Wat je even kwijt wil #34

Haha denk dat je per ongeluk op mij reageert maar ben wel blij dat ik dit lees want die wil ik ook heeeel graag zien!

1 like

in mijn navel en onder mijn oksel is het dezelfde temperatuur. Goed om te weten

23 likes

Jaa precies zo ging het dus echt! Ik stond met mijn tante + oom buiten en m’n moeder kwam met m’n vader + kist het gebouw uit en riep zo superenthousiast: 'HET IS ‘M!’

24 likes

Serieus al zo vaak deze vraag gehad. Vriend, wat denk je zelf???

Ik antwoordde 1 keer: ja ga lekker terrasje pakken ofzo jwz
Hij: huh hier is volgens mij alles gesloten is er bij jou wel nog wat open???

:woman_facepalming: seriously

24 likes

Hahahahaaa mannen zijn zulke simpele wezens.

5 likes

Ja ik moest meteen aan Marbella denken, al kan het natuurlijk iedereen zijn. Echt jammer nog steeds dat ze er niet meer is.

4 likes

Nou jij vermaakt je wel in quarantaine zo te merken.

Ja super. Mijn voorhoofd en linkerwang zijn ook even warm. Mijn rechterwang daarentegen is iets warmer. Volgens mijn decolleté ben ik onderkoeld, volgens mijn tong heb ik verhoging. Mijn anus zegt niks, want daar heb ik niks ingestoken

37 likes

:joy: voor als je hem na die vraag nog het voordeel van de twijfel wilde geven. Na dit antwoord weet je het echt zeker

1 like

Wat had je anus gezegd als je er wel wat ingestoken had?

4 likes

HOU AFSTAND!

37 likes

Ik denk dat ze had gegild

4 likes

Hahaha het was erger geweest wanneer die scene werd uit alles is liefde “dit is mijn vader helemaal niet…”

3 likes

Kan je de dokter niet bellen en dat iemand anders het recept voor je ophaalt en door je brievenbus douwt? Codeine was echt mijn lifesaver toen ik kinkhoest had.

Hahahaha schrik me dood, heb oortjes in in bed :joy:

Edit: zit er hier nog iemand te wordfeuden die toevallig geen piemel heeft en gore praat naar me wil verzenden?

Ik heb net met vrienden onze horrorfilmavond gehouden. Allemaal thuis kijken en videobellen. Werkte echt goed. Erg fijn om het zo te kunnen doen

1 like

Zo raar hoe dit werkt: ik moest random vandaag denken aan een grapje dat vaak aan bod kwam tijdens een bepaalde cursus. Al lang niet aan die mensen of dat grapje gedacht.
Open ik net een luisterboekenapp, scroll door die boeken heen, heeft er eentje de titel met dat grapje erin. Zo toevallig altijd!

2 likes

Godver ik kwam naar t forum om precies hetzelfde te zeggen haha.

2 likes

Hha nee soy peor. Ik ben erger in het spaans.

Die was vanmiddag niet bereikbaar. Lekker handig, zeker nu net voor het weekend. Ik heb iemand gevonden die misschien wat voor me kan regelen maar dat is niet zeker dus hoop dat dit lukt