Wat je even kwijt wil #34

Kunnen ze beter renamen naar gewooneenkutsite.nl want dat is het feitelijk.

21 likes

Ach leuk. Als je op penis.nl zoekt (ja moest ff testen) kom je op cheatnow. com.

2 likes

Ja moet nu inderdaad in nieuws en actualiteiten, wel begrijpelijk aangezien het daar goed past haha

:pleading_face:

7 likes

ahā€¦ einde van een tijdperk. niets is voor altijd.

1 like

Verveel me echt vaak op kantoor.
Erger me aan mezelf.
In het onderwijs had ik te veel te doen en daar werd ik gek van, op kantoor te weinig en daar word ik ook gek van :roll_eyes:

1 like

Er gaat een treintje naar dromenland
Achter het stuur zit een olifant
Ga maar lekker slapen, dan mag je zomaar mee
Tsjoeketsjoeke chocolade naar de limonadezee
En als ā€˜s morgens wakker wordt ga je vliegensvlug
Naar je eigen fijne plekje in je bedje terug

Hele ochtend al in mā€™n hoofd, ben benieuwd of iemand dit herkent hahaha

20 likes

Fyi, de maskertjes worden nu voor 40 euro per doos verkocht op internet ( normale prijs was 3/4 euro).

2 likes

Er ligt al een week een Tony reep in huis en er is nog geen stukje vanaf :thinking:

Ik had ze vorige week nodig voor een klus en toen waren ze bij mijn Action juist op, echt nog nooit gebeurd. Mss dat mijn omgeving into voorbereidingen is. Of we moesten allemaal tegelijk klussen, dat kan ook.

2 likes

heb de laatste hiervan van mn ingeslagen voorraadje net opgegeten :broken_heart:

5 likes

Ja, ik zag ze bij mijn Praxis voor 25+ euro en toen heeft deze tatta maar gewoon een theedoek om haar gezicht gebonden.

5 likes

ffp2 maskers?

Ik snap niet waarom europeanen nu ineens mondkapjes gaan dragen. Omdat ze gezien hebben dat aziaten dat ook doen. En dan gaat dat in dat witte boomer brein zo van " In azie is er een virus zij dragen mondkapjesā€¦ dat doen ze wss om dat virus niet te krijgen ik moet ook zon mond kapje!!!"

Maar (correct me if i am wrong) zij dragen dat als ze zelf ziek zijn om andere niet te besmetten.

Dus vanaf nu af aan vertrouw ik geen enkele tatta met een mondkapje

8 likes

Dankjewel! Dan verwijder ik mijn bericht weer en zet ik het in het andere topic :slight_smile:

Grappig! Dit gebruiken we in het ziekenhuis waar ik werk bij mensen die TBC hebben. Wist niet dat ze ā€˜ookā€™ geschikt zijn om mee te klussen!

1 like

Tot een paar jaar terug kende ik dit helemaal niet (als kind nooit gehoord) maar mā€™n vriend zingt het wel eens! (we hebben geen kind trouwens dus hij heeft het dan niet tegen iets of iemand, hij begint gewoon in het niks te zingen dan)

2 likes

Jaaa ik ken hem ook! :smiling_face_with_three_hearts: Er was ook een filmpje bij dat opgenomen was in een treintje in een pretpark ofzo ergens midden jaren '90. Van Leonie Sazias! Krijg er altijd zoā€™n fijn nostalgisch gevoel van.

@Dazed ik ben je vriend

2 likes

Ik kreeg op youtube zoā€™n aanbeveling van een filmpje van alle wardrobe essentials die je moet hebben en de enige ā€˜basicsā€™ die ik ook had was een leren jack, een skinny en een zwarte kleine tas. :joy: Maar die vrouw heeft wel 3 basic denim jackets???

1 like

Ik worstel echt een beetje met mijn nieuwe werkrooster. Ik ben van onregelmatig naar een regelmatig rooster met de weekenden vrij en 1 doordeweekse dag vrij gegaan.
Ik weet gewoon niet wat ik kan doen op deze dagen, behalve wat chillen thuis maar dat wil ik niet altijd.