Wat je even kwijt wil #34

@anon42392789 elke keer als ik net aan jouw nieuwe avatar gewend ben, heb je weer een ander :weary:

Wat ik trouwens ook al een tijdje wil zeggen is dat ik op instagram een forummer volg die een kindje heeft met een brilletje (hou t maar lekker vaag) en hoewel ik normaliter een hekel heb aan kinderen vind ik dat kindje echt het schattigste kindje ooit. Wordt er elke keer blij van, ze doet me ook zo aan mijn zusje denken. Dus @ whoever dit is: goed geproduceerd! 10/10 leuk kind

7 likes

Hahaha dit vind ik ook! En dat brilletje is zo fakking cute I can’t

2 likes

Jaaa eens :heart_eyes: @Ohappyday ? (Denk ik)
Ik vind btw alle forumkindjes (die ik volg) cute :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ahh nee ik ben de linker kwijt. Maar wel lief van je!

:heart:

@Chesirecat ja echt he, zo schattig! Ik zei dat ik later een geitje wil worden en nu zijn we besties volgens mij.

3 likes

Hahah geloof dat ze het vaag hield om privacy redenen ofzo maar goed nu heeft @Ohappyday het knolletje al geclaimd :heart:

2 likes

Ook petty ones? :smirk:

Ooohh sorry sorry! :see_no_evil:
Moet ik het weghalen?

Mag ik je volgen? Of is dat slecht voor mn eierstokken

2 likes

@Ohappyday ik was stiekem ook al benieuwd :speak_no_evil:

4 likes

Ja goffer ze zijn er nu helemaal uit gerammeld

3 likes

Helaas zijn al mijn vriendinnen gesetteld en wil dus niemand meer :frown: nu ben ik met de muziek heel hard aan het poetsen en schoonmaken. Oh en drink wijn

Ik vind de Nederlandse uitspraak ‘als de pleuris uitbreekt’ zo leuk. Zo jammer dat niemand hier in Vlaanderen zou begrijpen wat ik bedoel.
Maar wat is een pleuris eigenlijk?

12 likes

Aah ja pleuritis is wel een ding!

Niet leuk :frown: wat je plannen ook zijn, je gaat er ongetwijfeld iets moois van maken. Knuffel!

1 like

Ik vind ‘oppleuren’ en ‘krijg de pleuris’ ook leuk

3 likes

Ik heb zo lekker gegeten bij een wijnbar en ze waren vergeten de tweede fles op de rekening te zetten dus het was ook ziek economisch.

17 likes

Zo ff voor €500 aan kleren en hakken besteld (natuurlijk niet om allemaal te houden).
Ook op Zalando en zie nu net pas dat zij 1-4 werkdagen levertijd hanteren. Ik stap as vrijdag vroeg in de ochtend in het vliegtuig dus living on the edge 
 :crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2: Fingers crossed dat het én op tijd binnen komt én er iets goeds bij zit.

Vast wel! Vind zalando altijd best snel. Mijn bestelling was er laatst met 2 dagen

2 likes

Mannen zijn stom. :slightly_smiling_face: