Sorry maar ik ga echt dood dat jij dit zegr haahahha
Ik kijk Dare Me en het is echt een vage serie
Maar lust hij chocolade en chips?
O fuck fuck fuckā¦
Een collega heeft vandaag in de groepsapp van werk verteld dat ze zwanger is. Ik wist als leidinggevende dit al een tijdje en vond het zo lastig om mān mond te houden omdat ik het zo leuk voor haar vind.
Ik was echt opgelucht dat ze nu 12 weken is want mensen vermoeden het al een stelden mij steeds de vraag wat er met haar aan de hand was.
Ze is ook enorm goed bevriend met een aantal collegaās ( ze was getuige op de bruiloft van 1) en met die ene ben ik ook bevriend en appte haar later vandaag dat ik het zo leuk voor haar vond.
Wist ze het nog helemaal nietā¦
Ja ik legde ze er nooit volledig droog ik omdat het in mijn hoofd niet klopte. Ik nam gewoon een bakje met warm water en deed er 2 min in. Blijkbaar ben ik heel die tijd verkeerd geweest @Oprah
Ik zie allemaal mensen screenshots nemen van facetime gesprekken met minstens 4 mensen tegelijk met dan bijschriften als āZo zien we elkaar toch nogā. En ik denk alleen maar āIk zou niet weten wie ik moet bellenā en vooral ik mis nu echt nog niemand na 1 week
Vandaag druk bezig geweest met klussen in ons huis.
3 IKEA pax kasten in elkaar gezet, nu het binnen werk in de deuren er nog in.
Electriciƫn is bezig met de aansluiting van de inductie plaat en de meterkast.
Trap schuren en dan verfen.
En dan hier thuis de hele teringzooi inpakken en verhuizen.
Word soms zo moe van mijn vriend zijn hyperactieve geplaag.
Er zijn toch van die apps om bij te houden waar je budget naar toe gaat? Heeft iemand toevallig een aanrader?
Money Lover vind ik het fijnst
Dankjewel! Ben hem aan het downloaden
Schrok me net dood op de wc. Voelde in een keer iets kriebelen aan me billen. Was het een vlieg die hier al dagen sloom rond vliegt die in de pot zat klaar om een echte strontvlieg te worden
Ben benieuwd of je hem handig vindt! Het is even een gedoe met categorieƫn aanmaken, maar daarna is hij heel fijn!
Ik ben met mijn vriend een pubquiz aan het maken ik dwaalde zo ver af dat ik op een site terechtkwam die alleen maar over wcās gaat: https://toilet-guru.com/. En het is best wel interessant.
Oke janken pff
Echt zo mooi deze!
Omg dacht ff dat je ging posten dat t een muis of rat ofzo zou zijn. Was echt opgelucht voor je toen ik vlieg las
Sarcasme toch?
Nee ik vind het een mooi nummer gemaakt voor deze periode.
Hallo laat ons. Jij vind Peter Pannekoek grappig