Wat je even kwijt wil #34

Oh niet heel veel eigenlijk haha maar ik vind mannen wel stom enz. :rofl:

2 likes

Wat haat ik inpakken toch. Hoe weet ik nou wat ik zondag aan wil doen?? Vreselijk vooral omdat ik zoveel alter ego’s heb

31 likes

Voor elke alter in ieder geval 1 setje.
Je wilt niet de ene voortrekken natuurlijk

1 like

Ik ben zo emo na een fles wijn en een afscheidsetentje met mijn collega’s. En mijn baby’s… Ik moest bijna huilen toen ik aan een baby dacht van de week. Maar waarschijnlijk mist zij mij niet eens want ze krijgt nu toch eten en liefde van iemand anders!!

Maarja op naar iets nieuws

2 likes

Dat is echt serieus best een goede invalshoek om in te pakken :clap:t3::eyes:

6 likes

Je bent echt zo’n icoon Karl.

3 likes

Ja dat is inderdaad ook een van de personen waar ik voor moet inpakken!!

3 likes

Ik zou het liefst weer werken bij mijn oude baan van bijna 3 jaar geleden, maar ik ben zo bang dat ze me in mijn gezicht uitlachen of er achter mijn rug om over me wordt gepraat van “nu komt ze weer terug” terwijl ze toen zelf weg is gegaan. Maarja het gras is dus niet perse groener aan de overkant en ik vond het daar, op de manager na maar die is nu weg, echt super leuk. Voelt toch een beetje alsof ik met hangende pootjes terug ga.

1 like

Echt? Vind wel beetje aso om je zwangere vriendin op dr bank te laten slapen. Sorry

3 likes

Lief! We hebben vanavond gepraat en hij weet het echt niet meer… :pensive:

1 like

Ik moet morgen naar de stad voor kleding maar ik haaaaat winkelen. Sowieso haat ik kleding kopen. Ben er nu al chagrijnig om😂 Maar wordt na 4 jaar en een heleboel gaten wel weer eens tijd voor iets nieuws…

Ik ben alleen thuis, en mijn hond begint ineens in het niets te blaffen :flushed::scream: Gelijk bang dat er iets is nu, of iemand die hier verstopt zit ofzo​:joy:

Een zwart pak en leren handschoentjes en edn grote bril. En wat extra elastiekjes voor je staartje

2 likes

Ik ben 24 uur wakker

Hoe is het afgelopen?

Haha ja ik hou ook van kleinere zalen maar dat ze in Carré was wist ik niet eens. En het is volgens mij zelden zo dat grotere artiesten in kleine zaaltjes optreden. Ik vind het leuk dat ik een kaartje heb :smiley:

Ik heb gister m’n vriezer helemaal uitgezocht en ontdooid en ik verbaas me over hoeveel ruimte ik nu weer heb, zat blijkbaar echt veel ijs in

3 likes

Ik heb een fles elderflower siroop. Welke alcohol is hier lekker bij?

Gin!

2 likes

Deze week zijn er meerdere pakketjes bezorgd bij mijn ouders (Die zijn altijd thuis omdat ze met pensioen zijn en er amper op uit gaan) en vandaag ga ik daar weer op bezoek en is het een pakketjes heaven :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes