Ik zie de laatste tijd heel vaak die reclame van de nickelodeon schattenjacht in Malta op tv en ik snap het niet. Wie wil daar heen. Dat lijkt me pure, intense hel, ga je op vakantie om dan omgeven te worden door kleine kinderen en schreeuwerige cartoon figuren en dan ga je daarvoor naar Malta??? Waar is de tijd dat je nog naar dippie doe ging om flink te lijden als ouders
Nou dippie doe is onderhand net zo duur als een vakantie naar Malta dus ik zou het dan wel weten
Ik zit op bed paaseitjes te eten en Vikings te kijken terwijl mân stofzuigrobot stofzuigt en de katten vermaakt. #adulting
Wel beter voor 't milieu en dan wordt Malta ook niet verpest
Op mijn werk zijn ze echt compleet hysterisch vanwege dat coronavirus en ik word er helemaal leip van.
Mijn leven nu he : Solliciteren , dansen , gek worden van dat virus gedoe.
Ik heb echt een intens paniekmoment: wat nou als ik later kinderen krijg en dan mijn baby kwijtraak in huis? Dat ik hem/haar op het aanrecht laat liggen of per ongeluk in de koelkast stop als ik eten pak.
Ik ben 22, student, vrijgezel en heb geen enkel kind op de planning staan voorlopig
Ik heb mân man en ik net ingeschreven voor een salsa proefles Ik kan helemaal niet dansen dus ben benieuwd.
Ben sowieso (on)bewust geinfluenced door @Soy.peor
Hopelijk heb je dan net zulke leuke verhalen
Ik hoop het ook!
Het werkt altijd aanstekelijk als iemand enthousiast verteld over een nieuwe passie. Ik had het wel al langer in mijn hoofd maar had nooit de ballen om het ook echt te gaan doen.
Ik wil een bestelling plaatsen bij Paulaâs Choice en heb me aangemeld voor de nieuwsbrief om korting te krijgen, maar die mail komt nu gewoon op geen van mijn mailadressen aan? Hij zit ook niet in de spambox.
Aahw leuk! Ik wil zelf ook nog op salsa les. En je hoeft niet te kunnen dansen om het te kunnen leren he. Ik hoop dat je het net zo leuk vind als ik en dat we elkaar misschien ooit tegen komen op een dans avond
Heb hem net ook gezien! Hele kar vol bloem. En hij had ook het hele schap met pitabroodjes ingeladen! Wtf
Is dat niet gewoon iemand met een shoarmazaak die de weekendinkopen voor zân pita shoarma en Turkse pizza doet?
Ik zie soms ook onze lokale shoarmaboer bij de Lidl alle bloem opkopen, blijkbaar is dat voordeliger dan bij een groothandel inkopen?
Ik ben mijn spotifylijsten aan het opruimen, alle stomme nummers verwijderen en alles goed sorteren in playlists etc. Nog meer dan 8.000 nummers te gaan, wat een chaos
Oh wauw echt? Dat wist ik niet. Hoop dan dat het zoiets was. Zou wel slim zijn, want ik wilde juist pitabroodjes halen en zat al te denken om dan maar te bestellen
Iemand hier heeft misschien een jaar(!!) geleden het hier gehad over het spelletje âCooking Crazeâ. Sindsdien speel ik dat el-ke dag al bijna een jaar haha, ben zo benieuwd wie die tip gaf. Op hoop van zegen dus, deze reactie
Dat is ook wel zo, het is gewoon spannend omdat het nieuw is, dus het zal wel goed komen! En wie weet!
Zo verslavend he, dat spel!