Wat je even kwijt wil #34

Ik kan geen leuke serie of film vinden op Netflix dus ben naar de ‘kids’ gedeelte gegaan en de Boskampi’s aangezet. :sunglasses:

@MrsCarr Wat verschrikkelijk dat de kans zowat verkeken is dat het kindje het gaat redden. Maar wat ben jij een sterke vrouw. Ik hoop dat je vriend er alsnog bij mag zijn en dat ze hem kunnen testen, dat is toch wel het minste wat ze kunnen doen in deze situatie. :kissing_heart:

1 like

Ja niet verstandig, maar moet zeggen dat ik er wel even vrolijk van werd haha.
@zwaardvis haha dat is wel een slimme oplossing!

1 like

Ik heb te veel prikkels. Mijn kamer wordt opgeknapt dus ik kan er niet in. Duurt ± 4 a 5 dagen, en moet dus naast de woonkamer op een matras slapen. Het is net klaar met mijn relatie en wil gewoon slapen. Zusje is ook heel luidruchtig en ik wil me gewoon even terugtrekken, maar dat kan niet :sob:

Wat oneerlijk en heftig en vréselijk gewoon… heel veel sterkte en virtuele knuffels :two_hearts:

1 like

haha herkenbaar
wat als je 'm gewoon om de dag 1x doet? vind dat hele filmpje 2.5x best wel heftig eigenlijk :scream:

ik ben even op een ander niveau ingestapt en heb vandaag 20 minuten Qi gong gedaan met deze mevrouw, misschien is dat wel wat voor je

2 likes

Mijn ene kat wilt graag solliciteren naar de functie van mol. Hij duikt onder de strakgetrokken lakens van mijn bed en maakt zich zo klein mogelijk en kruipt dan helemaal naar de andere kant en weer terug. :joy:

6 likes

Dan weet ik op wie ik mijn punten zet als er volgend seizoen een kat meedoet met WIDM.

3 likes

Zijn naam begint ook met een Merlijn. Dat is dus geen toeval.

4 likes

Cavia’s zijn leuk! :grin::grin::grin::grin:

2 likes

@anon44204370 Of konijnen! Ik ben nog elke dag blij met die van mij <3

2 likes

Ik heb net dus eten besteld en gezegd dat ik het rond half 7 wil maar ik snap niet waarom?? Ik wil het NU

1 like

Patatjes waren lekker! De bezorgster had het eten op haar rugzak gelegd. Slim!

Heel veel liefs en sterkte :two_hearts:

1 like

Vandaag voor de eerste keer thuis een workout via de basic fit app gedaan. Echt super fijn. Ik had niet verwacht dat het sluiten van de sportschool me zo zou raken.

4 keer die 9 minuten ? Jezus dat is toch niet beginner

Ik was even vergeten dat mijn lijf niet zo lekker gaat op hazelnoot. Klein stukje hazelnoottaart op en nu klink ik alsof ik bij zo’n 0900 lijn werk.

1 like

Om 1700 direct besteld maar het was half niet zo lekker als in het restaurant helaas

1 like

Oeps. Ik kreeg ineens het lumineuze idee om te kijken of je ook Sims op de playstation kan spelen en ja hoor, kostte zelfs maar een tientje. Dus gekocht, plus een bundel en klein wonen. Holadiejo.

8 likes

Wow, kun je laten weten of het lekker speelt zo met de ps controller?