Wat je even kwijt wil #34

Ik denk dat hornbach met die reclames als strategie heeft dat er “over gepraat wordt” en ik haat die reclames dus ook heel erg maar probeer het altijd maar te negeren. Maar bleh ook die reclame toen met dat ondergoed ZO KUT KAP ERMEE HORNBACH

2 likes

Meneer-de-burgemeester-e1463667451236

24 likes

Sowieso zijn al hun reclames kut. Ze hebben toch ook die shit waarbij zo’n irritante man telkens een klap in zijn gezicht krijgt? Kan ik me ook zo aan ergeren.

1 like

Ik zat hier op te wachten hahahaha. Samson en Gert 4 life

4 likes

Haha ja twijfelde nog om het te plaatsen maar Vlaamse burgemeester is in mijn hoofd meneer de burgemeester

1 like

Ik had helemaal zin in mijn vrijdagavond maar nu zit ik hier eenzaam op de bank en is het toch minder leuk. Zo de wijn maar open ja. Ga nu even kijken of het klopt dat Dunya en Desie in Marokko op NPO Plus staat

3 likes

Volgens mij staat de serie zelf op youtube nog. Misschien de film zelf ook.

Serie staat op NPO zie ik! In YouTube kwaliteit haha. Geen film ondanks een nieuwsbericht dat ik er vandaag over las. Misschien komt het nog :slight_smile:

1 like

De oma van @Chesirecat legt net het woord ‘gehoer’ op Wordfeud. Moest toch even twee keer kijken toen ik mijn telefoon opende en er opeens GEHOER in mijn meldingenscherm stond

81 likes

Ik zit in bed te werken met Teen Mom op de achtergrond terwijl ik een pak rijstwafels deel met 2 honden en een kat. Schaam me nergens voor.

3 likes

HAHAHAHAHA OMG. Ik zit echt hardop te lachen. Dit gaat in de familieapp.

Edit: ze beweert dat ze gehoor wilde leggen maar de verkeerde letter koos. Ik twijfel nog of ik haar geloof.

34 likes

@MrsCarr jeete wat vreselijk! Heel veel sterkte!

Ik vind het intens schattig dat het halve forum nu zit te wordfeuden met jouw oma

25 likes

De TROS is nu niet meer de grootste familie van Nederland maar @Chesirecat 's oma met het forum

12 likes

Ze vindt het ook mega leuk! Al “klaagde” ze wel dat een paar forummers u zeiden. Dat vindt ze voor oude mensen en ze is pas 74.

52 likes

Echt leuk, videobellen met mn moeder. ‘hey schat leuk je te zien, wat is er aan de hand, je ziet er moe uit’

3 likes

Veel sterkte gewenst @MrsCarr Ik hoop dat er gauw iemand bij je op bezoek kan komen, en vooral dat jullie kindje nog even veilig in je buik blijft zitten. Zal duimen ook dat het goed komt :heart:

1 like

Ik wilde zachte frietjes, ik een kapsalon besteld. Waren het harde frietjes, maar echt hard krokant.
Zo jammer…

Ik wou de nagels van mijn kat knippen. De eerste twee tijdens een verrassingsaanval gingen nog, nu haat ze me en zit ze ergens in een hoekje boos te zijn.

Ik wilde dit weekend een taart bakken maar ik kan al een week niet aan bloem komen. In plaats daarvan heb ik maar weer de peanut butter paaseitjes van Jumbo gekocht en eigenlijk ben ik daar ook wel content mee.

3 likes