Ik denk enkelvoud. Inderdaad omdat het gaat om het verhaal dat zich onderscheidt van andere genres (door bepaalde tekstuele eigenschappen). Maar ik snap het meervoud ook wel. Kun je de zin niet anders verwoorden zodat het sowieso maar één optie kan zijn
Ik zou intuïtief denken onderscheidt maar ik kan het niet perfect beargumenteren.
En @Bakkes @Damnatio bedankt voor het meedenken! Denk dat ik de zin toch maar even ga herschrijven inderdaad, want zo loopt ie ook niet bepaald lekker. Vind het maar een vreemde kwestie haha
Even lekker klagen hoor. Mag je skippen als je er geen zin in hebt want first world problems.
Eerst deze week de Animal Crossing switch mislopen omdat ze in Arnhem geen vracht hebben gehad. Nu is ook nog eens mijn bureaustoel kapot gegaan, Coolblue pakt het super op maar dat ik hem 3 weken kwijt ben voor reparatie urgh… Houten reet tijd
Ik zit hier over na te denken en ik denk dat het onderscheidt is is omdat het verhaal zich onderscheidt van andere genres en niet de eigenschappen. Vind dit soort dingen altijd interessant om over na te denken
Er is al een fles op
Jezus ik zou om twee uur gaan wandelen met een vriendin en we hadden op een bepaalde plek afgesproken in het midden, ze zou appen wanneer ze vertrok. Nog niks gehoord. Ik vind dit zo irritant, want ik zit nu te wachten ipv iets zinnigs te doen. Waarom verspil je mijn tijd. Altijd hetzelfde met haar.
Ze appt dat ze nu aan het eten is terwijl ze dat een uur geleden ook al zei? Jezus ik heb al geen zin meer om te gaan. Wilde een cake bakken en dat had ik allang kunnen doen.
- Mam wat eten we vanavond?
- Ik kijk wel in de vriezer
- mompelt Ik wil kaassoufle
- Tja, dan steun je wel kleine bedrijven
Ik ben begonnen met duolingo, maar ik ben heel slecht met talen. Ik denk dat ik het over 2 dagen al heb opgegeven, maar we zullen zien
Waaauw heel gaaf
Ik ben deze week begonnen met Wordfeud (net zoals een groot deel van Nederland haha) en ik speel tegen m’n moeder en ze heeft de hele tijd sarcastisch kutcommentaar op mijn woorden haha. Ik had Beb gelegd en dan is het gelijk ‘wie is beb?’. En net had ik ook iets vaags gelegd en dan zegt ze 'wat leg jij vreemde woorden ’ . Ondertussen legt ze zelf Automan
Kom je uit Brabant?
Fijn dat je vloer werd gelegd afgelopen week!
Ik weet niet meer wie het erover had maar ik heb ook het boek Kleuren met nummers besteld hahahahahah
Wat mooi! Ik heb even gemist hoe en wat, heb je deze zelf gemaakt?
Mijn kat nieste net midden in mijn gezicht. Gelukkig komt hij niet buiten
Ja met m’n vriend! We hadden vorige week een epoxyworkshop. Was een verjaardagscadeautje voor hem.
Katten kunnen geen Corona hebben.
Wel aids trouwens.