Mijn amandelen zijn eruit gehaald en nu wil iedereen opeens in m’n mond kijken. Voel me echt een zwangere bij wie iedereen aan de buik wil voelen. Afblijven. Is. Irritant.
(lekker ook als je net een bak kwark weg hebt zitten werken)
Mijn amandelen zijn eruit gehaald en nu wil iedereen opeens in m’n mond kijken. Voel me echt een zwangere bij wie iedereen aan de buik wil voelen. Afblijven. Is. Irritant.
(lekker ook als je net een bak kwark weg hebt zitten werken)
Huh waarom?
Telkens weer vergeet ik hoe pijnlijk ongesteld zijn kan zijn, fuck dit is niet grappig. Alsof scheermesjes mij van binnen kapot aan het maken zijn ofzo.
Oh ik vind dit echt een geniale cover, maar zie dat ik in de minderheid ben.
Er was toch laatst iemand die hier haar verhaal deelde over een jongen in de trein die zijn geslachtsdeel toonde? Ik weet even niet meer wie dat was, maar er is nu een opsporing naar een gozer:
https://www.ad.nl/binnenland/politie-deelt-video-van-jongeman-die-geslachtsdeel-laat-zien-in-de-trein~a6a2fafd/
Haha toch even bij het schap met antibacteriële gel gekeken in de supermarkt en echt alles was weg, ben toch een beetje teleurgesteld in de mensen in mijn wijk. Wat een hysterie.
Ik ben een luisteropdracht aan het maken van de taal die ik de afgelopen jaren aan het leren ben en het is ZO moeilijk. Dat frustreert me echt zo erg omdat ik dan toch inzie dat ondanks een aantal jaar leren, ik alsnog heel veel moeite heb mensen te verstaan, zeker als ze snel praten. Dan voelt het echt alsof ik het voor niks doe
Tussen de pijn door wel een blij dansje enz want… Er zijn geen afwijkingen gevonden op de hersenscan van die goede vriend van mij die in oktober (2019) in elkaar is geslagen/getrapt. Ommmmg zo fijn nieuws!
Gelukkig!! Ik begon al te twijfelen of ik slechte smaak had, maar ik wist wel dat dat niet het geval was.
Meer mensen die wel foto’s maar geen captions zien op Instagram? Heb al op allestoringen gekeken maar daar is niks te zien…
Het schap van de handgel enzo is echt geplunderd overal
Haha ja mij ook, ik ben echt jaloers op meiden die mooi kunnen makeuppen
Ja dat was ik ja! Ik reisde alleen niet in de buurt van Amsterdam dus ben benieuwd of het dezelfde is. Wel bizar ook
Ik heb net 90 euro bespaard met boodschappen doen. Voel me erg succesvolle volwassene.
Bizarre situatie. Heb je er toen nog iets mee gedaan? Personeel aangesproken ofzo
Ik heb nu ook opeens die onderste balk, misschien is het per thema verschillend?
Wooooow wat is je geheim?
Ik heb 1 airpod gevonden. Wat kan ik het beste doen om de eigenaar terug te vinden? Ik ga morgen denk ik ook even langs de Apple store. Maar misschien heeft iemand nog een tip.
Ik snap niet waarom al die handgel weg was maar niet de normale zeep. Handgel is toch alleen handig als je echt niet op een andere manier je handen kan wassen? Ik was nu gewoon mijn handen extra als ik van buiten kom, want buiten raak ik toch nooit mijn gezicht aan. In de trein is het misschien wel handig, maar verder lijkt het me onnodig. Gewoon goed je handen wassen.