Gefeli!!!
Geniet van de taart helemaal voor jezelf
Ik zit zo te genieten van de zon
Ja verwijder je account maar! Jij bent klaar
I know, was een grapje om mijn leed te verzachten
Wow, echt super leuk! Kun je in zo’n workshop ook je eigen tafel/bijzettafel maken e.d.? Vind het echt een tof idee!
Ja hoezo?
Jaaa echt een opluchting
“Heb geen gordijnen nog niet” hahah de 2x nee. Zo zei mijn Brabantse ex-schoonmoeder het ook hahah .
Ging boodschappen doen en het schap van m’n favo chocola was leeg
Oh hahaha oeps val ik toch door de mand
Ja ik denk dat je wel je eigen meubelstuk zou kunnen meenemen! Maar de tafel moet dan wel geschikt zijn voor epoxy (het mag er niet uit gaan lopen bijvoorbeeld).
Bedankt alle lieve meiden die op mijn post gereageerd hebben en of een like gegeven. Voelt fijn om jullie lieve woorden te lezen. Ik ben nu vandaag 23 weken. En de reden waarom ik het hier post omdat ik niet mee post in het ouderschap gedeelte van het forum wel mee lees. Als ik iets post het in de algemenere topics is en meeste me daar van zullen kennen. Ook bedankt voor lieve tips om verveling tegen te gaan.
En nee mijn vriend omdat hij ziek is niet aanwezig kan zijn(op zijn werk waren mensen eigenwijs gewoon besmet gaan werken. Dus testen doen ze niet alleen als je bejaard ben). We proberen nu met het ziekenhuis waar ik lig het voor elkaar te krijgen dat hij toch getest gaat worden zodat hij aanwezig kan zijn bij de bevalling. Want ik heb vandaag geen goed nieuws gehad over de baby. De baby leeft nog maar heeft nog amper vruchtwater(nog minder dan gister) en de placenta door ruimte gebrek tegen het hoofdje aan drukt. En verpletterd zal worden zodra de laatste vruchtwater verdwijnt. En in mijn buik dan zal komen te overlijden. Mocht de baby het nog tot donderdag weten vol te houden dan komt het sowieso met 24 weken. En de kans dat de baby het buiten buik gaat redden is echt te klein. Er een wonder zou moeten gebeuren. Dus ik zit nu eigenlijk te wachten tot de bevalling start of dat ik de baby niet meer voel. Maar het beetje hoop dat we nog hadden is weg. En mentaal aan het voorbereiden zijn op het overlijden van ons kindje. We hebben nog een kind en haar geprobeerd zo goed mogelijk gister de situatie uit te leggen maar toen was er nog hoop. En nu zou ik niet weten hoe hier haar op voor te bereiden. En zij mijn bezoek is geweest gister omdat ze heel verdrietig werd en bij mij wou zijn. Ik zit al sinds de echo huilend op het bed rand naar buiten te staren. En niet weet wat te denken of voelen verder.
Wanneer heb je het forum uitgespeeld?
@MrsCarr Wat ontzettend heftig… Ik hoop dat je vriend snel getest kan worden en dan duim ik heel hard dat hij toch bij je kan zijn. Heel veel sterkte <3
Heel erg veel sterkte.
Als je het voor elkaar krijgt dat álle accounts één post van je liken
Heel veel sterkte
Ik heb een vet schattig notebookje gekocht om mn spaans beter te leren.
Dit hou ik 2 dagen vol wss.
Ik twijfel om te luisteren. Ik mis The Weeknd van de mixtapes en Kissland. Blinding lights vind ik al niet goed.
Tijd voor een uitgebreide review?