Wat je even kwijt wil #34

Haha ja, hij weet er al van. Maar hij is nu niet in de buurt en ik dacht dat ik die lijst zelf al wel kon invullen, maar er worden nog aardig wat vragen gesteld waar ik eigenlijk zelf geen antwoord op weet.

1 like

Ik moet een opdracht maken over een moreel probleem en ik dacht oh dat doe ik wel in een paar uur. Helaas ben ik er al dagen mee bezig en lukt het me gewoon niet om een goed moreel probleem te vinden. Terwijl ik nog zoveel moet doen voor mijn opleiding zit ik alleen maar hier op vast te lopen. Dus als iemand een interessant moreel probleem voor me heeft, here I am!!

Ik heb net aan mijn manager verteld dat ik weg ga hier. Hij stelde zelf voor dat eind maart al mijn laatste werkdag zou zijn, terwijl ze eigenlijk een termijn van drie maanden hanteren. Vervolgens vertel ik het een collega die bedacht had dat ik alle rot klusjes voor haar moest doen totdat ze met pensioen gaat. Die zei direct dat ze mij groot gelijk gaf omdat je op deze plek toch niks bereikt en dat ze heel jaloers is op mij.

Woehoe ik ben hier eindelijk weg!

34 likes

Omg ik had 2 Franse jongens in het appartement waar ik host ben en ze hebben plantjes voor me gekocht, echt hoe schattig is dat!

15 likes

Anticonceptie bij risicogroepen ter preventie van zwangerschappen
Urgentieverklaringen en sociale huur (wie wel voorgang geven en wie niet)

2 likes

Ik voel me altijd heel belangrijk als ik degene ben die in de trein op het knopje moet drukken om de deuren te openen

43 likes

Overtollig huid verwijderen na een ingreep (kom even niet op de naam) dat een obese patiënt wel recht heeft op die ingreep en dan veel afvalt en dan met veel losse huid zit en last heeft maar zelf moet betalen??

1 like

“Vaker vragen of mensen konden herhalen wat ze zeiden” is echt een van de stomste adviezen ever. Als je al bij een arts komt voor gehoorklachten ben je dat stadium al ver voorbij. Ik zou zeker een verwijzing vragen naar een ander ziekenhuis.

3 likes

Als je toch bij de diepvries staat
 bak ijs voor erna?

2 likes

Ooooooooooo bitch ik was die dingen vergeten.

Echt een ondiep schoteltje geluk die dingen.

6 likes

Hebben jullie ook wel eens zo’n “kriebel in je keel” waar je van moet hoesten tot je kokhalzend aan het huilen bent? Echt zo naar steekje in je keel.

Ik heb dit momenteel dus gewoon een paar keer per dag en ik kan niet meer :joy: het is zo uitputtend. Ik hap dan echt naar adem en klink als een zeehond. Ook awkward zo op mijn nog redelijk nieuwe werkplek.

3 likes

@Evert @anon42392789 @anon44347600 @Paardenmeisje
Dankjewel allemaal! Ik ben uiteindelijk gegaan voor overbehandeling in de zorg.

@anon50301661 mijn leraar liet hier inderdaad allemaal fragmenten van zien tijdens college!

4 likes

Ik heb deze week echt geen reet gedaan op werk. Paar cliënten gezien en verder echt alleen maar overlegt en beetje achter de pc gehangen
Nu heb ik weekend maar voelt niet echt verdiend ofzo
Ach ja zulke weken horen er ook bij denk ik?

1 like

Ik ben op weg van werk naar huis en ik realiseer me net dat ik gewoon 3 (drie!) dagen achter elkaar vrij heb :ok_hand: Heb er meestal maar één, voelt bijna als vakantie zo

6 likes

Ik zit in de bus naar huis en ga zo de Chinees bellen zodst mn eten al klaar staat als ik zo kom

Edit: het gesprek duurde letterlijk 35 seconden, love dit

6 likes

Ik had dit laatst voor het eerst in de trein. Zo raar, k kon niet stoppen met hoesten en dacht bijna dat ik van m’n stokje gint en flauw viel???

Morgen ben ik jarig en om het alvast te vieren heb ik een doosje slagroomtruffels naar binnen gewerkt net. Ben een partij misselijk :sweat_smile:

27 likes

Ik ben zo’n broekie he. Ik ‘durf’ mensen niet toe te voegen op LinkedIn en mijn nieuwe truc werkt zo goed: wel hun profiel bekijken en dan wachten totdat zij mij toevoegen. Ben er niet perse trots op haha

2 likes

Ik ga zo lekker naar de snackbar en het zal wel weer lekker saai een frikandel speciaal worden, maar zin in :heart:

3 likes

Whooo ik heb even tickets voor Infinity War en Endgame gereserveerd. Heb echt zin om deze weer in de bios te zien!

4 likes