Wat fijn om te lezen en wat tof van je nieuwe baan! Knap dat je dat ondanks alles hebt bereikt. Leuk als je hier weer gaat posten!
Blegh heb koorts en zieke oorpijn maar moet nog een uitgebreid verslag typen. De deadline is morgen voor 23:59 en heb het zoals gewoonlijk veel te lang uitgesteld. Karma is een bitch want moet nu met een ziek hoofd dat verslag maken. FML
wat een warm welkom @monkeyslut @GrumpyHarry @grace @Evenveel @vuilnisglitter @Soy.peor @ezw en meer! lieve woorden @GroenTakje
@anon44204370 haha, ik zal er wel ooit iets over vertellen misschien . mede dankzij mijn eerdere werkervaringen iig ook!
En wie ben jij
Ik nies meestal zo en heb nog weinig tot geen snot in mān eigen mouw gelanceerd. Komt er veel snot uit bij jou?
Ik zoek een zwarte tuinbroek maar ze zijn er nergens met lengte maat 36
Nouja niet echt een peil op te trekken bij mij eigenlijk, dat is juist het āgevaarlijkeā eraan. Ene keer is het prima andere keer super veel snot (smakelijk eten allemaal). Daarom ben ik altijd bang dat ik dan dus zoān vieze mouw krijg als ik dat doe haha
Oh ik ben zo verschrikkelijk brak en ik moet zo naar de film met mān ouders
Bij Asos zie ik wel een aantal zwarte tuinbroeken van de Tall collectie. Of zijn ze dan ook nog te kort?
Had ze gezien inderdaad, maar niet meer in maat 42
Ik vind het sowieso heel raar dat ik het op moet geven. Het is ook nog eens een extern bedrijf die hun administratie doen. Wat willen ze überhaupt met die info? Sommige bedrijven bestaan niet eens meer
Ik ben net wakker, top besteding van de schrikkeldag. En mān elleboog doet echt heel veel pijn. Had nergens last van toen ik ging slapen. merp
Zo lief dat je mee helptā„ļø Ik ga ām bestellen en heel hard duimen dat āie lang genoeg is hahaha
Zo klaar met die regen elke dag. Geef zon!
Ik stond net buiten mijn fiets vast te zetten en toen liep er een man met een schattig hondje langs, dus ik zo: āwat een schattig hondjeā, die man: āNee joh!!! Hij heeft gisteren ZEVEN chocoladerepen gegeten! Gestolen uit mijn kast! Hij heeft voor meer dan 100 euro aan spuiten gekregen bij de dierenarts!! Het is een TERINGLIJER!!!ā en toen gaf hij hem een aai en liep hij door
Hahahaha
ik ben zo gefrustreerd en kan beter niet naar buiten gaan want ik ben ziek. Maar ik heb zin om met deuren te slaan, met serviesgoed te gaan gooien en hard te stampvoeten als een boze kleuter die zijn zin niet krijgt.
Lol ik heb echt een basic IKEA huis nu.
Graag gedaan! Ik help je mee hopen