Ik heb echt bang dat mijn reis niet door gaat gaan door dat virus
De griep kan ook nog muteren, dat geldt voor elk virus ongeveer (zeker voor RNA virussen zoals de griep en coronavirussen). Het is natuurlijk belangrijk dat alles goed in de gaten wordt gehouden, want het is immers nieuw, maar de mutatiesnelheid is echt geen reden voor paniek (of je moet om elk virus gaan panikeren en dat lijkt me een slecht idee). Ook over het sterfelijkheidspercentage valt nog weinig te zeggen, lijkt nu ietsje hoger dan griep, maar lastig te zeggen omdat waarschijnlijk niet iedereen met milde/geen symptomen getest is.
Ik heb zaterdag een feest met het thema uitgestorven. Ik heb echt geeeen idee, wil liever niet als dier (want te voor de hand liggend, en niet per se makkelijk). Ik dacht misschien aan Hyves/Facebook of een beroep dat niet meer bestaat. Als iemand nog een grandioos idee heeft hoor ik het graag
Ga als huisvrouw
Oh dit is wel serieus leuk!!
Ik ga voor de 3e dag op rij worstenbroodjes eten #fitgurll
En verder ga ik de rest vab de dag op de bank liggen brak te zijn
Een uitgestorven beroep misschien? Melkboer of lakei oid
Als vergeten groente , of als zuid nederland na carnaval.
Jaaaa Hyves! Zoān leuk idee!
Medewerker van een keten dat niet meer bestaat (misschien heeft iemand nog wel een Bart Smit, V&D, Kijkshop shirt o.i.d)
Praatpaal
Samson & Gert
iPod
Ga als telefoonhokje! @monkeyslut Ik vind dit soort vragen zo leuk! Ik heb altijd gekke ideeĆ«n, maar nooit mensen die ze mee willen uitvoeren of zelfs naast me willen lopenā¦
Of ga als trend die voorbij is, scooby doo ofzoiets. Of als telefoonboek!
Als de oude K3. Als DVD of CD!!!
Als pijl en boog. Als klaptelefoon. Als raar virus. Als kolonist!
Als de VS over 20 jaar. Als face to face gesprek
Ik heb nog meer ideeƫn en enthousiasme, maar dat bewaar ik voor later
Dinosaurus
Ik ook. Maar Apple zelf heeft de lijn bijna volledig uitgefaseerd.
Jaa @monkeyslut en dan met de dansende banaan en dat mensen je een krabbel en respect kunnen geven
En wie staat er vollop op de site van mn dansschool in een video⦠jup me
Ahh jaa, elke zondag ochtend de videoband kijken bij oma
Hadden het laatst nog via YouTube bekeken op haar tablet, haha. Heerlijk
Kan iemand even tegen me zeggen dat ik van mijn luie reet af moet en eten moet kopen? Thnx
Thuisbezorgd.nl
Breng me niet in verleiding
Onderweg naar de negenmaandse beurs voor werk. Red mij!