Wat je even kwijt wil #34

ik kan het woord ‘‘coronavirus’’ niet meer aanhoren.

14 likes

Heb zo’n zin in een kaassoufle, maar wel een luxe (zo’n ronde met maanzaadjes erop)

2 likes

Heb je een catmate? Ik doe die gewoon in de vaatwasser!

1 like

Ik kijk dan altijd ff op de posts die ik op instagram heb geliked, meestal alleen maar grappige memes of schattige dieren plaatjes, ook een aanrader :biggrin:

2 likes

Ugh ik heb gewoon zo’n hekel aan Jeff Bezos en dit soort filmpjes maken het alleen maar erger :persevere:

All the bright places aan het kijken. Ugly cry is on

2 likes

Omg ik ben zo trots op mezelf joh hahaha. Ik wou voor mijn dagelijkse beweging/sport etc. deze choreografie leren. En ik dacht echt nooit dat ik als motorisch gestoord iemand dit zou kunnen leren, maar het is me gewoon gelukt? Nu zie ik er waarschijnlijk super debiel uit in vergelijking met deze mensen, en klopt het vast niet 100%, maar de pasjes kan ik gewoon. Ben serieus trots omdat ik de motoriek van een dinosaurus heb als het op dansen aan komt :joy:

21 likes

Hahahah deze man had zoveel frustratie. Hij is je vast dankbaar dat ie het even kwijt kon door je opmerking

2 likes

Ik vind altijd wel mooi (en slim) dat visite steeds vaker pantoffels meenemen. :grin: Wil geen schoenen aan hier in huis dus mensen nemen dan maar pantoffels mee, zou het zelf ook doen.

3 likes

Of alle zangers van bachata nummers lijken oo elkaar of er is 1 artiest met 3 namen…

Ah gevonden Romeo santos heeft in aventura gezeten en lijkt ook een beetje op Prince royce ofzo.

1 like

Ohh dat vind ik echt vreselijkste wat er bestaat als je bij iemand thuis je schoenen moet uitdoen :weary:

18 likes

Oh haha ja snap ik wel maar mijn vrienden weten niet beter eigenlijk. :sweat_smile: Ben gewoon heel erg zuinig op mijn goedkope laminaatvloer + geen zin om vaak te dweilen enz.

1 like

Ik heb de film overleefd was erg mooi hors normes aanrader!!! Nu heb ik honger maar zo tering moeee

1 like

Ik denk eigenlijk niet dat jij er debiel uit kan zien want jij komt altijd super enthousiast over met je big smile :D. Motoriek van een dinosaurus had ik nog nooit gehoord. Ik heb er zelf een van een baksteen. :yum:

1 like

@MissMarple en ik hebben vanmiddag schietles gehad met een pistool, revolver en geweer. Was echt heel leuk eigenlijk!

Disclaimer: was vanwege research voor mijn boek, niet omdat ik pro-wapens ben of zo.

14 likes

Holbewoner dagje vandaag.

Voel je je anders nadat je een schot had gelost? Of op een psychologentoon: “Wat ging er toen door je heen?”

Ik heb een tip: Juan luis guerra

3 likes

Ik logeer een paar dagen bij mijn zusje en herken de Satisfyer-oplader in de badkamer, haha. Ik heb echt de neiging om er enthousiast op te reageren, zo van GOED ZO IK BEN TROTS OP JE maar ik weet dat mijn zusje dat echt mega cringy (is het ook, maar ik ben echt een cringe master) zou vinden, dus ik schrijf het maar ff hier. :upside_down_face:

30 likes

Mijn zus lag laatst in mijn bed en het enige wat ik dacht was: fuck fuck fuck mijn vibo ligt nog ergens onder de deken

Voelde me intens ongemakkelijk (heb er overigens niets van geleerd want dan ding slingert nog steeds gewoon ergens in mijn bed)

1 like