Wat je even kwijt wil #34

Weten jullie nog dat gisteren de vloer werd gelegd??
Vanavond slaap ik al in mn nieuwe huis


Op de grond kamperen

56 likes

De kinderen van de buren zijn nog heel hard aan het gillen en rond rennen etc. Maakt echt een tyfus lawaai en ik wil slapen

1 like

Wanneer komt jouw eerste boek uit waarin religieuze redevoeringen worden afgewisseld met wereldse weetjes zoals de temperatuur van verschillende lichaamsdelen. :wink:

5 likes

Een vriendin zit nu gewoon vissticks te kanen

In m’n straat zijn mensen die een feestje hebben en drinken keihard uit het raam schreeuwen. Altijd stom, maar nu wel echt heel stom.

1 like

Hadden het dan kaassoufles moeten zijn?

3 likes

Noscapine, lijkt beetje op codeine maar dan gewoon verkrijgbaar bij de drogist. O.a. van Natterman, dan het het Noscasan.
Dacht zelfs gelezen te hebben dat noscapine de voorkeur heeft boven codeine.

2 likes

Sssshhtt, dat is mijn geheime project waarvan ik niet kan wachten om erover te mogen vertellen.

2 likes

Bel aan en hoest even in het gezicht van degene die opendoet, misschien helpt dat?

2 likes

Natuurlijk!!

1 like

Update: achter mijn oor is het even warm als in mijn rechterneusgat.
Ik moest niezen, dus linkerneusgat ga ik niet meten

5 likes

En die van de de ruimte tussen je grote teen en die teen ernaast aan de rechterkant en die van je kleinste teen en die teen ernaast aan de linkerkant? wij houden hier alleen van harde feiten geen fake news.

When the axe reaches the top of its arc, allow it to fall back down, guiding it to where you want to cut. Split the log in half, then quarters. If it helps, roar like a Viking.

Ik lees echt het meest random boek ooit met feitjes waar ik geen reet aan heb.

Tussen grote teen en de teen daarnaast rechts is het 1,2 graden warmer dan kleine teen en teen daarnaast links.

6 likes

Ik wil chips. :weary:
Maar ik lig al in bed.
Geen probleem zou je zeggen, ga die chips pakken.
Maar ik denk dat ik zo hard met de zak kraak dat vriend wakker schrikt.
Wil ik niet. Maar ik wil wel chips. :weary:

2 likes

Zouden mensen op FF terecht komen als ze chips als keyword ingeven bij Google? :thinking: Als Smiths/Lays ooit weer een chipssmaakverkiezing doen moeten we wel met z’n alle meedoen om FF chips te realiseren.

2 likes

Zure kantoortruttenchips.
Oh nee, dat zou Viva zijn

9 likes

:joy: ik denk wel dat we hier met z’n allen echt grootafnemers van chips zijn.
Kunnen we geen collectiviteitskorting krijgen ?
Ik heb inmiddels chips :v:t2:

3 likes

Ah ja, umcg wel, was er vanuit gegaan dat elk ziekenhuis dat zou doen!

Ik heb ook chips! Nu ben ik in deze ruimte niet meer het enige dat ongezond maar lekker is

13 likes

Ik wil kapsalon bestellen maar ook slapennn. Heb ook geen snackies in huis.
Had dit plan een uur geleden al dus dom van mezelf.

1 like