Wat je even kwijt wil #34

Ik wilde dit weekend een taart bakken maar ik kan al een week niet aan bloem komen. In plaats daarvan heb ik maar weer de peanut butter paaseitjes van Jumbo gekocht en eigenlijk ben ik daar ook wel content mee.

3 likes

Hallo?!!! Het is wel de burgemeester van Knokke. Hij sowieso van: Protect the money at all cost.

Even serieus nu, hij heeft als eerste beslist om de “grenzen” toe te doen maar nu zijn wij ook in totale lockdown. En die mensen die naar NL komen zijn sowieso stom.
Het is niet leuk om altijd thuis te moeten blijven en je nu eenzamer te voelen maar ik hoop dat het tegen de zomer gedaan is.

2 likes

Ah shit! ik zal snel je zeggen. Ik twijfelde (zei tegen mijn eigen oma altijd je, maar hoorde dat anderen dat onbeleefd vinden)

1 like

Heel herkenbaar! Vind audio berichten echt nog veel erger dan een gewoon bericht op Whatsapp haha, dan moet je ook de hele tijd opletten en duurt het alleen nog maar langer. Spreek liever gewoon met mensen af dan constant die (audio)berichten, maar goed dat gaat nu even niet. Succes met beantwoorden in ieder geval :stuck_out_tongue:

1 like

Hahaha wij Nederlanders zijn ook niet de slimste hoor er ging er een naar Belgie om kippenvoer te halen omdat het daar beter was ofzo haha.
Maar meneer de burgermeester deed net alsof wij corona hadden uitgevonden en aan het verspreiden waren.

1 like

Ik denk dat in Europa de Fransen als domste gezien mogen worden. Gewoon de regels aan hun laars lappen en zeggen dat ze te jong zijn voor het virus.

1 like

Ik vind 2020 nu al kut. Kunnen we 2020 niet overslaan en doorspoelen naar 2021?

16 likes

Ik kijk DWDD en Matthijs zegt dat ze vanavond de aflevering van Mooi! weer De Leeuw met Adele laten zien. Wel alleen de aflevering zonder het duet van Paul en Adele, omdat er een element in die aflevering zit wat Paul niet terug wil zien. Heeft iemand een idee welk element?

1 like

Het element waar Paul gaat zingen?

20 likes

Mijn moeder is helemaal verbaasd dat ik mijn dagelijkse wandelingen in joggingpak doe??? Wat had ze gedacht dat ik me daarvoor ging aankleden?!

4 likes

Haha precies wat de mijne zou zeggen gevolgd door ‘wat heb je gegeten???’ of zelfs ‘heb je gegeten??’
Ja mama ik vergeet dat heus niet hoor integendeel

Hij keek zo verdrietig toen hij over zijn man praatte
 Zo zielig

5 likes

Nu gaat Matthijs ook nog huilen wat zijn al deze emoties allemaal deze dag

Ik vind het opeens helemaal kut dat dwdd stopt terwijl ik dat nooit kijk

5 likes

Ik heb echt zware huidhonger.

3 likes

Hahahaha IK HEB HELE GROTE BLOEMKOLE

1 like

Yo ik kijk ook toevalligerwijs weer eens dwdd en zit gewoon met tranen in de ogen? Enne matthijs en Andre, het gezicht wordt afgedekt bij die lessen in de snijzaal

2 likes

Die heeft iedere avond waterige ogen deze week, echt een gekke tijd voor hem denk ik.

Ben blij dat ik gezapt ben bij DWDD, huilende André had ik nu niet kunnen verdragen :heart:

Hahaha ach ik vond het wel lief, Matthijs die moest huilen van André, maar door alle Botox had het wel een beetje dit gevoel:

image

11 likes

Ik ben zo blij dat nog steeds veel mensen van pokémon houden. Vraag me niet waarom, maar pokémon in slechte tijden weet mij toch altijd te verblijden. :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes