Twee hadden de film aan op hun tv en de tv stond ver genoeg van hun laptop (waarop zoom aanstond) om het niet te horen. Ik had de film op mijn laptop maar een koptelefoon op, dus dat hoorden zij ook niet. Het is ff afstemmen hoe hard je het geluid van netflix zet en het geluid van zoom zodat je beide goed kan horen.
@Blush het was inderdaad vannacht op npo3, maar onder de noemer van dwdd troost tv. Komt schijnbaar iedere dag met een ander programma.
Ik heb voor het eerst in mijn leven iets op marktplaats gezet en ik snap weer waarom ik altijd alles wat ik kwijt wil gewoon weg geef of whatever. Wat een gedoe zeg haha
Ja precies, werk nog 2 weken thuis dus kan sowieso iedere ochtend al langer blijven liggen. En dat middagdutje klinkt aantrekkelijk
oh leuk!
Heb nu zelf zin in kaassoufles
ik heb ook zin een een kaassoufflé. en in bitterballen en in een frikadel speciaal en in een broodje kroket
Minimumprijs 5 euro.
- Ik bied 4,94
- 's nachts om 3 uur: ik kan het nu direct bij u komen ophalen!!!
- kun u het langsbrenge (persoon woont 200 kilometer verderop)
- Het nichtje van de broer van mijn oma en daar de schoonmaaksters dochter van heeft net haar hond moeten inslapen, haar vader verloren, woont in een huis met schimmelplekken en heeft een relatie met iemand die haar vrijwillig in elkaar mept en 20.000 euro schuld bij de belastingdienst. Mag ze het gratis krijgen?
- Ruilen tegen 4 toiletrollen?
Gefeliciteerd!
Ik krijg gewoon echt steeds reclame van RyanAir en Vliegtickets enzo: goedkoop naar de zon?
Ik snap dat deze mailings al lang ingesteld zijn maar het voelt zo debiel - maar ja ze hebben waarschijnlijk geen tijd om dat te wijzigen
Hahaahahaahahaha
Ik heb in bad gelegen met die peachy bathbomb van Lush en ik ruik nu zooooo gigantisch lekker naar perzikjes nu, niet normaaaaaaaaaal. Echt kut dat niemand langs kan komen om aan me te ruiken
Ik zie dat Spaghetteria bezorgd nu en ze hebben truffel ravioli, yessssssssss
Deze mag nu weer gedraaid worden.
Is het nog beschikbaar??!!
Ik: Ja.
3 minuten later: oh nee laat maar ben al voorzien
???
" en andere op marktplaats kost ma 2 euro… mag ik deze ook hebben voor 2 euro? (die andere is ondergekotst en van voor de oorlog)
Kut, ik heb woensdag niet gewerkt, want brak en moe maar dat moet natuurlijk vandaag ingehaald worden (y) Leek uiteraard woensdag een beter idee dan vandaag. Ok, niet zeuren, ik doe het zelf.
@Trenchcoat gefeliciteerd! Is de wijn al open?
Zou een leuke titel zijn <3