOS. Toen ging ik even op timeline van NOS kijken en kwam er dus een nieuwsbericht voorbij, duh, maar dat wilde ik helemaal niet zien zo vlak voor het slapen gaan Moet echt Instagram vermijden ofzo
Ik dacht altijd dat het best interessant zou zijn om in een gevangenis te zitten. Nou ben dr unmiddels wel klaar mee. Wanneer mag ik op verlof?
Ik vermoed dat ik een blaasontsteking heb en wil het zo op werk testen. Heb geen potje dus moet mān plas een (hele nacht plus een) uur ophouden. Help!
Zucht. Ben klaarwakker en dacht dat ik 100 dingen moest regelen voor mijn verjaardag. Maar nee, taart voor mezelf
Ik ben nog steeds wakker, why
Ik ben al een uur wakker, sinds 5.10, terwijl ik nog zó moe ben
Ik kan echt niet meer uitslapen. Help
Ik heb een week geen eetlust gehad, sinds gisteren gaat het eindelijk weer steady en nu ga ik sowieso ook kaassouffles halen voor vanavond.
Hoe doe je dit praktisch?
Ik wil dit mss met mān ouders doen maar hoor je dan niet het geluid van de film galmen doorheen alle gesprekken?
4 uur
Heb ook geen gordijnen nog niet dus werd wakker door de zon, maar wel relaxter dsn iedere ochtend afgelopen 3 weken
Ik heb vannacht voor het eerst sinds jaren weer echt met mijn knuffel in mijn armen geslapen. Volgens mij heb ik behoefte aan contactā¦
Ahhh ik hoorde dit op de radio maar zag het nergens staan dat het kwam! Vriend dacht echt dat ik gek was geworden.
Door dit topic ga ik vandaag ook maar een broodje kaassoufflee oorlog halenš
Ik zit in een familie app met schoonfamilie en er werd gevraagd of alles goed ging met iedereen. En nu worden er boomer memes gestuurd en zeggen ze allemaal dat ze zich vervelen etc. Ik zit hier in de stress voor een toets en moet morgen op de seh gaan bijspringen en zij zitten allemaal maar te zeuren dat ze zich vervelen
Mijn dag is geslaagd als ik vandaag een brood en een pak havermout kan bemachtigen. Alleen crackers zijn toch wat karigā¦
Wordt vervolgd.
Hoe laat was het? Ik kan het nergens terugvinden
Ik drink niet zoveel het spijt me