Ik ben bang van niet maar we gaan het zien. Mijn laptop kan de sims 4 niet meer aan en desperate times…
Gelukt! Wel chips vergeten, verdomme.
lol klinkt inderdaad fucking zwaar
misschien dat ik me er morgen maar eens aan waag, denk dat ik het filmpje ongeveer 1,5 keer kan
Ik ging spaghetti eten aan tafel boven mijn opengeslagen studieboeken en aantekeningen, en ik dacht nog: dit gaat fout maar fack it doe het toch. En jahoor, na 2 happen zaten er al rode spetters op mijn boeken. Vreet echt als een varken, dat blijkt maar weer…
En nu is het er nog niet mehehehehhehhhhhhhhhh ik heb echt geen geduld vandaag
Ahhh, maar spagh kan je ook echt niet eten zonder een beeeetje te spetteren. En als het rode saus is dan zie het het ook meteen óveral.
Haha, zo herkenbaar dat ‘dit gaat fout’ en dan toch doorgaan totdat het inderdaad fout gaat.
En daarna blijven doorgaan omdat het toch al verpest is 🤷
Heel veel sterkte!
Mijn vriend staat in mijn keuken heerlijke kip kerrie te maken
4 keer! Jezus man. Ik heb net een booty en abs workout gedaan van 2x10 minuten en moest de ab workout opgeven na 7,5 minuut En dat dan 4x holy shit joh. Haha. Hoe is dat beginnersniveau inderdaad.
Ik heb sinds een paar weken soms last van mijn kaak, vooral als ik op die kant gelegen heb. Zo klote want is mijn lievelingszij om op te liggen om tv te kijken
Gewoon tegen iemand zeggen dat je die boeken hebt gebruik als moordwapen ;—)
Mijn hond heeft me net ge-okboomered
Want je zei tegen hem " Zwarte piet is zwart door dat hij door de schoorsteen gaat"?
Wat moet ik hiermee?
Ik heb iets heel stom gedaan/ mijn lasagnebladen gewoon zo droog in mijn ovenschaal gedaan. Nu weet ik niet wanneer mijn lasagne klaar zal zijn.
Ik vind haar dansroutine nog altijd fantastisch! https://youtu.be/5Ozm24HaIMM (inmiddels vijf jaar oud omg)
Haha dat ok boomer iets is wat je zegt tegen een boomer die een discussie start over het klimaat of een ander actueel onderwerp maar het volkomrn bullshit vind. En om die discussie af te kappen zeg je “Ok boomer”
Haha jaaaa deze is leuk!!!
Dit is echt m’n favo dansworkout (en deze valt daadwerkelijk af te maken): https://www.youtube.com/watch?v=J4GZyssBAoo&t
Haar song workouts zijn sowieso (bijna allemaal) leuk en te doen. Misschien iets om te proberen @Monstertruck?